Lidl isi extinde reteaua din Romania prin inaugurarea unui magazin in Sibiu
Data publicarii: 03-09-2021 | EconomieCompania Lidl își continuă investițiile în retailul autohton, inaugurând un nou magazin în Sibiu în data de 2 septembrie. Situat pe strada Rusciorului la numărul 2, magazinul Lidl dispune de o stație de încărcare pentru automobilele electrice la care pot fi alimentate simultan două autoturisme, o parcare generoasă cu peste 120 de locuri și o suprafață de vânzare de peste 1300 de metri pătrați. Totodată, prin inaugurarea acestei noi locații, au fost create 20 de noi locuri de muncă.
Orarul de funcționare al magazinului va fi la fel ca și în cazul celorlalte locații Lidl, de luni până sâmbătă între orele 7:30 și 22:00 respectiv duminica între orele 8:00 și 20:00.
Din punct de vedere al sustenabilității, Lidl își optimizează constant formatul magazinelor care formează lanțul propriu de retail, ținta acestor optimizări fiind un impact cât mai mic asupra mediului dar și oferirea unei experiențe de cumpărături cât mai bune.
În acest sens, se utilizează tehnologii avansate din domeniul construcțiilor în conformitate cu toate normele de protecție a mediului în vigoare. Și noul magazin Lidl din Sibiu dispune astfel de tehnologii și soluții moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum sisteme de iluminat cu LED și senzor de prezență, sisteme de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare dar și stația de încărcare pentru autovehicule electrice amintită mai sus.
Mai mult, pentru a limita răspândirea virusului Covid-19, Lidl face o serie de recomandări clienților săi, recomandări care se bazează și pe cele oficiale, furnizate de autorități. Acestea sunt publicate atât online cât și în incinta fiecărui magazin.
Printre cele mai importante dintre ele, regăsim recomandarea de a alege cardurile bancare pentru plată în locul clasicei soluții cu bani lichizi, evitarea zonelor aglomerate și păstrarea distanțelor recomandate dar și evitarea atingerii produselor din zona fructelor și legumelor ori, atingerea doar a produselor pe care clienții doresc să le cumpere în acel moment. De asemenea, în noul magazin, sunt amplasate pe podea indicatoare care să îi ajute pe clienți să păstreze distanța recomandată în zona caselor de marcat.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Sibiu continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse la cel mai bun raport calitate-preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Orarul de funcționare al magazinului va fi la fel ca și în cazul celorlalte locații Lidl, de luni până sâmbătă între orele 7:30 și 22:00 respectiv duminica între orele 8:00 și 20:00.
Din punct de vedere al sustenabilității, Lidl își optimizează constant formatul magazinelor care formează lanțul propriu de retail, ținta acestor optimizări fiind un impact cât mai mic asupra mediului dar și oferirea unei experiențe de cumpărături cât mai bune.
În acest sens, se utilizează tehnologii avansate din domeniul construcțiilor în conformitate cu toate normele de protecție a mediului în vigoare. Și noul magazin Lidl din Sibiu dispune astfel de tehnologii și soluții moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum sisteme de iluminat cu LED și senzor de prezență, sisteme de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare dar și stația de încărcare pentru autovehicule electrice amintită mai sus.
Mai mult, pentru a limita răspândirea virusului Covid-19, Lidl face o serie de recomandări clienților săi, recomandări care se bazează și pe cele oficiale, furnizate de autorități. Acestea sunt publicate atât online cât și în incinta fiecărui magazin.
Printre cele mai importante dintre ele, regăsim recomandarea de a alege cardurile bancare pentru plată în locul clasicei soluții cu bani lichizi, evitarea zonelor aglomerate și păstrarea distanțelor recomandate dar și evitarea atingerii produselor din zona fructelor și legumelor ori, atingerea doar a produselor pe care clienții doresc să le cumpere în acel moment. De asemenea, în noul magazin, sunt amplasate pe podea indicatoare care să îi ajute pe clienți să păstreze distanța recomandată în zona caselor de marcat.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Sibiu continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse la cel mai bun raport calitate-preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare