Companiile de social media au majorat veniturile cu pana la 125% in Q2 2021
Data publicarii: 10-08-2021 | BursaDintre toate campaniile de social media, parte a indicelui S&P 500 care și-au prezentat deja performanțele pentru cel de-al doilea trimestru al anului, 88% au raportat câștiguri mai bune decât prognoza inițială. Mai mult, în cazul în care această tendință va continua, am putea asista la cele mai bune cifre și cea mai mare creștere din 2008 și până în prezent.
Peste așteptări au fost rezultatelor rivalelor mai mici ai Facebook, Snapchat și Twitter, companii care au avut parte de creșteri care au uimit Wall Street. Cifrele prezentate de acestea dovedesc faptul că piața publicității online și-a revenit puternic după minimul atins în timpul pandemiei, prețul acțiunilor companiilor de publicitate fiind în creștere de asemenea.
Cifrele raportate sunt cu atât mai surprinzătoare cu cât în urmă cu câțiva ani, majoritatea experților se îndoiau că Snapchat ar putea ajunge o companie care să producă profit. Surprinzător, Snapchat are în momentul de față o evaluare de piață de două ori mai mare decât Twitter, veniturile celor două companii fiind similare.
Totodată, Facebook încearcă să își reducă treptat dependența de veniturile din publicitate, atrăgând și sprijinind creatorii de conținut, fiind interesată de asemenea și de a sprijini comerțul electronic prin intermediul platformei. Nu în ultimul rând, Facebook investește serios în VR și AR cu scopul de a crea noi lumi digitale pe care utilizatorii să le poată locui simultan. Toate aceste idei și multe altele sunt cuprinse într-o amplă analiză a social media elaborată de Radu Puiu, analist financiar în cadrul XTB, o renumită casă de brokeraj listată pe bursa din Varșovia.
Astfel, până în acest moment, putem spune că majoritatea companiilor de social media au impresionat în ceea ce privește rezultatele financiare aferente celui de-al doilea trimestru al anului, încheiat la data de 30 iunie. Facebook, spre exemplu, a înregistrat venituri mai mari cu peste 50 de procente de la un an la altul (Q2 2020 versus Q2 2021), veniturile din trimestrul mai sus amintit ajungând la 29,08 miliarde de dolari, cea mai mare creștere din 2016 și până în prezent.
Și celelalte companii au performat la același nivel înalt. Spre exemplu, veniturile Pinterest au crescut cu 125% în cel de-al doilea trimestru față de veniturile înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 613,21 milioane de dolari. Veniturile Twitter au crescut cu 74%, în Q2 ajungând la 1,19 miliarde de dolari, față de suma de 1,07 miliarde de dolari cumulată în Q2 2020. În ceea ce privește compania Snap care deține Snapchat, veniturile au depășit estimările specialiștilor, creșterea fiind de 116,2% în trimestrul al doilea al anului raportat la nivelul atins în perioada similară a anului trecut. Nu în ultimul rând, Pinterest a furnizat o estimare a creșterii veniturilor aferente trimestrului al treilea de peste 40% față de trimestrul al treilea al anului trecut.
Peste așteptări au fost rezultatelor rivalelor mai mici ai Facebook, Snapchat și Twitter, companii care au avut parte de creșteri care au uimit Wall Street. Cifrele prezentate de acestea dovedesc faptul că piața publicității online și-a revenit puternic după minimul atins în timpul pandemiei, prețul acțiunilor companiilor de publicitate fiind în creștere de asemenea.
Cifrele raportate sunt cu atât mai surprinzătoare cu cât în urmă cu câțiva ani, majoritatea experților se îndoiau că Snapchat ar putea ajunge o companie care să producă profit. Surprinzător, Snapchat are în momentul de față o evaluare de piață de două ori mai mare decât Twitter, veniturile celor două companii fiind similare.
Totodată, Facebook încearcă să își reducă treptat dependența de veniturile din publicitate, atrăgând și sprijinind creatorii de conținut, fiind interesată de asemenea și de a sprijini comerțul electronic prin intermediul platformei. Nu în ultimul rând, Facebook investește serios în VR și AR cu scopul de a crea noi lumi digitale pe care utilizatorii să le poată locui simultan. Toate aceste idei și multe altele sunt cuprinse într-o amplă analiză a social media elaborată de Radu Puiu, analist financiar în cadrul XTB, o renumită casă de brokeraj listată pe bursa din Varșovia.
Astfel, până în acest moment, putem spune că majoritatea companiilor de social media au impresionat în ceea ce privește rezultatele financiare aferente celui de-al doilea trimestru al anului, încheiat la data de 30 iunie. Facebook, spre exemplu, a înregistrat venituri mai mari cu peste 50 de procente de la un an la altul (Q2 2020 versus Q2 2021), veniturile din trimestrul mai sus amintit ajungând la 29,08 miliarde de dolari, cea mai mare creștere din 2016 și până în prezent.
Și celelalte companii au performat la același nivel înalt. Spre exemplu, veniturile Pinterest au crescut cu 125% în cel de-al doilea trimestru față de veniturile înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 613,21 milioane de dolari. Veniturile Twitter au crescut cu 74%, în Q2 ajungând la 1,19 miliarde de dolari, față de suma de 1,07 miliarde de dolari cumulată în Q2 2020. În ceea ce privește compania Snap care deține Snapchat, veniturile au depășit estimările specialiștilor, creșterea fiind de 116,2% în trimestrul al doilea al anului raportat la nivelul atins în perioada similară a anului trecut. Nu în ultimul rând, Pinterest a furnizat o estimare a creșterii veniturilor aferente trimestrului al treilea de peste 40% față de trimestrul al treilea al anului trecut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate