Acționarii Elefant Online au decis majorarea capitalului social al companiei, precum și realizarea unui plasament privat de obligațiuni
Data publicarii: 18-11-2021 | BursaAcționarii Elefant Online au aprobat la începutul acestei săptămâni în cadrul Adunării Generale, majorarea capitalului social, acesta ajungând la 2 milioane de euro, mai precis, la nivelul în lei al acestei sume. Totodată, acționarii companiei au decis și realizarea unui plasament privat de obligațiuni denominate în moneda națională, operațiune care va avea loc prin Tradeville în perioada imediat următoare.
“Sumele atrase în cadrul majorării de capital și a noii emisiunii de obligațiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creștere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operațională a business-ului existent, experiența utilizatorilor și automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic și va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare și în consolidarea relațiilor cu partenerii din marketplace”, declară Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.
Elefant este una dintre cele mai mari și mai populare platforme de comerț online din România, cu o rată anuală de creștere de 32% în perioada cuprinsă între anii 2018 și 2020. În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat o valoare de creștere a GMV (Gross merchandise value) de 121 de milioane de lei, cu 4 milioane mai mare decât în prima jumătate a anului trecut.
De asemenea, emisiunea de obligațiuni nu reprezintă deloc o noutate, Elefant Online derulând o primă emisie în anul 2018. Obligațiunile au fost la momentul respectiv listate pe piața AERO administrată de Bursa de Valori București. S-a încheiat în luna septembrie a anului curent odată cu returnarea către investitori a fondurilor atrase, ca urmare a ajungerii la scadență a emisiunii respective.
“Sumele atrase în cadrul majorării de capital și a noii emisiunii de obligațiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creștere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operațională a business-ului existent, experiența utilizatorilor și automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic și va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare și în consolidarea relațiilor cu partenerii din marketplace”, declară Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.
Elefant este una dintre cele mai mari și mai populare platforme de comerț online din România, cu o rată anuală de creștere de 32% în perioada cuprinsă între anii 2018 și 2020. În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat o valoare de creștere a GMV (Gross merchandise value) de 121 de milioane de lei, cu 4 milioane mai mare decât în prima jumătate a anului trecut.
De asemenea, emisiunea de obligațiuni nu reprezintă deloc o noutate, Elefant Online derulând o primă emisie în anul 2018. Obligațiunile au fost la momentul respectiv listate pe piața AERO administrată de Bursa de Valori București. S-a încheiat în luna septembrie a anului curent odată cu returnarea către investitori a fondurilor atrase, ca urmare a ajungerii la scadență a emisiunii respective.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania: rezultate financiare pe primele 3 luni ale anului
- Revenire exploziva in HoReCa: peste 11.000 de joburi noi de la ridicarea restrictiilor
- Comunicat: ING Bank a acordat un credit de 8,5 milioane euro grupului Promateris
- Deloitte si Reff & Asociatii au asistat Knauf Insulation in preluarea fabricii de vata minerala de sticla Gecsat
- EY România: Declarația Unică 2022. Ce ar trebui să știe contribuabilii, mai ales cei care găzduiesc refugiați - punct de vedere
- eJobs: 1 din 2 angajați din Inginerie câștigă peste 4.000 de lei net
- Studiu EY: 43% dintre angajați dispuși să renunțe la locul actual de muncă pentru un salariu mai mare, condiții mai bune și flexibilitate
- Schneider Electric rămâne concentrat pe transformările din domeniul sustenabilității, în primul trimestru al anului 2022
- Declaratie de presa NN Pensii
- Compania de car-sharing electric SPARK a contribuit la o reducere de 7.300 de tone de emisii nocive
- Analiză PwC: Transformările prin care trec companiile de servicii financiare și valul de active în dificultate anunță creșterea activității M&A în acest sector, inclusiv în România
- AVBS Credit: Peste 40% din creditele ipotecare acordate de bănci vor fi intermediate de brokerii de credite, până la finalul anului
- Cushman & Wakefield Echinox: Valoarea cumulată a activelor evaluate în 2021 a crescut cu 40%, pe fondul câștigării unor proiecte de dimensiuni mai mari
- Stiti bancul cu “ce face romanul cand ramane fara bani? Schimba 100 de Euro”. Ei bine… nu e banc
- Genesis Property incepe transformarea Novo Park in YUNITY Park, un campus pentru stilul de lucru si de viata al viitorului