Deloitte a asistat fondul de investitii TRG in vanzarea retelei Pet Network catre firma de private equity A&M Capital Europe
Data publicarii: 09-09-2021 | EconomieRecent, Deloitte România a asistat fondul de investiții The Rohatyn Group în vânzarea rețelei omni-channel Pet Network către firma de private equity A&M Capital Europe. TRG activează pe piața de produse și servicii destinate animalelor de companie, fiind lider de piață pe acest segment, cu operațiuni în Europa de Sud-Est prin intermediul mai multor branduri prezente în România, Bulgaria, Serbia, Croația și Slovenia. Finalizarea tranzacției este estimată pentru al treilea trimestru al acestui an.
În România, Pet Network este prezentă prin intermediul brandurilor Animax și MaxiPet, rețeaua fiind creată în anul 2018, după ce compania a achiziționat și fuzionat trei alte companii din domeniul produselor și serviciilor pentru animalele de companie. La nivelul acestei zone din Europa, Pet Network a achiziționat și Pet Center, companie care și-a inaugurat primul magazin de profil în anul 1999 în Croația, extinzându-se mai apoi în Serbia și România. În același an, 2018, Pet center a preluat alte două companii, Animax care operează în România și Mr. Pet care operează în Slovenia. Animax a fost fondată de Cristian Ludovic Pop.
Mai mult, în ultimul an, Pet network s-a extins și pe alte piețe europene, Bulgaria fiind una dintre acestea. În prezent, compania operează peste 150 de magazine în cinci țări din Europa, o serie de canale de comerț electronic și servicii complementare precum farmaciile veterinare.
„Această tranzacție a fost un proiect complex, dată fiind amploarea ei și faptul că vizează active din mai multe țări. Echipele Deloitte din sud-estul Europei și managementul Pet Network au lucrat strâns pe parcursul mai multor luni, iar această colaborare a fost benefică atât pentru faza de pregătire a rapoartelor specifice acestui tip de tranzacție, cât și în facilitarea discuțiilor cu potențialii investitori”, a declarat Radu Dumitrescu, Partener Coordonator Consultanță Financiară, Deloitte România.
Deloitte România a oferit TRG servicii de due dilligence și suport în tranzacția amintită mai sus, din echipa multidisciplinară care a susținut acest proces făcând parte experți din România, Bulgaria, Croația și Slovenia. Echipa locală de consultanță financiară a fost alcătuită din Radu Dumitrescu, Partener Coordonator, Miruna Ciocea, Senior Manager, Ionuț Vasilescu, Manager, Laura Necșuliu, Senior Associate, și Crina Stratan, Associate. Echipa de servicii fiscale a fost formată din Dan Bădin, Partener, Ioana Năstase, Senior Manager, și Monica Zipiș, Consultant Senior.
„Aceasta este una dintre cele mai importante tranzacții din acest sector și demonstrează că businessurile din domeniul produselor și serviciilor pentru animale de companie atrag interesul investitorilor datorită potențialului de creștere. Echipa multidisciplinară Deloitte a avut o abordare integrată care a acoperit mai multe jurisdicții încă de la primele faze ale proiectului, aspect care a contribuit la succesul său”, a adăugat Miruna Ciocea, Senior Manager Consultanță Financiară, Deloitte România.
În România, Pet Network este prezentă prin intermediul brandurilor Animax și MaxiPet, rețeaua fiind creată în anul 2018, după ce compania a achiziționat și fuzionat trei alte companii din domeniul produselor și serviciilor pentru animalele de companie. La nivelul acestei zone din Europa, Pet Network a achiziționat și Pet Center, companie care și-a inaugurat primul magazin de profil în anul 1999 în Croația, extinzându-se mai apoi în Serbia și România. În același an, 2018, Pet center a preluat alte două companii, Animax care operează în România și Mr. Pet care operează în Slovenia. Animax a fost fondată de Cristian Ludovic Pop.
Mai mult, în ultimul an, Pet network s-a extins și pe alte piețe europene, Bulgaria fiind una dintre acestea. În prezent, compania operează peste 150 de magazine în cinci țări din Europa, o serie de canale de comerț electronic și servicii complementare precum farmaciile veterinare.
„Această tranzacție a fost un proiect complex, dată fiind amploarea ei și faptul că vizează active din mai multe țări. Echipele Deloitte din sud-estul Europei și managementul Pet Network au lucrat strâns pe parcursul mai multor luni, iar această colaborare a fost benefică atât pentru faza de pregătire a rapoartelor specifice acestui tip de tranzacție, cât și în facilitarea discuțiilor cu potențialii investitori”, a declarat Radu Dumitrescu, Partener Coordonator Consultanță Financiară, Deloitte România.
Deloitte România a oferit TRG servicii de due dilligence și suport în tranzacția amintită mai sus, din echipa multidisciplinară care a susținut acest proces făcând parte experți din România, Bulgaria, Croația și Slovenia. Echipa locală de consultanță financiară a fost alcătuită din Radu Dumitrescu, Partener Coordonator, Miruna Ciocea, Senior Manager, Ionuț Vasilescu, Manager, Laura Necșuliu, Senior Associate, și Crina Stratan, Associate. Echipa de servicii fiscale a fost formată din Dan Bădin, Partener, Ioana Năstase, Senior Manager, și Monica Zipiș, Consultant Senior.
„Aceasta este una dintre cele mai importante tranzacții din acest sector și demonstrează că businessurile din domeniul produselor și serviciilor pentru animale de companie atrag interesul investitorilor datorită potențialului de creștere. Echipa multidisciplinară Deloitte a avut o abordare integrată care a acoperit mai multe jurisdicții încă de la primele faze ale proiectului, aspect care a contribuit la succesul său”, a adăugat Miruna Ciocea, Senior Manager Consultanță Financiară, Deloitte România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online