ING Bank România implementează modelul de lucru flexibil: week-end prelungit și o zi pe săptămână de la birou, în medie
Data publicarii: 06-04-2022 | HR/CariereAngajații din sediul central al ING Bank România vor beneficia de un program pilot în ceea ce privește programul de muncă în perioada cuprinsă între 1 aprilie și 30 iunie. Astfel, timp de 3 luni, peste 300 de angajați au optat pentru moduri de lucru flexibile. Pe lângă programul clasic de la birou, aceștia vor avea posibilitatea de a alege între un program de lucru de 9 ore pe zi cu o jumătate de zi liberă în fiecare săptămână sau, un program de lucru de 9 ore pe zi cu o zi liberă la fiecare două săptămâni.
Angajații pot lega aceste zile sau jumătăți de zi de weekenduri însă acest lucru nu este o condiție, ei având posibilitatea de a opta pentru oricare din zilele din săptămână, în funcție de preferințele lor personale ori de tipul de activitate al echipei din care fac parte astfel încât continuitatea muncii să fie asigurată.
„Pentru ca o cultură de flexibilitate să poată înflori, trebuie să existe o bază corect sedimentată și un teren pregătit înainte, din mai multe perspective. Trebuie ca infrastructura să ne permită și să faciliteze colaborarea, ca mentalitatea să fie una deschisă, să existe curaj de a experimenta cu noi formate și încredere că fiecare știe ce are de făcut și face acel lucru. Cei doi ani de pandemie au pregătit terenul pentru un astfel de proiect pilot și suntem curioși să vedem rezultatele în vară, impactul pe care l-a avut și dacă este fezabil să îl extindem,” spune Richard de Graaf, Director de HR ING Bank România.
De asemenea, ING Bank România a anunțat și implementarea modului de lucru hibrid. Pe parcursul iernii, instituția financiară a derulat o serie de întâlniri consultative între echipele băncii cu scopul de a determina angajații și managerii acestora să stabilească împreună activitățile pentru care este necesară prezența fizică la birou. Astfel, începând cu luna curentă, angajații ING Bank vor veni în medie o zi pe săptămână la sediul central, în ziua atrasă împreună cu echipele lor.
“În modul de lucru hybrid putem admite că atât lucrul de acasă, cât și cel de la birou pot aduce avantaje și dezavantaje, dar acum putem alege stilul potrivit fiecăruia, după job și specificul echipei. Programele pe care le-am implementat sau urmează să le implementăm sunt și exerciții de onestitate față de noi înșine și de colegi, apropo de nevoile pe care le avem, dar și de comunicare între manageri și echipele lor.”, a completat Richard de Graaf.
Angajații pot lega aceste zile sau jumătăți de zi de weekenduri însă acest lucru nu este o condiție, ei având posibilitatea de a opta pentru oricare din zilele din săptămână, în funcție de preferințele lor personale ori de tipul de activitate al echipei din care fac parte astfel încât continuitatea muncii să fie asigurată.
„Pentru ca o cultură de flexibilitate să poată înflori, trebuie să existe o bază corect sedimentată și un teren pregătit înainte, din mai multe perspective. Trebuie ca infrastructura să ne permită și să faciliteze colaborarea, ca mentalitatea să fie una deschisă, să existe curaj de a experimenta cu noi formate și încredere că fiecare știe ce are de făcut și face acel lucru. Cei doi ani de pandemie au pregătit terenul pentru un astfel de proiect pilot și suntem curioși să vedem rezultatele în vară, impactul pe care l-a avut și dacă este fezabil să îl extindem,” spune Richard de Graaf, Director de HR ING Bank România.
De asemenea, ING Bank România a anunțat și implementarea modului de lucru hibrid. Pe parcursul iernii, instituția financiară a derulat o serie de întâlniri consultative între echipele băncii cu scopul de a determina angajații și managerii acestora să stabilească împreună activitățile pentru care este necesară prezența fizică la birou. Astfel, începând cu luna curentă, angajații ING Bank vor veni în medie o zi pe săptămână la sediul central, în ziua atrasă împreună cu echipele lor.
“În modul de lucru hybrid putem admite că atât lucrul de acasă, cât și cel de la birou pot aduce avantaje și dezavantaje, dar acum putem alege stilul potrivit fiecăruia, după job și specificul echipei. Programele pe care le-am implementat sau urmează să le implementăm sunt și exerciții de onestitate față de noi înșine și de colegi, apropo de nevoile pe care le avem, dar și de comunicare între manageri și echipele lor.”, a completat Richard de Graaf.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania - rezultate financiare pe primele trei luni ale anului
- Studiu Deloitte: 90% din companii considera ca tehnologia cloud este esentiala pentru dezvoltare, transformare digitala si competitivitate pe piata
- Reff & Asociatii obtine pro bono o hotarare definitiva care protejeaza proprietatea asupra terenului si investitia Asociatiei Daruieste Viata pt extinderea si modernizarea Spitalului Marie Curie
- Studiu Deloitte: producatorii globali de semiconductoare vor investi 300 mi. USD in 2023 in AI; piata comertului social se extinde rapid, iar cererea de servicii de streaming video pe baza de publicitate va creste
- Opinie Deloitte: Romania impune noi obligatii de raportare fiscala pentru multinationale. Ce trebuie sa stie companiile vizate?
- Studiu WEBCON: Solutiile de automatizare a proceselor de business genereaza o crestere a productivitatii de pana la 87%, cu o recuperare totala a investitiei in mai putin de 3 ani
- Opinie Deloitte: Cum pot verificarile de fond si demersul de due diligence sa contribuie la reputatia, stabilitatea si credibilitatea unei organizatii?
- Vanzarile Flanco au crescut cu 40% in primul trimestru al anului
- EY a asistat Carrefour în preluarea activităţilor Cora din România
- Fabrica de sârmă Dan Steel Group din Beclean, acum în procedură de faliment, caută investitori. Prețul de pornire este de 25,9 milioane de euro
- Raportul Revolut privind cheltuielile realizate de clientii romani in trim. I 2023
- Sondaj EY: Impactul noilor reglementări fiscale în economia națională și așteptările companiilor românești
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal obtine la ICCJ o solutie definitiva de anulare a refacerii unei inspectii fiscale invocand exclusiv argumente de procedura
- Studiu Deloitte: noua din zece organizatii au raportat cel putin un incident sau o bresa de securitate cibernetica anul trecut
- Catalin Vasile este noul Chief Sales Officer al NN Romania