Acționarii Elefant Online au decis majorarea capitalului social al companiei, precum și realizarea unui plasament privat de obligațiuni
Data publicarii: 18-11-2021 | BursaAcționarii Elefant Online au aprobat la începutul acestei săptămâni în cadrul Adunării Generale, majorarea capitalului social, acesta ajungând la 2 milioane de euro, mai precis, la nivelul în lei al acestei sume. Totodată, acționarii companiei au decis și realizarea unui plasament privat de obligațiuni denominate în moneda națională, operațiune care va avea loc prin Tradeville în perioada imediat următoare.
“Sumele atrase în cadrul majorării de capital și a noii emisiunii de obligațiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creștere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operațională a business-ului existent, experiența utilizatorilor și automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic și va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare și în consolidarea relațiilor cu partenerii din marketplace”, declară Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.
Elefant este una dintre cele mai mari și mai populare platforme de comerț online din România, cu o rată anuală de creștere de 32% în perioada cuprinsă între anii 2018 și 2020. În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat o valoare de creștere a GMV (Gross merchandise value) de 121 de milioane de lei, cu 4 milioane mai mare decât în prima jumătate a anului trecut.
De asemenea, emisiunea de obligațiuni nu reprezintă deloc o noutate, Elefant Online derulând o primă emisie în anul 2018. Obligațiunile au fost la momentul respectiv listate pe piața AERO administrată de Bursa de Valori București. S-a încheiat în luna septembrie a anului curent odată cu returnarea către investitori a fondurilor atrase, ca urmare a ajungerii la scadență a emisiunii respective.
“Sumele atrase în cadrul majorării de capital și a noii emisiunii de obligațiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creștere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operațională a business-ului existent, experiența utilizatorilor și automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic și va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare și în consolidarea relațiilor cu partenerii din marketplace”, declară Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.
Elefant este una dintre cele mai mari și mai populare platforme de comerț online din România, cu o rată anuală de creștere de 32% în perioada cuprinsă între anii 2018 și 2020. În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat o valoare de creștere a GMV (Gross merchandise value) de 121 de milioane de lei, cu 4 milioane mai mare decât în prima jumătate a anului trecut.
De asemenea, emisiunea de obligațiuni nu reprezintă deloc o noutate, Elefant Online derulând o primă emisie în anul 2018. Obligațiunile au fost la momentul respectiv listate pe piața AERO administrată de Bursa de Valori București. S-a încheiat în luna septembrie a anului curent odată cu returnarea către investitori a fondurilor atrase, ca urmare a ajungerii la scadență a emisiunii respective.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău