Studiu EY: Pentru prima dată, peste 50% dintre cumpărătorii de automobile la nivel mondial caută un vehicul electric
Data publicarii: 31-05-2022 | AutoPotrivit celui mai recent raport EY „Mobility Consumer Index”, numărul celor care își doresc să cumpere mașini electrice a ajuns la 52% la nivel global, depășind astfel pentru prima dată în istorie borna de 50%. În doar doi ani, asistăm așadar la o creștere de nu mai puțin de 22 de puncte procentuale din acest punct de vedere.
Sondajul amintit mai sus a fost realizat la nivel global în rândul a peste 13.000 de persoane din 18 țări. În urma acestuia, descoperim faptul că cei mai hotărâți în achiziționarea unui vehicul electric sunt cei din Italia (73%), urmați de respondenții din China (69%), respectiv Correa de Sud (63%). La polul opus s-au clasat cei din Australia și SUA, cu o intenție de cumpărare de doar 38%, respectiv 29% în acest moment.
Printre motivele menționate de cei mai mulți dintre respondenții care au participat la acest sondaj, amintim grija față de mediu (38%) dar și creșterea penalizărilor pentru motoare cu combustie internă (34%).
„În mod nesurprinzător, clienții din China și Coreea de Sud, care ocupă primele două poziții la nivel mondial în ceea ce privește raportul dintre numărul de BEV+PHEV (electrice și hibrid plug-in) per încărcător, se află pe locurile 2 și 3 la nivel mondial în topul celor interesați să cumpere un VE. Prezenţa Italiei în fruntea listei, în ciuda unei pregătiri mai slabe a infrastructurii și a unei subvenții mai mici pentru VE decât în alte țări din UE, reprezintă o constatare interesantă, care ar putea fi atribuită altor criterii, cum ar fi o populație conștientă de problemele de mediu,” a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanţă, EY România.
„Nu există nicio îndoială că majorarea prețului combustibililor la nivel mondial a contribuit la scumpirea motoarelor cu combustie internă, dar preocupările legate de mediu rămân, de asemenea, în fruntea listei de motivații. Depinde acum de industrie să satisfacă această cerere. Dacă producătorii nu sunt deja conștienți de această tendință, sunt în urma trendului și trebuie să recupereze rapid," a declarat la rândul său Randy Miller, EY Global Advanced Manufacturing & Mobility Leader.
Același sondaj scoate în evidență faptul că cei care dețin deja vehicule electrice sunt din ce în ce mai puțin îngrijorați de autonomia mașinilor electrice pe care le dețin ori de infrastructura de încărcare disponibilă în orașele de reședință.
Sondajul amintit mai sus a fost realizat la nivel global în rândul a peste 13.000 de persoane din 18 țări. În urma acestuia, descoperim faptul că cei mai hotărâți în achiziționarea unui vehicul electric sunt cei din Italia (73%), urmați de respondenții din China (69%), respectiv Correa de Sud (63%). La polul opus s-au clasat cei din Australia și SUA, cu o intenție de cumpărare de doar 38%, respectiv 29% în acest moment.
Printre motivele menționate de cei mai mulți dintre respondenții care au participat la acest sondaj, amintim grija față de mediu (38%) dar și creșterea penalizărilor pentru motoare cu combustie internă (34%).
„În mod nesurprinzător, clienții din China și Coreea de Sud, care ocupă primele două poziții la nivel mondial în ceea ce privește raportul dintre numărul de BEV+PHEV (electrice și hibrid plug-in) per încărcător, se află pe locurile 2 și 3 la nivel mondial în topul celor interesați să cumpere un VE. Prezenţa Italiei în fruntea listei, în ciuda unei pregătiri mai slabe a infrastructurii și a unei subvenții mai mici pentru VE decât în alte țări din UE, reprezintă o constatare interesantă, care ar putea fi atribuită altor criterii, cum ar fi o populație conștientă de problemele de mediu,” a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanţă, EY România.
„Nu există nicio îndoială că majorarea prețului combustibililor la nivel mondial a contribuit la scumpirea motoarelor cu combustie internă, dar preocupările legate de mediu rămân, de asemenea, în fruntea listei de motivații. Depinde acum de industrie să satisfacă această cerere. Dacă producătorii nu sunt deja conștienți de această tendință, sunt în urma trendului și trebuie să recupereze rapid," a declarat la rândul său Randy Miller, EY Global Advanced Manufacturing & Mobility Leader.
Același sondaj scoate în evidență faptul că cei care dețin deja vehicule electrice sunt din ce în ce mai puțin îngrijorați de autonomia mașinilor electrice pe care le dețin ori de infrastructura de încărcare disponibilă în orașele de reședință.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere