Karpaten Turism a vândut vacanțe în valoare de 70 milioane de euro, număr record de clienți și de chartere operate, în 2021
Data publicarii: 16-02-2022 | TurismAnul trecut, Karpaten Turism a înregistrat vânzări mai mari decât în perioada care a precedat pandemia de Covid-19, mai mari decât în urmă cu trei ani când toți oamenii puteau călătorii fără niciun fel de restricție. Tot în 2021, agenția de turism Karpaten a operat un număr record de chartere și a servit peste 85.000 de clienți în peste 700 de zboruri.
,,Ȋn 2021, românii au vrut să călătorească, iar noi am făcut ce am știut mai bine – le-am oferit vacanțele mult visate, ȋn condiții de siguranță și confort. Am reușit asta printr-un efort comun și o muncă titanică a ȋntregii echipe. Nu am avut deloc predictibilitate, ȋn piață, dimpotrivă, țările treceau dintr-o zonă ȋn alta, restricțiile de acces se schimbau odată la câteva zile, astfel că am fost nevoiți să regândim și să reactualizăm constant planurile și strategiile. Timpul ne-a dovedit că am luat cele mai bune decizii pentru clienții noștri”, spune Alexandru Mărginean, General Manager la Karpaten Turism.
În anul 2021, au fost peste 700 de chartere trimise de către Karpaten Turism, din care 150 au mers către destinații exotice precum Maldive, Republica Dominicană, madeira, Capul Verde sau Kenya. Mai mult, cea mai vândută destinație din portofoliul karpaten a fost Egiptul, cu peste 35.000 de turiști care au ales sejururi în această țară. Peste 400 de zboruri către Egipt au fost înregistrate anul trecut din care 100 în luna aprilie, punctele de plecare cele mai importante fiind București, Cluj, Timișoara, Iași, Oradea, Baia Mare, Suceava, Craiova sau Bacău.
De asemenea, tot în 2021, Karpaten a câștigat un binemeritat premiu Întâi la Gala TopHotel Awards pentru susținerea turismului la nivel global și lansarea în premieră a charterelor către destinații exotice.
,,Ȋn 2021, românii au vrut să călătorească, iar noi am făcut ce am știut mai bine – le-am oferit vacanțele mult visate, ȋn condiții de siguranță și confort. Am reușit asta printr-un efort comun și o muncă titanică a ȋntregii echipe. Nu am avut deloc predictibilitate, ȋn piață, dimpotrivă, țările treceau dintr-o zonă ȋn alta, restricțiile de acces se schimbau odată la câteva zile, astfel că am fost nevoiți să regândim și să reactualizăm constant planurile și strategiile. Timpul ne-a dovedit că am luat cele mai bune decizii pentru clienții noștri”, spune Alexandru Mărginean, General Manager la Karpaten Turism.
În anul 2021, au fost peste 700 de chartere trimise de către Karpaten Turism, din care 150 au mers către destinații exotice precum Maldive, Republica Dominicană, madeira, Capul Verde sau Kenya. Mai mult, cea mai vândută destinație din portofoliul karpaten a fost Egiptul, cu peste 35.000 de turiști care au ales sejururi în această țară. Peste 400 de zboruri către Egipt au fost înregistrate anul trecut din care 100 în luna aprilie, punctele de plecare cele mai importante fiind București, Cluj, Timișoara, Iași, Oradea, Baia Mare, Suceava, Craiova sau Bacău.
De asemenea, tot în 2021, Karpaten a câștigat un binemeritat premiu Întâi la Gala TopHotel Awards pentru susținerea turismului la nivel global și lansarea în premieră a charterelor către destinații exotice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall