Acționarii Elefant Online au decis majorarea capitalului social al companiei, precum și realizarea unui plasament privat de obligațiuni
Data publicarii: 18-11-2021 | BursaAcționarii Elefant Online au aprobat la începutul acestei săptămâni în cadrul Adunării Generale, majorarea capitalului social, acesta ajungând la 2 milioane de euro, mai precis, la nivelul în lei al acestei sume. Totodată, acționarii companiei au decis și realizarea unui plasament privat de obligațiuni denominate în moneda națională, operațiune care va avea loc prin Tradeville în perioada imediat următoare.
“Sumele atrase în cadrul majorării de capital și a noii emisiunii de obligațiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creștere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operațională a business-ului existent, experiența utilizatorilor și automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic și va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare și în consolidarea relațiilor cu partenerii din marketplace”, declară Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.
Elefant este una dintre cele mai mari și mai populare platforme de comerț online din România, cu o rată anuală de creștere de 32% în perioada cuprinsă între anii 2018 și 2020. În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat o valoare de creștere a GMV (Gross merchandise value) de 121 de milioane de lei, cu 4 milioane mai mare decât în prima jumătate a anului trecut.
De asemenea, emisiunea de obligațiuni nu reprezintă deloc o noutate, Elefant Online derulând o primă emisie în anul 2018. Obligațiunile au fost la momentul respectiv listate pe piața AERO administrată de Bursa de Valori București. S-a încheiat în luna septembrie a anului curent odată cu returnarea către investitori a fondurilor atrase, ca urmare a ajungerii la scadență a emisiunii respective.
“Sumele atrase în cadrul majorării de capital și a noii emisiunii de obligațiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creștere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operațională a business-ului existent, experiența utilizatorilor și automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic și va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare și în consolidarea relațiilor cu partenerii din marketplace”, declară Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.
Elefant este una dintre cele mai mari și mai populare platforme de comerț online din România, cu o rată anuală de creștere de 32% în perioada cuprinsă între anii 2018 și 2020. În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat o valoare de creștere a GMV (Gross merchandise value) de 121 de milioane de lei, cu 4 milioane mai mare decât în prima jumătate a anului trecut.
De asemenea, emisiunea de obligațiuni nu reprezintă deloc o noutate, Elefant Online derulând o primă emisie în anul 2018. Obligațiunile au fost la momentul respectiv listate pe piața AERO administrată de Bursa de Valori București. S-a încheiat în luna septembrie a anului curent odată cu returnarea către investitori a fondurilor atrase, ca urmare a ajungerii la scadență a emisiunii respective.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania isi consolideaza practica de servicii fiscale, prin promovarea a patru angajati in functiile de directori
- EY România, Claudia Sofianu: Criza talentelor în era digitală devine preocuparea nr. 1 la vârful companiilor
- Analiza Storia.ro – Cum au evoluat in luna august preturile medii ale apartamentelor de vanzare din principalele orase din tara
- Studiul Deloitte: locuintele din Romania continua sa fie printre cele mai accesibile din Europa. Cluj-Napoca este orasul cel mai scump atat pentru cumparatori, cat si pentru chiriasi
- Deloitte Romania numeste doi noi directori in cadrul departamentului Consultanta Financiara
- Analiză sectorială EY România: Randamentele așteptate de investitori înregistrează evoluții fluctuante, în contextul creșterii ratelor de dobândă de politică monetară și ale nivelurilor inflației în Europa
- sigurantaonline.ro, o nouă resursă educativă în lupta împotriva criminalității informatice
- 43% dintre Mileniali sunt dispusi sa aloce pentru achizitionarea unei locuinte un buget de peste 90.000 de euro
- Studiu Revolut: Unde au calatorit romanii in vara lui 2023? In aproape toata lumea
- EY România: E-Factura – următorul pas spre digitalizarea fiscală în România
- Studiu Deloitte: cresterea preturilor si diminuarea veniturilor, principalele motive pentru care parintii cheltuiesc mai putin anul acesta cu inceperea anului scolar
- Cushman & Wakefield: Bucurestiul, in top cinci orase din Europa Centrala si de Est preferate de operatorii hotelieri pentru investitii viitoare
- Libra Internet Bank: creșteri pe toate sursele de venit, eficiență operațională îmbunătățită, profit mai mare cu 45,9%
- EY România: Sistemul de garanție-returnare pentru ambalaje primare nereutilizabile intră în vigoare la 30 noiembrie 2023. Cele mai importante aspecte de luat în considerare - punct de vedere
- Cushman & Wakefield Echinox: Tranzacții de închiriere totalizând peste o jumătate de milion de metri pătrați pe piața industrială și de logistică în primele șase luni; peste o treime reprezintă preînchirieri în proiecte cu livrare în 2024