Romania, a doua piata a Revolut, a depasit pragul de 2 milioane de clienti ai aplicatiei financiare
Data publicarii: 08-07-2022 | Finante-BanciAplicația financiară Revolut anunță depășirea pragului de 4 milioane de clienți din România, după doar patru ani de prezență pe plan local.
Astfel, din luna mai a anului 2018, atunci când a avut loc lansarea oficială în România și până la finalul lunii iunie 2022, clienții din țara noastră au realizat peste 520 de milioane de tranzacții, descoperind pe parcurs și alte utilizări ale Revolut precum posibilitatea realizării de donații către organizații nonguvernamentale, investițiile în criptomonede, gestionarea economiilor familie, rezervări de cazări pentru vacanțe sau economiile prin intermediul pușculițelor digitale.
România a devenit astfel în patru ani a doua piață de retail din lume după Marea Britanie, rata de penetrare în rândul populației active fiind de 26%. București, pe de altă parte, a devenit cel mai important oraș Revolut din Uniunea Europeană, unul din trei locuitori de vârstă activă din capitala României fiind în prezent client Revolut.
Topul primelor 10 orașe din România este următorul: București (420.000 clienți), Iași (68.000), Cluj-Napoca (65.000), Timișoara (56.000), Brașov (50.000), Constanța (46.000), Craiova (34.000), Galați (29.000), Ploiești (28.000), Sibiu (26.000), în vreme ce profilul clientului Revolut din România este în medie, 36 de ani, locuiește într-un oraș mare, cu peste 250.000 de locuitori.
„Suntem mândri să vedem cum super-aplicația noastră contribuie la creșterea calității vieții clienților noștri și îmbunătățește oferta de pe piața bancară și financiară locală. În urmă cu patru ani, când ne-am lansat operațiunile în România, Revolut făcea pionierat cu primii aproape 20.000 de clienți, aceia care ne-au descoperit aplicația chiar înainte de intrarea oficială pe piață. La acel moment, doar 9,7% din populația României folosea internet banking, după cum arată statisticile oficiale. În 4 ani, procentul localnicilor care folosesc internetul în scopuri bancare și financiare a crescut la 18,5% și mai este loc de îmbunătățire în condițiile în care suntem sub media UE, din 2021, de 58%.
În același timp, Revolut în România a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienți noi incluși anual, consolidându-și poziția pe piața locală prin lansările de noi produse financiare. Suntem hotărâți să inovăm continuu, aducând tot mai multă inovație în viața clienților noștri. Pentru 2022, intenționăm să adăugăm credite de nevoi personale și produsul Pay Later, alături de alte caracteristici relevante pentru stilul de viață al clienților noștri, dar și funcționalități pentru a spori controlul cheltuielilor, servicii de asigurare și protecție personală și a familiei, extinderea ofertelor personalizate pentru afaceri”, a declarat Gabriela Simion, Director General al sucursalei Revolut din România.
Inițial, clienții români ai aplicației Revolut au utilizat serviciile acesteia în mare măsură doar pentru transferuri instant în țară și în străinătate. Treptat, aceștia au descoperit și cursurile de schimb valutar avantajoase pentru peste 30 de monede diferite, ușurința de a efectua plăți online cu ajutorul cardului sau a telefonului, metode noi de a economisi. Nu întâmplător, retaileri precum Mega Image, Lidl, Profi, Carrefour, Auchan, benzinării precum OMV, Petrom, MOL, Rompetrol și platformele de car-sharing precum Bolt și Uber au fost comercianții cu cel mai mare număr de tranzacții, din mai 2018 până în prezent.
Astfel, din luna mai a anului 2018, atunci când a avut loc lansarea oficială în România și până la finalul lunii iunie 2022, clienții din țara noastră au realizat peste 520 de milioane de tranzacții, descoperind pe parcurs și alte utilizări ale Revolut precum posibilitatea realizării de donații către organizații nonguvernamentale, investițiile în criptomonede, gestionarea economiilor familie, rezervări de cazări pentru vacanțe sau economiile prin intermediul pușculițelor digitale.
România a devenit astfel în patru ani a doua piață de retail din lume după Marea Britanie, rata de penetrare în rândul populației active fiind de 26%. București, pe de altă parte, a devenit cel mai important oraș Revolut din Uniunea Europeană, unul din trei locuitori de vârstă activă din capitala României fiind în prezent client Revolut.
Topul primelor 10 orașe din România este următorul: București (420.000 clienți), Iași (68.000), Cluj-Napoca (65.000), Timișoara (56.000), Brașov (50.000), Constanța (46.000), Craiova (34.000), Galați (29.000), Ploiești (28.000), Sibiu (26.000), în vreme ce profilul clientului Revolut din România este în medie, 36 de ani, locuiește într-un oraș mare, cu peste 250.000 de locuitori.
„Suntem mândri să vedem cum super-aplicația noastră contribuie la creșterea calității vieții clienților noștri și îmbunătățește oferta de pe piața bancară și financiară locală. În urmă cu patru ani, când ne-am lansat operațiunile în România, Revolut făcea pionierat cu primii aproape 20.000 de clienți, aceia care ne-au descoperit aplicația chiar înainte de intrarea oficială pe piață. La acel moment, doar 9,7% din populația României folosea internet banking, după cum arată statisticile oficiale. În 4 ani, procentul localnicilor care folosesc internetul în scopuri bancare și financiare a crescut la 18,5% și mai este loc de îmbunătățire în condițiile în care suntem sub media UE, din 2021, de 58%.
În același timp, Revolut în România a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienți noi incluși anual, consolidându-și poziția pe piața locală prin lansările de noi produse financiare. Suntem hotărâți să inovăm continuu, aducând tot mai multă inovație în viața clienților noștri. Pentru 2022, intenționăm să adăugăm credite de nevoi personale și produsul Pay Later, alături de alte caracteristici relevante pentru stilul de viață al clienților noștri, dar și funcționalități pentru a spori controlul cheltuielilor, servicii de asigurare și protecție personală și a familiei, extinderea ofertelor personalizate pentru afaceri”, a declarat Gabriela Simion, Director General al sucursalei Revolut din România.
Inițial, clienții români ai aplicației Revolut au utilizat serviciile acesteia în mare măsură doar pentru transferuri instant în țară și în străinătate. Treptat, aceștia au descoperit și cursurile de schimb valutar avantajoase pentru peste 30 de monede diferite, ușurința de a efectua plăți online cu ajutorul cardului sau a telefonului, metode noi de a economisi. Nu întâmplător, retaileri precum Mega Image, Lidl, Profi, Carrefour, Auchan, benzinării precum OMV, Petrom, MOL, Rompetrol și platformele de car-sharing precum Bolt și Uber au fost comercianții cu cel mai mare număr de tranzacții, din mai 2018 până în prezent.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial