MedLife, rezultatele financiare T1 2021, creștere de peste 40% față de T1 2020
Data publicarii: 17-05-2021 | EconomieSistemul medical MedLife, unul dintre liderii pieței de servicii medicale din țara noastră, anunță rezultate financiare spectaculoase în prima parte a acestui an. Astfel, potrivit comunicatelor oficiale, compania a încheiat primul trimestru al anului cu o cifră de afaceri consolidată pro-formă de 370,6 milioane de lei, în creștere cu peste 40% față de perioada similară a anului trecut. Potrivit reprezentanților companiei, rezultatele bune obținute în primele trei ale anului reflectă faptul că piața a început să reintre în mișcare și să își revină după un an dominat de criza creată de pandemia de Covid-19. Lucrurile încep să revină la normal pe măsură ce oamenii își reiau activitățile obișnuite pe fondul unei campanii de vaccinare care avansează de la o zi la alta.
“Rezultatele din primul trimestru ale anului 2021 sunt optimiste și ne bucurăm să vedem că strategiile și măsurile adoptate de noi dau roade. Acum, la început de an, ne-am concentrat mult pe programele de screening și diagnostic, care vin atât în sprijinul pacienților care suferă de comorbidități, cât și a celor care au trecut prin boală și care vor vor să analizeze starea lor de sănătate pe termen mediu și lung. Intervențiile chirurgicale au căpătat și ele o amploare mare, românii fiind conștienți de faptul că amânarea nu este o soluție pentru problemele lor și că pot veni cu încredere în unitățile noastre, nefiind expuși unor riscuri mari prin prisma organizării interne. Grija noastră a fost îndreptată și spre zona corporate, unde am venit în întâmpinarea partenerilor cu multe programe dedicate, angajatorii fiind tot mai preocupați de sănătatea angajaților săi”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.
Tot în primul trimestru al anului, MedLife a semnat un credit sindicalizat în valoare de 143 de milioane de euro, credit care a permis companiei majorarea facilităților existente cu 40 de milioane de euro. De altfel, întreaga sumă obținută în urma acestei creditări va fi folosită pentru extinderea grupului la nivel național dar și dezvoltarea unor noi spitale regionale.
“Suntem conectați cu tot ceea ce înseamnă dinamica economică actuală. România are o perspectivă excelentă și competitivă în contextul economic actual european. Avem planuri relevante de dezvoltare și extindere și suntem pregătiți și dornici să avansăm cu multe proiecte, uitându-ne în continuare cu atenție în piață. Ne concentrăm pe finalizarea achizițiilor demarate în 2020 și sperăm ca familia noastră să se mărească, în curând, cu alți parteneri. Fiind singura firmă românească ce consolidează piața și, în același timp, fiind percepuți de firmele din România mai degrabă ca un partener decât un achizitor, avem avantaje importante în consolidarea acestui segment. În consecință, cu excepția tranzacțiilor în curs, urmează să utilizăm relativ rapid noile sume disponibile și sperăm ca în următoarele luni să anunțăm 3-4 tranzacții noi. Noile sume vor fi utilizate în paralel cu alocarea resurselor interne de lichidități care cresc odată cu grupul sau chiar mai accelerat. Totodată, vizăm consolidarea infrastructurii medicale la nivelul unităților din întreaga țară în mod sistematic și ne dorim să extindem astfel singura platformă care acoperă întreaga țară cu unități medicale. În paralel, avem ca prioritate accelerarea demersurilor de cercetare inițiate încă de la începutul anului trecut, menținându-ne rolul de watchdog regional în monitorizarea pandemiei” , a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.
În ceea ce privește campania de vaccinare împotriva COVID-19, autoritățile române au anunțat zilele trecute că peste 3,5 milioane de români au fost imunizați cu ambele doze. “Încă avem un număr important de persoane indecise sau care refuză ideea vaccinării. Vaccinul nu ne ajută doar din punct de vedere al sănătății individuale, ci și din perspectivă economică, socială. În prezent accesul la vaccin este cât se poate de simplu, chiar MedLife a anunțat acum câteva săptămâni că se deplasează la sediul companiilor pentru a organiza sesiuni de vaccinare, deci nu mai e nevoie să te deplasezi, venim noi la tine la locul de muncă”, a mai declarat Mihai Marcu.
“Rezultatele din primul trimestru ale anului 2021 sunt optimiste și ne bucurăm să vedem că strategiile și măsurile adoptate de noi dau roade. Acum, la început de an, ne-am concentrat mult pe programele de screening și diagnostic, care vin atât în sprijinul pacienților care suferă de comorbidități, cât și a celor care au trecut prin boală și care vor vor să analizeze starea lor de sănătate pe termen mediu și lung. Intervențiile chirurgicale au căpătat și ele o amploare mare, românii fiind conștienți de faptul că amânarea nu este o soluție pentru problemele lor și că pot veni cu încredere în unitățile noastre, nefiind expuși unor riscuri mari prin prisma organizării interne. Grija noastră a fost îndreptată și spre zona corporate, unde am venit în întâmpinarea partenerilor cu multe programe dedicate, angajatorii fiind tot mai preocupați de sănătatea angajaților săi”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.
Tot în primul trimestru al anului, MedLife a semnat un credit sindicalizat în valoare de 143 de milioane de euro, credit care a permis companiei majorarea facilităților existente cu 40 de milioane de euro. De altfel, întreaga sumă obținută în urma acestei creditări va fi folosită pentru extinderea grupului la nivel național dar și dezvoltarea unor noi spitale regionale.
“Suntem conectați cu tot ceea ce înseamnă dinamica economică actuală. România are o perspectivă excelentă și competitivă în contextul economic actual european. Avem planuri relevante de dezvoltare și extindere și suntem pregătiți și dornici să avansăm cu multe proiecte, uitându-ne în continuare cu atenție în piață. Ne concentrăm pe finalizarea achizițiilor demarate în 2020 și sperăm ca familia noastră să se mărească, în curând, cu alți parteneri. Fiind singura firmă românească ce consolidează piața și, în același timp, fiind percepuți de firmele din România mai degrabă ca un partener decât un achizitor, avem avantaje importante în consolidarea acestui segment. În consecință, cu excepția tranzacțiilor în curs, urmează să utilizăm relativ rapid noile sume disponibile și sperăm ca în următoarele luni să anunțăm 3-4 tranzacții noi. Noile sume vor fi utilizate în paralel cu alocarea resurselor interne de lichidități care cresc odată cu grupul sau chiar mai accelerat. Totodată, vizăm consolidarea infrastructurii medicale la nivelul unităților din întreaga țară în mod sistematic și ne dorim să extindem astfel singura platformă care acoperă întreaga țară cu unități medicale. În paralel, avem ca prioritate accelerarea demersurilor de cercetare inițiate încă de la începutul anului trecut, menținându-ne rolul de watchdog regional în monitorizarea pandemiei” , a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.
În ceea ce privește campania de vaccinare împotriva COVID-19, autoritățile române au anunțat zilele trecute că peste 3,5 milioane de români au fost imunizați cu ambele doze. “Încă avem un număr important de persoane indecise sau care refuză ideea vaccinării. Vaccinul nu ne ajută doar din punct de vedere al sănătății individuale, ci și din perspectivă economică, socială. În prezent accesul la vaccin este cât se poate de simplu, chiar MedLife a anunțat acum câteva săptămâni că se deplasează la sediul companiilor pentru a organiza sesiuni de vaccinare, deci nu mai e nevoie să te deplasezi, venim noi la tine la locul de muncă”, a mai declarat Mihai Marcu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial