ING Bank România implementează modelul de lucru flexibil: week-end prelungit și o zi pe săptămână de la birou, în medie
Data publicarii: 06-04-2022 | HR/CariereAngajații din sediul central al ING Bank România vor beneficia de un program pilot în ceea ce privește programul de muncă în perioada cuprinsă între 1 aprilie și 30 iunie. Astfel, timp de 3 luni, peste 300 de angajați au optat pentru moduri de lucru flexibile. Pe lângă programul clasic de la birou, aceștia vor avea posibilitatea de a alege între un program de lucru de 9 ore pe zi cu o jumătate de zi liberă în fiecare săptămână sau, un program de lucru de 9 ore pe zi cu o zi liberă la fiecare două săptămâni.
Angajații pot lega aceste zile sau jumătăți de zi de weekenduri însă acest lucru nu este o condiție, ei având posibilitatea de a opta pentru oricare din zilele din săptămână, în funcție de preferințele lor personale ori de tipul de activitate al echipei din care fac parte astfel încât continuitatea muncii să fie asigurată.
„Pentru ca o cultură de flexibilitate să poată înflori, trebuie să existe o bază corect sedimentată și un teren pregătit înainte, din mai multe perspective. Trebuie ca infrastructura să ne permită și să faciliteze colaborarea, ca mentalitatea să fie una deschisă, să existe curaj de a experimenta cu noi formate și încredere că fiecare știe ce are de făcut și face acel lucru. Cei doi ani de pandemie au pregătit terenul pentru un astfel de proiect pilot și suntem curioși să vedem rezultatele în vară, impactul pe care l-a avut și dacă este fezabil să îl extindem,” spune Richard de Graaf, Director de HR ING Bank România.
De asemenea, ING Bank România a anunțat și implementarea modului de lucru hibrid. Pe parcursul iernii, instituția financiară a derulat o serie de întâlniri consultative între echipele băncii cu scopul de a determina angajații și managerii acestora să stabilească împreună activitățile pentru care este necesară prezența fizică la birou. Astfel, începând cu luna curentă, angajații ING Bank vor veni în medie o zi pe săptămână la sediul central, în ziua atrasă împreună cu echipele lor.
“În modul de lucru hybrid putem admite că atât lucrul de acasă, cât și cel de la birou pot aduce avantaje și dezavantaje, dar acum putem alege stilul potrivit fiecăruia, după job și specificul echipei. Programele pe care le-am implementat sau urmează să le implementăm sunt și exerciții de onestitate față de noi înșine și de colegi, apropo de nevoile pe care le avem, dar și de comunicare între manageri și echipele lor.”, a completat Richard de Graaf.
Angajații pot lega aceste zile sau jumătăți de zi de weekenduri însă acest lucru nu este o condiție, ei având posibilitatea de a opta pentru oricare din zilele din săptămână, în funcție de preferințele lor personale ori de tipul de activitate al echipei din care fac parte astfel încât continuitatea muncii să fie asigurată.
„Pentru ca o cultură de flexibilitate să poată înflori, trebuie să existe o bază corect sedimentată și un teren pregătit înainte, din mai multe perspective. Trebuie ca infrastructura să ne permită și să faciliteze colaborarea, ca mentalitatea să fie una deschisă, să existe curaj de a experimenta cu noi formate și încredere că fiecare știe ce are de făcut și face acel lucru. Cei doi ani de pandemie au pregătit terenul pentru un astfel de proiect pilot și suntem curioși să vedem rezultatele în vară, impactul pe care l-a avut și dacă este fezabil să îl extindem,” spune Richard de Graaf, Director de HR ING Bank România.
De asemenea, ING Bank România a anunțat și implementarea modului de lucru hibrid. Pe parcursul iernii, instituția financiară a derulat o serie de întâlniri consultative între echipele băncii cu scopul de a determina angajații și managerii acestora să stabilească împreună activitățile pentru care este necesară prezența fizică la birou. Astfel, începând cu luna curentă, angajații ING Bank vor veni în medie o zi pe săptămână la sediul central, în ziua atrasă împreună cu echipele lor.
“În modul de lucru hybrid putem admite că atât lucrul de acasă, cât și cel de la birou pot aduce avantaje și dezavantaje, dar acum putem alege stilul potrivit fiecăruia, după job și specificul echipei. Programele pe care le-am implementat sau urmează să le implementăm sunt și exerciții de onestitate față de noi înșine și de colegi, apropo de nevoile pe care le avem, dar și de comunicare între manageri și echipele lor.”, a completat Richard de Graaf.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- CEO Survey 2022: Ponderea directorilor generali din România care se așteaptă la o încetinire a creșterii economice s-a dublat, de la izbucnirea războiului în Ucraina
- First Bank: rezultate financiare 2021
- Banca Transilvania: rezultate financiare pe primele 3 luni ale anului
- Revenire exploziva in HoReCa: peste 11.000 de joburi noi de la ridicarea restrictiilor
- Comunicat: ING Bank a acordat un credit de 8,5 milioane euro grupului Promateris
- Deloitte si Reff & Asociatii au asistat Knauf Insulation in preluarea fabricii de vata minerala de sticla Gecsat
- EY România: Declarația Unică 2022. Ce ar trebui să știe contribuabilii, mai ales cei care găzduiesc refugiați - punct de vedere
- eJobs: 1 din 2 angajați din Inginerie câștigă peste 4.000 de lei net
- Studiu EY: 43% dintre angajați dispuși să renunțe la locul actual de muncă pentru un salariu mai mare, condiții mai bune și flexibilitate
- Schneider Electric rămâne concentrat pe transformările din domeniul sustenabilității, în primul trimestru al anului 2022
- Declaratie de presa NN Pensii
- Compania de car-sharing electric SPARK a contribuit la o reducere de 7.300 de tone de emisii nocive
- Analiză PwC: Transformările prin care trec companiile de servicii financiare și valul de active în dificultate anunță creșterea activității M&A în acest sector, inclusiv în România
- AVBS Credit: Peste 40% din creditele ipotecare acordate de bănci vor fi intermediate de brokerii de credite, până la finalul anului
- Cushman & Wakefield Echinox: Valoarea cumulată a activelor evaluate în 2021 a crescut cu 40%, pe fondul câștigării unor proiecte de dimensiuni mai mari