Cât și pentru ce au cheltuit românii, în 2021, cu Revolut
Data publicarii: 25-01-2022 | Finante-BanciPotrivit cifrelor publicate de Revolut care reflectă tranzacțiile realizate în 2021 de peste cei 1,5 milioane de clienți ai aplicației, românii au crescut sumele alocate călătoriilor, divertismentului și ieșirilor la restaurante sau cafenele. De asemenea, aceștia și-au reluat obiceiul de a face cumpărături direct din magazine, menținând în același timp și preferința pentru plățile digitale. De altfel, pe tot parcursul anului trecut, românii au realizat un număr record de tranzacții prin intermediul aplicației Revolut și anume 107 milioane. Și volumul acestora a crescut de asemenea cu aproape douăzeci de procente față de anul 2020.
”Anul 2021 a confirmat faptul că aplicația financiară Revolut este o soluție preferată de tot mai mulți români pentru a-și gestiona bugetul personal și pe cel al familiei, pentru a face achiziții utile în casă, pentru a călători sau a petrece timpul liber într-un mod plăcut. Practic, în 2021, unul din cinci utilizatori români a utilizat aplicația Revolut cel puțin o dată pe zi, pentru a efectua o plată, un transfer instant sau o achiziție, iar baza noastră de clienți activi a crescut cu 43% anul trecut și cu 84% față de ultima lună de normalitate pre-pandemică (februarie 2020). Le mulțumim clienților pentru încrederea și pentru entuziasmul cu care au îmbrățișat serviciile noastre și dorim să îi asigurăm că vom continua să inovăm și să adăugăm produse și servicii relevante în aplicația noastră pentru a-și putea administra serviciile financiare cât mai facil, conferind în același timp predictibilitate și mai mult control asupra propriilor bani”, a declarat Gabriela Simion, Revolut Romania Branch Head.
20% din totalul tranzacțiilor realizate cu Revolut în 2021 au fost pentru achiziția bunurilor de uz casnic și alimente sau pentru divertisment. În ceea ce privește creșterile, comparativ cu anul precedent (2020), cele mai mari, de +326%, +123% respectiv +111% au fost înregistrate pe segmentele cheltuieli generale, divertisment respectiv călătorii.
De altfel, indiferent de categoria de bunuri sau servicii achiziționate de români, tranzacțiile au fost pe un trend ascendent pe tot parcursul anului 2021, cele mai multe tranzacții fiind înregistrate pentru mărfurile alimentare și pentru serviciile de mobilitate. Mobilitatea a fost în creștere chiar și față de anul 2019, ultimul dinaintea pandemiei, românii efectuând de patru ori mai multe tranzacții anul trecut decât în anul 2019 pentru a achita servicii de transport.
Potrivit celor de la Revolut, în 2021 pare că apetitul românilor pentru călătorii și socializare să își fi revenit la cotele înregistrate înainte de pandemia de Covid-19. Astfel, anul trecut românii au cheltuit mai bine de 126 de milioane de euro pentru călătorii. Nu în ultimul rând, cheltuielile clienților Revolut cu serviciile HoReCa s-au apropiat de cifra de 180 de milioane de euro, cu 103% mai mult decât în 2020 și 150% mai mult decât în 2019.
”Anul 2021 a confirmat faptul că aplicația financiară Revolut este o soluție preferată de tot mai mulți români pentru a-și gestiona bugetul personal și pe cel al familiei, pentru a face achiziții utile în casă, pentru a călători sau a petrece timpul liber într-un mod plăcut. Practic, în 2021, unul din cinci utilizatori români a utilizat aplicația Revolut cel puțin o dată pe zi, pentru a efectua o plată, un transfer instant sau o achiziție, iar baza noastră de clienți activi a crescut cu 43% anul trecut și cu 84% față de ultima lună de normalitate pre-pandemică (februarie 2020). Le mulțumim clienților pentru încrederea și pentru entuziasmul cu care au îmbrățișat serviciile noastre și dorim să îi asigurăm că vom continua să inovăm și să adăugăm produse și servicii relevante în aplicația noastră pentru a-și putea administra serviciile financiare cât mai facil, conferind în același timp predictibilitate și mai mult control asupra propriilor bani”, a declarat Gabriela Simion, Revolut Romania Branch Head.
20% din totalul tranzacțiilor realizate cu Revolut în 2021 au fost pentru achiziția bunurilor de uz casnic și alimente sau pentru divertisment. În ceea ce privește creșterile, comparativ cu anul precedent (2020), cele mai mari, de +326%, +123% respectiv +111% au fost înregistrate pe segmentele cheltuieli generale, divertisment respectiv călătorii.
De altfel, indiferent de categoria de bunuri sau servicii achiziționate de români, tranzacțiile au fost pe un trend ascendent pe tot parcursul anului 2021, cele mai multe tranzacții fiind înregistrate pentru mărfurile alimentare și pentru serviciile de mobilitate. Mobilitatea a fost în creștere chiar și față de anul 2019, ultimul dinaintea pandemiei, românii efectuând de patru ori mai multe tranzacții anul trecut decât în anul 2019 pentru a achita servicii de transport.
Potrivit celor de la Revolut, în 2021 pare că apetitul românilor pentru călătorii și socializare să își fi revenit la cotele înregistrate înainte de pandemia de Covid-19. Astfel, anul trecut românii au cheltuit mai bine de 126 de milioane de euro pentru călătorii. Nu în ultimul rând, cheltuielile clienților Revolut cu serviciile HoReCa s-au apropiat de cifra de 180 de milioane de euro, cu 103% mai mult decât în 2020 și 150% mai mult decât în 2019.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- CEO Survey 2022: Ponderea directorilor generali din România care se așteaptă la o încetinire a creșterii economice s-a dublat, de la izbucnirea războiului în Ucraina
- First Bank: rezultate financiare 2021
- Banca Transilvania: rezultate financiare pe primele 3 luni ale anului
- Revenire exploziva in HoReCa: peste 11.000 de joburi noi de la ridicarea restrictiilor
- Comunicat: ING Bank a acordat un credit de 8,5 milioane euro grupului Promateris
- Deloitte si Reff & Asociatii au asistat Knauf Insulation in preluarea fabricii de vata minerala de sticla Gecsat
- EY România: Declarația Unică 2022. Ce ar trebui să știe contribuabilii, mai ales cei care găzduiesc refugiați - punct de vedere
- eJobs: 1 din 2 angajați din Inginerie câștigă peste 4.000 de lei net
- Studiu EY: 43% dintre angajați dispuși să renunțe la locul actual de muncă pentru un salariu mai mare, condiții mai bune și flexibilitate
- Schneider Electric rămâne concentrat pe transformările din domeniul sustenabilității, în primul trimestru al anului 2022
- Declaratie de presa NN Pensii
- Compania de car-sharing electric SPARK a contribuit la o reducere de 7.300 de tone de emisii nocive
- Analiză PwC: Transformările prin care trec companiile de servicii financiare și valul de active în dificultate anunță creșterea activității M&A în acest sector, inclusiv în România
- AVBS Credit: Peste 40% din creditele ipotecare acordate de bănci vor fi intermediate de brokerii de credite, până la finalul anului
- Cushman & Wakefield Echinox: Valoarea cumulată a activelor evaluate în 2021 a crescut cu 40%, pe fondul câștigării unor proiecte de dimensiuni mai mari