Acționarii Elefant Online au decis majorarea capitalului social al companiei, precum și realizarea unui plasament privat de obligațiuni
Data publicarii: 18-11-2021 | BursaAcționarii Elefant Online au aprobat la începutul acestei săptămâni în cadrul Adunării Generale, majorarea capitalului social, acesta ajungând la 2 milioane de euro, mai precis, la nivelul în lei al acestei sume. Totodată, acționarii companiei au decis și realizarea unui plasament privat de obligațiuni denominate în moneda națională, operațiune care va avea loc prin Tradeville în perioada imediat următoare.
“Sumele atrase în cadrul majorării de capital și a noii emisiunii de obligațiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creștere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operațională a business-ului existent, experiența utilizatorilor și automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic și va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare și în consolidarea relațiilor cu partenerii din marketplace”, declară Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.
Elefant este una dintre cele mai mari și mai populare platforme de comerț online din România, cu o rată anuală de creștere de 32% în perioada cuprinsă între anii 2018 și 2020. În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat o valoare de creștere a GMV (Gross merchandise value) de 121 de milioane de lei, cu 4 milioane mai mare decât în prima jumătate a anului trecut.
De asemenea, emisiunea de obligațiuni nu reprezintă deloc o noutate, Elefant Online derulând o primă emisie în anul 2018. Obligațiunile au fost la momentul respectiv listate pe piața AERO administrată de Bursa de Valori București. S-a încheiat în luna septembrie a anului curent odată cu returnarea către investitori a fondurilor atrase, ca urmare a ajungerii la scadență a emisiunii respective.
“Sumele atrase în cadrul majorării de capital și a noii emisiunii de obligațiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creștere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operațională a business-ului existent, experiența utilizatorilor și automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic și va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare și în consolidarea relațiilor cu partenerii din marketplace”, declară Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.
Elefant este una dintre cele mai mari și mai populare platforme de comerț online din România, cu o rată anuală de creștere de 32% în perioada cuprinsă între anii 2018 și 2020. În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat o valoare de creștere a GMV (Gross merchandise value) de 121 de milioane de lei, cu 4 milioane mai mare decât în prima jumătate a anului trecut.
De asemenea, emisiunea de obligațiuni nu reprezintă deloc o noutate, Elefant Online derulând o primă emisie în anul 2018. Obligațiunile au fost la momentul respectiv listate pe piața AERO administrată de Bursa de Valori București. S-a încheiat în luna septembrie a anului curent odată cu returnarea către investitori a fondurilor atrase, ca urmare a ajungerii la scadență a emisiunii respective.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere