EY a asistat grupul belgian Louis Delhaize în vânzarea spaţiilor Cora din România
Data publicarii: 14-07-2022 | ImobiliareEchipa de Strategie și Tranzacții din cadrul Grupului EY România, a asistat recent Grupul Louis Delhaize în vânzarea spațiilor comerciale ale Cora din țara noastră, oferind servicii de asistență financiară și fiscală privind contractul de vânzare-cumpărare dar și asistență privind aspecte de structurare fiscală și proceduri de verificare a conturilor de închidere.
Astfel, prin intermediul Delparro BV și Melfort BV, Delhaize a semnat la sfârșitul lunii mai a acestui an contractul de vânzare a societății Cluj-Napoca Estate SRL, care deține spațiul hipermarketului Cora din CLuj către Studium Green SRL.
Totodată, la sfârșitul anului trecut, Grupul Delhaize a semnat contractul de vânzare-cumpărare și pentru portofoliul imobiliar din România, către compania austriacă Supernova. Aceasta din urmă a cumpărat cele șase hipermarketuri Cora din capitală, Bacău, Constanța și Drobeta Turnu-Severin. Aceste spații includ de asemenea galeriile comerciale adiacente spațiilor de retail Cora.
„Cele două proiecte de asistenţă la vânzare a activelor Cora în România au fost complexe şi provocatoare, dar au adus şi multe satisfacţii. Echipa EY, specializată în proiecte de tranzacţii în real-estate, a obţinut rezultatul optim în contextul negocierii, dovedindu-și astfel expertiza în domeniu obţinută în proiecte similare locale şi în regiune. Această tranzacţie se înscrie în strategia grupului Louis Delhaize de dezvoltare locală viitoare”, spune Liliana Buşoiu, lider al departamentului Transaction Diligence, EY România.
Cele două proiecte s-au finalizat printr-un mecanism de vânzare de acțiuni cu o componentă de lease-back. Strategia Delhaize a fost una de asset-light, strategie ce presupune concentrarea campaniei pe dezvoltarea e-commerce. Valoarea celor două tranzacții nu a fost făcută însă publică.
„Mulţumim echipei EY România pentru profesionalismul, dedicarea şi promptitudinea lor în această tranzacţie – implicarea lor a facilitat acordul părţilor şi semnarea cu succes a celor două acorduri de vânzare-cumpărare” a declarat Bertrand Gregori, Secretar General Romania Hypermarche.
Echipele EY care au acordat consultanță financiară și fiscală în aceste două contracte de cânzare-cumpărare au fost coordonate de Liliana Bușoiu și Alexandra Brînzan pe partea financiară, respectiv Ana Cristian, Georgiana Constantin și Georgiana Iancu, în ceea ce privește asistența fiscală.
Astfel, prin intermediul Delparro BV și Melfort BV, Delhaize a semnat la sfârșitul lunii mai a acestui an contractul de vânzare a societății Cluj-Napoca Estate SRL, care deține spațiul hipermarketului Cora din CLuj către Studium Green SRL.
Totodată, la sfârșitul anului trecut, Grupul Delhaize a semnat contractul de vânzare-cumpărare și pentru portofoliul imobiliar din România, către compania austriacă Supernova. Aceasta din urmă a cumpărat cele șase hipermarketuri Cora din capitală, Bacău, Constanța și Drobeta Turnu-Severin. Aceste spații includ de asemenea galeriile comerciale adiacente spațiilor de retail Cora.
„Cele două proiecte de asistenţă la vânzare a activelor Cora în România au fost complexe şi provocatoare, dar au adus şi multe satisfacţii. Echipa EY, specializată în proiecte de tranzacţii în real-estate, a obţinut rezultatul optim în contextul negocierii, dovedindu-și astfel expertiza în domeniu obţinută în proiecte similare locale şi în regiune. Această tranzacţie se înscrie în strategia grupului Louis Delhaize de dezvoltare locală viitoare”, spune Liliana Buşoiu, lider al departamentului Transaction Diligence, EY România.
Cele două proiecte s-au finalizat printr-un mecanism de vânzare de acțiuni cu o componentă de lease-back. Strategia Delhaize a fost una de asset-light, strategie ce presupune concentrarea campaniei pe dezvoltarea e-commerce. Valoarea celor două tranzacții nu a fost făcută însă publică.
„Mulţumim echipei EY România pentru profesionalismul, dedicarea şi promptitudinea lor în această tranzacţie – implicarea lor a facilitat acordul părţilor şi semnarea cu succes a celor două acorduri de vânzare-cumpărare” a declarat Bertrand Gregori, Secretar General Romania Hypermarche.
Echipele EY care au acordat consultanță financiară și fiscală în aceste două contracte de cânzare-cumpărare au fost coordonate de Liliana Bușoiu și Alexandra Brînzan pe partea financiară, respectiv Ana Cristian, Georgiana Constantin și Georgiana Iancu, în ceea ce privește asistența fiscală.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial