Bolt în 2021 – lider de piață în România, după al doilea an de creștere exponențială
Data publicarii: Astazi, 30-12-2021 | EconomieCea mai mare platformă de mobilitate din Europa, Bolt, marchează al doilea an de creștere consecutivă și exponențială pe piața locală din România, un record de dezvoltare pentru acest brand inclusiv la nivel european.
Mai mult, până la finalul anului 2021, oferta de servicii Bolt la nivel local s-a extins cu servicii de ride-hailing în 16 orașe noi, Bolt-Food în 3 orașe noi, trotinete electrice în 3 orașe noi, 3000 de companii în portofoliul de clienți Bolt Business și un serviciu nou, Bolt Market, destinat vânzărilor și livrărilor rapide a produselor de larg consum.
Bolt și-a continuat expansiunea accelerată pe toate planurile în anul care a trecut, în ciuda incertitudinilor care domină încă piețele atât la nivel local cât și la nivel global. Mai mult, compania s-a mobilizat și în ceea ce privește o serie de campanii sociale naționale precum maratonul de vaccinare organizat în 18 orașe din România, săptămâna mobilității europene din Sibiu sau vinerea verde stop din București.
Potrivit informațiilor colectate prin utilizarea serviciilor de ride-sharing, cea mai lungă călătorie cu Bolt a fost de 113 minute, numărul cel mai mare de curse efectuate de un singur utilizator fiind de 803. De asemenea, cea mai scumpă cursă cu Bolt din România în anul 2021 a costat 1518 lei.
În condițiile de piață actuale, în care pandemia a generat o schimbare majoră de comportament a consumatorilor și un avânt fără precedent al serviciilor de livrare de mâncare, Bolt Food a cunoscut la rândul său o dezvoltare exponențială, gestionând în prezent livrările a sute de restaurante de București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași.
În ceea ce privește serviciile de mobilitate, remarcăm faptul că trotinetele Bolt au parcurs în anul 2021 peste 4,5 milioane de kilometri, distanță care poate fi comparată cu înconjurul planetei de 100 de ori. De asemenea, în perioada ianuarie - noiembrie 2021, serviciul Bolt Business a înregistrat o creștere de 5 ori față de cifrele vehiculate în anul 2020.
În luna Noiembrie, Bolt a lansat de asemenea un nou serviciu de livrare a cumpărăturilor pe piața locală, Bolt Market. Acesta le aduce clienților produse alimentare și non-alimentare din stocurile proprii. Serviciul este momentan disponibil doar în capitală, urmând ca acesta să se extindă și în alte orașe în lunile care urmează.
Mai mult, până la finalul anului 2021, oferta de servicii Bolt la nivel local s-a extins cu servicii de ride-hailing în 16 orașe noi, Bolt-Food în 3 orașe noi, trotinete electrice în 3 orașe noi, 3000 de companii în portofoliul de clienți Bolt Business și un serviciu nou, Bolt Market, destinat vânzărilor și livrărilor rapide a produselor de larg consum.
Bolt și-a continuat expansiunea accelerată pe toate planurile în anul care a trecut, în ciuda incertitudinilor care domină încă piețele atât la nivel local cât și la nivel global. Mai mult, compania s-a mobilizat și în ceea ce privește o serie de campanii sociale naționale precum maratonul de vaccinare organizat în 18 orașe din România, săptămâna mobilității europene din Sibiu sau vinerea verde stop din București.
Potrivit informațiilor colectate prin utilizarea serviciilor de ride-sharing, cea mai lungă călătorie cu Bolt a fost de 113 minute, numărul cel mai mare de curse efectuate de un singur utilizator fiind de 803. De asemenea, cea mai scumpă cursă cu Bolt din România în anul 2021 a costat 1518 lei.
În condițiile de piață actuale, în care pandemia a generat o schimbare majoră de comportament a consumatorilor și un avânt fără precedent al serviciilor de livrare de mâncare, Bolt Food a cunoscut la rândul său o dezvoltare exponențială, gestionând în prezent livrările a sute de restaurante de București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași.
În ceea ce privește serviciile de mobilitate, remarcăm faptul că trotinetele Bolt au parcurs în anul 2021 peste 4,5 milioane de kilometri, distanță care poate fi comparată cu înconjurul planetei de 100 de ori. De asemenea, în perioada ianuarie - noiembrie 2021, serviciul Bolt Business a înregistrat o creștere de 5 ori față de cifrele vehiculate în anul 2020.
În luna Noiembrie, Bolt a lansat de asemenea un nou serviciu de livrare a cumpărăturilor pe piața locală, Bolt Market. Acesta le aduce clienților produse alimentare și non-alimentare din stocurile proprii. Serviciul este momentan disponibil doar în capitală, urmând ca acesta să se extindă și în alte orașe în lunile care urmează.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial