VIG: Rezultate financiare T1-T3 2021
Data publicarii: 22-11-2021 | EconomieÎn primele trei trimestre ale acestui an, Vienna Insurance Group a înregistrat o creștere semnificativă a tuturor indicatorilor cheie, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Rezultatele sunt chiar mai bune decât în perioada dinainte de pandemie, de la începutul anului și până în prezent, grupul înregistrând constant o performanță pozitivă.
"Din păcate ne confruntăm încă la nivel global cu pandemia, care continuă să aibă un impact semnificativ asupra vieții economice și sociale pe piețele unde activăm. Am reușit să gestionăm cu succes evoluțiile din domeniul asigurărilor datorită poziționării diversificate și măsurilor prompte luate la nivel local. Grupul continuă să ofere siguranță și stabilitate chiar și în circumstanțe dificile. Totodată, în regiunea Europei Centrale și de Est (ECE) economia a avut o evoluție mai bună decât indicau prognozele în urmă cu câteva luni. De aceea suntem foarte încrezători că ne vom atinge țintele pentru 2021 și că vom depăși volumul de prime preconizat de 10,4 miliarde de euro", a spus Elisabeth Stadler, CEO al Vienna Insurance Group, evidențiind rezultatele preliminare pozitive.
În primele trei trimestre ale acestui an, volumul primelor a crescut cu 5,1% până la 8,4 miliarde de euro. Toate liniile de business, cu excepția asigurărilor de viață cu primă unică, au consemnat o creștere consistentă la fel ca în trimestrele anterioare. O evoluție semnificativă a avut-o de asemenea, în mod special, segmentul asigurărilor de proprietăți și răspunderi, care a crescut cu 7,4% până la 4,1 miliarde de euro.
Segmentul corporate a consemnat de asemenea o majorare semnificativă a volumului primelor cu peste 13 procente până la valoarea de 1,1 miliarde de euro, segment care a avut o contribuție importantă la evoluția favorabilă a companiei în primele trei trimestre ale anului.
Astfel, în condiții dificile de piață, Vienna Insurance group a reușit valorificarea experienței și a strategiei centrate pe client, consolidându-și astfel poziția de lider în Austria și pe cea de cel mai mare asigurator din sectorul industrial în ECE.
„În condiții dificile de piață, am valorificat experiența și strategia centrată pe client pentru a ne consolida poziția de lider in Austria și pe aceea de cel mai mare asigurător al sectorului industrial în ECE. Asigurările de viață cu primă regulată au crescut cu 2,8%, la 2 miliarde de euro; asigurările RCA au crescut cu 4,9%, la 1,2 miliarde de euro, iar asigurările Casco au avut o evoluție îmbucurătoare crescând cu 8,6%, până la 1,1 miliarde de euro. Pandemia a dus la o mai bună conștientizare a importanței sănătății și a constituirii de economii. Acest aspect s-a reflectat pozitiv in nivelul primelor asigurărilor de sănătate, care s-a situat la 545,2 milioane de euro, în creștere cu 4,5%”.
"Din păcate ne confruntăm încă la nivel global cu pandemia, care continuă să aibă un impact semnificativ asupra vieții economice și sociale pe piețele unde activăm. Am reușit să gestionăm cu succes evoluțiile din domeniul asigurărilor datorită poziționării diversificate și măsurilor prompte luate la nivel local. Grupul continuă să ofere siguranță și stabilitate chiar și în circumstanțe dificile. Totodată, în regiunea Europei Centrale și de Est (ECE) economia a avut o evoluție mai bună decât indicau prognozele în urmă cu câteva luni. De aceea suntem foarte încrezători că ne vom atinge țintele pentru 2021 și că vom depăși volumul de prime preconizat de 10,4 miliarde de euro", a spus Elisabeth Stadler, CEO al Vienna Insurance Group, evidențiind rezultatele preliminare pozitive.
În primele trei trimestre ale acestui an, volumul primelor a crescut cu 5,1% până la 8,4 miliarde de euro. Toate liniile de business, cu excepția asigurărilor de viață cu primă unică, au consemnat o creștere consistentă la fel ca în trimestrele anterioare. O evoluție semnificativă a avut-o de asemenea, în mod special, segmentul asigurărilor de proprietăți și răspunderi, care a crescut cu 7,4% până la 4,1 miliarde de euro.
Segmentul corporate a consemnat de asemenea o majorare semnificativă a volumului primelor cu peste 13 procente până la valoarea de 1,1 miliarde de euro, segment care a avut o contribuție importantă la evoluția favorabilă a companiei în primele trei trimestre ale anului.
Astfel, în condiții dificile de piață, Vienna Insurance group a reușit valorificarea experienței și a strategiei centrate pe client, consolidându-și astfel poziția de lider în Austria și pe cea de cel mai mare asigurator din sectorul industrial în ECE.
„În condiții dificile de piață, am valorificat experiența și strategia centrată pe client pentru a ne consolida poziția de lider in Austria și pe aceea de cel mai mare asigurător al sectorului industrial în ECE. Asigurările de viață cu primă regulată au crescut cu 2,8%, la 2 miliarde de euro; asigurările RCA au crescut cu 4,9%, la 1,2 miliarde de euro, iar asigurările Casco au avut o evoluție îmbucurătoare crescând cu 8,6%, până la 1,1 miliarde de euro. Pandemia a dus la o mai bună conștientizare a importanței sănătății și a constituirii de economii. Acest aspect s-a reflectat pozitiv in nivelul primelor asigurărilor de sănătate, care s-a situat la 545,2 milioane de euro, în creștere cu 4,5%”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall