Cognyte Romania introduce un nou concept de wellbeing si ofera angajatilor patru weekenduri prelungite pe an in plus fata de concediul anual
Data publicarii: 24-06-2022 | HR/CariereUnul dintre liderii mondiali din domeniul dezvoltării de programe de analiză a securității, Cognyte, investește în bunăstarea angajaților și în echilibrul dintre viața lor profesională și personală, îmbunătățind pachetul de compensații și beneficii de care dispun salariații companiei. Astfel, ca și element de noutate din acest punct de vedere, compania va introduce un nou concept, cel de weekenduri prelungite, oferindu-le angajaților posibilitatea de a se bucura de zile libere suplimentare, în plus față de concediul de odihnă, de patru ori pe an. Această măsură are ca scop principal să sprijine echipa să se deconecteze și să se reîncarce.
Măsura este valabilă pentru toți cei 2000 de angajați Cognyte la nivel global, inclusiv pentru cei 130 care lucrează în biroul din România. Mai precis, aceștia beneficiază de două zile în plus de concediu plătit și de alte patru zile de liniște legate de câte un weekend pe trimestru, decizia bazându-se pe o analiză extinsă la nivel internațional care confirmă faptul că cel mai important lucru este echilibrul dintre viața profesională și cea personală, pentru fiecare angajat.
„Ideea unei săptămâni de lucru de 4 zile este un concept din ce în ce mai atractiv pe piața muncii, ca o potențială soluție pe termen lung la provocările actuale în ceea ce privește noul mod de lucru și echilibrul dintre viața profesională și viața personală. La Cognyte, ne-am aliniat deja acestei tendințe și transformăm patru săptămâni pe an, o dată pe trimestru, în săptămâni de lucru de 4 zile, urmate de weekenduri prelungite. Această inițiativă completează pachetul de compensații, ca parte a strategiei noastre de retenție și atragere a talentelor, și duce abordarea noastră inovatoare în ceea ce privește beneficiile extra-salariale la următorul nivel”, spune Răzvan Duica, country manager la Cognyte România.
În afara acestei noi adiții la pachetul de beneficii, acesta includea deja un program flexibil cu un model hibrid de lucru, sesiuni și ateliere de wellbeing și încurajare a lecturii. Mai mult, compania investește constant în programe care au rolul de a susține atât angajații cât și pe familiile acestora.
„Programul nostru global de susținere pentru angajați oferă o gamă largă de soluții pentru bunăstarea lor mentală, financiară, fizică și emoțională. Angajații companiei au acces 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, la o linie telefonică pentru consultații, precum și la posibilitatea de a se întâlni direct cu diferiți experți. De asemenea, pe măsură ce munca la distanță devine semi-permanentă, pentru a asigura condiții optime de lucru, Cognyte își sprijină financiar angajații pentru a-și dota biroul de acasă cu mobilier de înaltă calitate, un scaun confortabil și toate accesoriile de care au nevoie pentru a putea atinge la cel mai înalt nivel de performanță”, adaugă Rini Karlin, Chief People Officer la Cognyte.
Măsura este valabilă pentru toți cei 2000 de angajați Cognyte la nivel global, inclusiv pentru cei 130 care lucrează în biroul din România. Mai precis, aceștia beneficiază de două zile în plus de concediu plătit și de alte patru zile de liniște legate de câte un weekend pe trimestru, decizia bazându-se pe o analiză extinsă la nivel internațional care confirmă faptul că cel mai important lucru este echilibrul dintre viața profesională și cea personală, pentru fiecare angajat.
„Ideea unei săptămâni de lucru de 4 zile este un concept din ce în ce mai atractiv pe piața muncii, ca o potențială soluție pe termen lung la provocările actuale în ceea ce privește noul mod de lucru și echilibrul dintre viața profesională și viața personală. La Cognyte, ne-am aliniat deja acestei tendințe și transformăm patru săptămâni pe an, o dată pe trimestru, în săptămâni de lucru de 4 zile, urmate de weekenduri prelungite. Această inițiativă completează pachetul de compensații, ca parte a strategiei noastre de retenție și atragere a talentelor, și duce abordarea noastră inovatoare în ceea ce privește beneficiile extra-salariale la următorul nivel”, spune Răzvan Duica, country manager la Cognyte România.
În afara acestei noi adiții la pachetul de beneficii, acesta includea deja un program flexibil cu un model hibrid de lucru, sesiuni și ateliere de wellbeing și încurajare a lecturii. Mai mult, compania investește constant în programe care au rolul de a susține atât angajații cât și pe familiile acestora.
„Programul nostru global de susținere pentru angajați oferă o gamă largă de soluții pentru bunăstarea lor mentală, financiară, fizică și emoțională. Angajații companiei au acces 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, la o linie telefonică pentru consultații, precum și la posibilitatea de a se întâlni direct cu diferiți experți. De asemenea, pe măsură ce munca la distanță devine semi-permanentă, pentru a asigura condiții optime de lucru, Cognyte își sprijină financiar angajații pentru a-și dota biroul de acasă cu mobilier de înaltă calitate, un scaun confortabil și toate accesoriile de care au nevoie pentru a putea atinge la cel mai înalt nivel de performanță”, adaugă Rini Karlin, Chief People Officer la Cognyte.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial