Cognyte Romania introduce un nou concept de wellbeing si ofera angajatilor patru weekenduri prelungite pe an in plus fata de concediul anual
Data publicarii: 24-06-2022 | HR/CariereUnul dintre liderii mondiali din domeniul dezvoltării de programe de analiză a securității, Cognyte, investește în bunăstarea angajaților și în echilibrul dintre viața lor profesională și personală, îmbunătățind pachetul de compensații și beneficii de care dispun salariații companiei. Astfel, ca și element de noutate din acest punct de vedere, compania va introduce un nou concept, cel de weekenduri prelungite, oferindu-le angajaților posibilitatea de a se bucura de zile libere suplimentare, în plus față de concediul de odihnă, de patru ori pe an. Această măsură are ca scop principal să sprijine echipa să se deconecteze și să se reîncarce.
Măsura este valabilă pentru toți cei 2000 de angajați Cognyte la nivel global, inclusiv pentru cei 130 care lucrează în biroul din România. Mai precis, aceștia beneficiază de două zile în plus de concediu plătit și de alte patru zile de liniște legate de câte un weekend pe trimestru, decizia bazându-se pe o analiză extinsă la nivel internațional care confirmă faptul că cel mai important lucru este echilibrul dintre viața profesională și cea personală, pentru fiecare angajat.
„Ideea unei săptămâni de lucru de 4 zile este un concept din ce în ce mai atractiv pe piața muncii, ca o potențială soluție pe termen lung la provocările actuale în ceea ce privește noul mod de lucru și echilibrul dintre viața profesională și viața personală. La Cognyte, ne-am aliniat deja acestei tendințe și transformăm patru săptămâni pe an, o dată pe trimestru, în săptămâni de lucru de 4 zile, urmate de weekenduri prelungite. Această inițiativă completează pachetul de compensații, ca parte a strategiei noastre de retenție și atragere a talentelor, și duce abordarea noastră inovatoare în ceea ce privește beneficiile extra-salariale la următorul nivel”, spune Răzvan Duica, country manager la Cognyte România.
În afara acestei noi adiții la pachetul de beneficii, acesta includea deja un program flexibil cu un model hibrid de lucru, sesiuni și ateliere de wellbeing și încurajare a lecturii. Mai mult, compania investește constant în programe care au rolul de a susține atât angajații cât și pe familiile acestora.
„Programul nostru global de susținere pentru angajați oferă o gamă largă de soluții pentru bunăstarea lor mentală, financiară, fizică și emoțională. Angajații companiei au acces 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, la o linie telefonică pentru consultații, precum și la posibilitatea de a se întâlni direct cu diferiți experți. De asemenea, pe măsură ce munca la distanță devine semi-permanentă, pentru a asigura condiții optime de lucru, Cognyte își sprijină financiar angajații pentru a-și dota biroul de acasă cu mobilier de înaltă calitate, un scaun confortabil și toate accesoriile de care au nevoie pentru a putea atinge la cel mai înalt nivel de performanță”, adaugă Rini Karlin, Chief People Officer la Cognyte.
Măsura este valabilă pentru toți cei 2000 de angajați Cognyte la nivel global, inclusiv pentru cei 130 care lucrează în biroul din România. Mai precis, aceștia beneficiază de două zile în plus de concediu plătit și de alte patru zile de liniște legate de câte un weekend pe trimestru, decizia bazându-se pe o analiză extinsă la nivel internațional care confirmă faptul că cel mai important lucru este echilibrul dintre viața profesională și cea personală, pentru fiecare angajat.
„Ideea unei săptămâni de lucru de 4 zile este un concept din ce în ce mai atractiv pe piața muncii, ca o potențială soluție pe termen lung la provocările actuale în ceea ce privește noul mod de lucru și echilibrul dintre viața profesională și viața personală. La Cognyte, ne-am aliniat deja acestei tendințe și transformăm patru săptămâni pe an, o dată pe trimestru, în săptămâni de lucru de 4 zile, urmate de weekenduri prelungite. Această inițiativă completează pachetul de compensații, ca parte a strategiei noastre de retenție și atragere a talentelor, și duce abordarea noastră inovatoare în ceea ce privește beneficiile extra-salariale la următorul nivel”, spune Răzvan Duica, country manager la Cognyte România.
În afara acestei noi adiții la pachetul de beneficii, acesta includea deja un program flexibil cu un model hibrid de lucru, sesiuni și ateliere de wellbeing și încurajare a lecturii. Mai mult, compania investește constant în programe care au rolul de a susține atât angajații cât și pe familiile acestora.
„Programul nostru global de susținere pentru angajați oferă o gamă largă de soluții pentru bunăstarea lor mentală, financiară, fizică și emoțională. Angajații companiei au acces 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, la o linie telefonică pentru consultații, precum și la posibilitatea de a se întâlni direct cu diferiți experți. De asemenea, pe măsură ce munca la distanță devine semi-permanentă, pentru a asigura condiții optime de lucru, Cognyte își sprijină financiar angajații pentru a-și dota biroul de acasă cu mobilier de înaltă calitate, un scaun confortabil și toate accesoriile de care au nevoie pentru a putea atinge la cel mai înalt nivel de performanță”, adaugă Rini Karlin, Chief People Officer la Cognyte.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza Storia.ro – Cum au evoluat in luna august preturile medii ale apartamentelor de vanzare din principalele orase din tara
- Studiul Deloitte: locuintele din Romania continua sa fie printre cele mai accesibile din Europa. Cluj-Napoca este orasul cel mai scump atat pentru cumparatori, cat si pentru chiriasi
- Deloitte Romania numeste doi noi directori in cadrul departamentului Consultanta Financiara
- Analiză sectorială EY România: Randamentele așteptate de investitori înregistrează evoluții fluctuante, în contextul creșterii ratelor de dobândă de politică monetară și ale nivelurilor inflației în Europa
- sigurantaonline.ro, o nouă resursă educativă în lupta împotriva criminalității informatice
- 43% dintre Mileniali sunt dispusi sa aloce pentru achizitionarea unei locuinte un buget de peste 90.000 de euro
- Studiu Revolut: Unde au calatorit romanii in vara lui 2023? In aproape toata lumea
- EY România: E-Factura – următorul pas spre digitalizarea fiscală în România
- Studiu Deloitte: cresterea preturilor si diminuarea veniturilor, principalele motive pentru care parintii cheltuiesc mai putin anul acesta cu inceperea anului scolar
- Cushman & Wakefield: Bucurestiul, in top cinci orase din Europa Centrala si de Est preferate de operatorii hotelieri pentru investitii viitoare
- Libra Internet Bank: creșteri pe toate sursele de venit, eficiență operațională îmbunătățită, profit mai mare cu 45,9%
- EY România: Sistemul de garanție-returnare pentru ambalaje primare nereutilizabile intră în vigoare la 30 noiembrie 2023. Cele mai importante aspecte de luat în considerare - punct de vedere
- Cushman & Wakefield Echinox: Tranzacții de închiriere totalizând peste o jumătate de milion de metri pătrați pe piața industrială și de logistică în primele șase luni; peste o treime reprezintă preînchirieri în proiecte cu livrare în 2024
- Studiu Deloitte: increderea in evolutia economiei isi revine dupa caderea abrupta de anul trecut, insa in ritm mai lent decat dupa criza financiara globala
- Schneider Electric va moderniza și automatiza întreaga rețea de distribuție electrică de medie tensiune a Serbiei