MedLife, rezultatele financiare T1 2021, creștere de peste 40% față de T1 2020
Data publicarii: 17-05-2021 | EconomieSistemul medical MedLife, unul dintre liderii pieței de servicii medicale din țara noastră, anunță rezultate financiare spectaculoase în prima parte a acestui an. Astfel, potrivit comunicatelor oficiale, compania a încheiat primul trimestru al anului cu o cifră de afaceri consolidată pro-formă de 370,6 milioane de lei, în creștere cu peste 40% față de perioada similară a anului trecut. Potrivit reprezentanților companiei, rezultatele bune obținute în primele trei ale anului reflectă faptul că piața a început să reintre în mișcare și să își revină după un an dominat de criza creată de pandemia de Covid-19. Lucrurile încep să revină la normal pe măsură ce oamenii își reiau activitățile obișnuite pe fondul unei campanii de vaccinare care avansează de la o zi la alta.
“Rezultatele din primul trimestru ale anului 2021 sunt optimiste și ne bucurăm să vedem că strategiile și măsurile adoptate de noi dau roade. Acum, la început de an, ne-am concentrat mult pe programele de screening și diagnostic, care vin atât în sprijinul pacienților care suferă de comorbidități, cât și a celor care au trecut prin boală și care vor vor să analizeze starea lor de sănătate pe termen mediu și lung. Intervențiile chirurgicale au căpătat și ele o amploare mare, românii fiind conștienți de faptul că amânarea nu este o soluție pentru problemele lor și că pot veni cu încredere în unitățile noastre, nefiind expuși unor riscuri mari prin prisma organizării interne. Grija noastră a fost îndreptată și spre zona corporate, unde am venit în întâmpinarea partenerilor cu multe programe dedicate, angajatorii fiind tot mai preocupați de sănătatea angajaților săi”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.
Tot în primul trimestru al anului, MedLife a semnat un credit sindicalizat în valoare de 143 de milioane de euro, credit care a permis companiei majorarea facilităților existente cu 40 de milioane de euro. De altfel, întreaga sumă obținută în urma acestei creditări va fi folosită pentru extinderea grupului la nivel național dar și dezvoltarea unor noi spitale regionale.
“Suntem conectați cu tot ceea ce înseamnă dinamica economică actuală. România are o perspectivă excelentă și competitivă în contextul economic actual european. Avem planuri relevante de dezvoltare și extindere și suntem pregătiți și dornici să avansăm cu multe proiecte, uitându-ne în continuare cu atenție în piață. Ne concentrăm pe finalizarea achizițiilor demarate în 2020 și sperăm ca familia noastră să se mărească, în curând, cu alți parteneri. Fiind singura firmă românească ce consolidează piața și, în același timp, fiind percepuți de firmele din România mai degrabă ca un partener decât un achizitor, avem avantaje importante în consolidarea acestui segment. În consecință, cu excepția tranzacțiilor în curs, urmează să utilizăm relativ rapid noile sume disponibile și sperăm ca în următoarele luni să anunțăm 3-4 tranzacții noi. Noile sume vor fi utilizate în paralel cu alocarea resurselor interne de lichidități care cresc odată cu grupul sau chiar mai accelerat. Totodată, vizăm consolidarea infrastructurii medicale la nivelul unităților din întreaga țară în mod sistematic și ne dorim să extindem astfel singura platformă care acoperă întreaga țară cu unități medicale. În paralel, avem ca prioritate accelerarea demersurilor de cercetare inițiate încă de la începutul anului trecut, menținându-ne rolul de watchdog regional în monitorizarea pandemiei” , a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.
În ceea ce privește campania de vaccinare împotriva COVID-19, autoritățile române au anunțat zilele trecute că peste 3,5 milioane de români au fost imunizați cu ambele doze. “Încă avem un număr important de persoane indecise sau care refuză ideea vaccinării. Vaccinul nu ne ajută doar din punct de vedere al sănătății individuale, ci și din perspectivă economică, socială. În prezent accesul la vaccin este cât se poate de simplu, chiar MedLife a anunțat acum câteva săptămâni că se deplasează la sediul companiilor pentru a organiza sesiuni de vaccinare, deci nu mai e nevoie să te deplasezi, venim noi la tine la locul de muncă”, a mai declarat Mihai Marcu.
“Rezultatele din primul trimestru ale anului 2021 sunt optimiste și ne bucurăm să vedem că strategiile și măsurile adoptate de noi dau roade. Acum, la început de an, ne-am concentrat mult pe programele de screening și diagnostic, care vin atât în sprijinul pacienților care suferă de comorbidități, cât și a celor care au trecut prin boală și care vor vor să analizeze starea lor de sănătate pe termen mediu și lung. Intervențiile chirurgicale au căpătat și ele o amploare mare, românii fiind conștienți de faptul că amânarea nu este o soluție pentru problemele lor și că pot veni cu încredere în unitățile noastre, nefiind expuși unor riscuri mari prin prisma organizării interne. Grija noastră a fost îndreptată și spre zona corporate, unde am venit în întâmpinarea partenerilor cu multe programe dedicate, angajatorii fiind tot mai preocupați de sănătatea angajaților săi”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.
Tot în primul trimestru al anului, MedLife a semnat un credit sindicalizat în valoare de 143 de milioane de euro, credit care a permis companiei majorarea facilităților existente cu 40 de milioane de euro. De altfel, întreaga sumă obținută în urma acestei creditări va fi folosită pentru extinderea grupului la nivel național dar și dezvoltarea unor noi spitale regionale.
“Suntem conectați cu tot ceea ce înseamnă dinamica economică actuală. România are o perspectivă excelentă și competitivă în contextul economic actual european. Avem planuri relevante de dezvoltare și extindere și suntem pregătiți și dornici să avansăm cu multe proiecte, uitându-ne în continuare cu atenție în piață. Ne concentrăm pe finalizarea achizițiilor demarate în 2020 și sperăm ca familia noastră să se mărească, în curând, cu alți parteneri. Fiind singura firmă românească ce consolidează piața și, în același timp, fiind percepuți de firmele din România mai degrabă ca un partener decât un achizitor, avem avantaje importante în consolidarea acestui segment. În consecință, cu excepția tranzacțiilor în curs, urmează să utilizăm relativ rapid noile sume disponibile și sperăm ca în următoarele luni să anunțăm 3-4 tranzacții noi. Noile sume vor fi utilizate în paralel cu alocarea resurselor interne de lichidități care cresc odată cu grupul sau chiar mai accelerat. Totodată, vizăm consolidarea infrastructurii medicale la nivelul unităților din întreaga țară în mod sistematic și ne dorim să extindem astfel singura platformă care acoperă întreaga țară cu unități medicale. În paralel, avem ca prioritate accelerarea demersurilor de cercetare inițiate încă de la începutul anului trecut, menținându-ne rolul de watchdog regional în monitorizarea pandemiei” , a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.
În ceea ce privește campania de vaccinare împotriva COVID-19, autoritățile române au anunțat zilele trecute că peste 3,5 milioane de români au fost imunizați cu ambele doze. “Încă avem un număr important de persoane indecise sau care refuză ideea vaccinării. Vaccinul nu ne ajută doar din punct de vedere al sănătății individuale, ci și din perspectivă economică, socială. În prezent accesul la vaccin este cât se poate de simplu, chiar MedLife a anunțat acum câteva săptămâni că se deplasează la sediul companiilor pentru a organiza sesiuni de vaccinare, deci nu mai e nevoie să te deplasezi, venim noi la tine la locul de muncă”, a mai declarat Mihai Marcu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare