Lidl isi extinde reteaua din Romania prin inaugurarea unui magazin in Sibiu
Data publicarii: 03-09-2021 | EconomieCompania Lidl își continuă investițiile în retailul autohton, inaugurând un nou magazin în Sibiu în data de 2 septembrie. Situat pe strada Rusciorului la numărul 2, magazinul Lidl dispune de o stație de încărcare pentru automobilele electrice la care pot fi alimentate simultan două autoturisme, o parcare generoasă cu peste 120 de locuri și o suprafață de vânzare de peste 1300 de metri pătrați. Totodată, prin inaugurarea acestei noi locații, au fost create 20 de noi locuri de muncă.
Orarul de funcționare al magazinului va fi la fel ca și în cazul celorlalte locații Lidl, de luni până sâmbătă între orele 7:30 și 22:00 respectiv duminica între orele 8:00 și 20:00.
Din punct de vedere al sustenabilității, Lidl își optimizează constant formatul magazinelor care formează lanțul propriu de retail, ținta acestor optimizări fiind un impact cât mai mic asupra mediului dar și oferirea unei experiențe de cumpărături cât mai bune.
În acest sens, se utilizează tehnologii avansate din domeniul construcțiilor în conformitate cu toate normele de protecție a mediului în vigoare. Și noul magazin Lidl din Sibiu dispune astfel de tehnologii și soluții moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum sisteme de iluminat cu LED și senzor de prezență, sisteme de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare dar și stația de încărcare pentru autovehicule electrice amintită mai sus.
Mai mult, pentru a limita răspândirea virusului Covid-19, Lidl face o serie de recomandări clienților săi, recomandări care se bazează și pe cele oficiale, furnizate de autorități. Acestea sunt publicate atât online cât și în incinta fiecărui magazin.
Printre cele mai importante dintre ele, regăsim recomandarea de a alege cardurile bancare pentru plată în locul clasicei soluții cu bani lichizi, evitarea zonelor aglomerate și păstrarea distanțelor recomandate dar și evitarea atingerii produselor din zona fructelor și legumelor ori, atingerea doar a produselor pe care clienții doresc să le cumpere în acel moment. De asemenea, în noul magazin, sunt amplasate pe podea indicatoare care să îi ajute pe clienți să păstreze distanța recomandată în zona caselor de marcat.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Sibiu continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse la cel mai bun raport calitate-preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Orarul de funcționare al magazinului va fi la fel ca și în cazul celorlalte locații Lidl, de luni până sâmbătă între orele 7:30 și 22:00 respectiv duminica între orele 8:00 și 20:00.
Din punct de vedere al sustenabilității, Lidl își optimizează constant formatul magazinelor care formează lanțul propriu de retail, ținta acestor optimizări fiind un impact cât mai mic asupra mediului dar și oferirea unei experiențe de cumpărături cât mai bune.
În acest sens, se utilizează tehnologii avansate din domeniul construcțiilor în conformitate cu toate normele de protecție a mediului în vigoare. Și noul magazin Lidl din Sibiu dispune astfel de tehnologii și soluții moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum sisteme de iluminat cu LED și senzor de prezență, sisteme de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare dar și stația de încărcare pentru autovehicule electrice amintită mai sus.
Mai mult, pentru a limita răspândirea virusului Covid-19, Lidl face o serie de recomandări clienților săi, recomandări care se bazează și pe cele oficiale, furnizate de autorități. Acestea sunt publicate atât online cât și în incinta fiecărui magazin.
Printre cele mai importante dintre ele, regăsim recomandarea de a alege cardurile bancare pentru plată în locul clasicei soluții cu bani lichizi, evitarea zonelor aglomerate și păstrarea distanțelor recomandate dar și evitarea atingerii produselor din zona fructelor și legumelor ori, atingerea doar a produselor pe care clienții doresc să le cumpere în acel moment. De asemenea, în noul magazin, sunt amplasate pe podea indicatoare care să îi ajute pe clienți să păstreze distanța recomandată în zona caselor de marcat.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Sibiu continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse la cel mai bun raport calitate-preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027