EY a asistat grupul belgian Louis Delhaize în vânzarea spaţiilor Cora din România
Data publicarii: 14-07-2022 | ImobiliareEchipa de Strategie și Tranzacții din cadrul Grupului EY România, a asistat recent Grupul Louis Delhaize în vânzarea spațiilor comerciale ale Cora din țara noastră, oferind servicii de asistență financiară și fiscală privind contractul de vânzare-cumpărare dar și asistență privind aspecte de structurare fiscală și proceduri de verificare a conturilor de închidere.
Astfel, prin intermediul Delparro BV și Melfort BV, Delhaize a semnat la sfârșitul lunii mai a acestui an contractul de vânzare a societății Cluj-Napoca Estate SRL, care deține spațiul hipermarketului Cora din CLuj către Studium Green SRL.
Totodată, la sfârșitul anului trecut, Grupul Delhaize a semnat contractul de vânzare-cumpărare și pentru portofoliul imobiliar din România, către compania austriacă Supernova. Aceasta din urmă a cumpărat cele șase hipermarketuri Cora din capitală, Bacău, Constanța și Drobeta Turnu-Severin. Aceste spații includ de asemenea galeriile comerciale adiacente spațiilor de retail Cora.
„Cele două proiecte de asistenţă la vânzare a activelor Cora în România au fost complexe şi provocatoare, dar au adus şi multe satisfacţii. Echipa EY, specializată în proiecte de tranzacţii în real-estate, a obţinut rezultatul optim în contextul negocierii, dovedindu-și astfel expertiza în domeniu obţinută în proiecte similare locale şi în regiune. Această tranzacţie se înscrie în strategia grupului Louis Delhaize de dezvoltare locală viitoare”, spune Liliana Buşoiu, lider al departamentului Transaction Diligence, EY România.
Cele două proiecte s-au finalizat printr-un mecanism de vânzare de acțiuni cu o componentă de lease-back. Strategia Delhaize a fost una de asset-light, strategie ce presupune concentrarea campaniei pe dezvoltarea e-commerce. Valoarea celor două tranzacții nu a fost făcută însă publică.
„Mulţumim echipei EY România pentru profesionalismul, dedicarea şi promptitudinea lor în această tranzacţie – implicarea lor a facilitat acordul părţilor şi semnarea cu succes a celor două acorduri de vânzare-cumpărare” a declarat Bertrand Gregori, Secretar General Romania Hypermarche.
Echipele EY care au acordat consultanță financiară și fiscală în aceste două contracte de cânzare-cumpărare au fost coordonate de Liliana Bușoiu și Alexandra Brînzan pe partea financiară, respectiv Ana Cristian, Georgiana Constantin și Georgiana Iancu, în ceea ce privește asistența fiscală.
Astfel, prin intermediul Delparro BV și Melfort BV, Delhaize a semnat la sfârșitul lunii mai a acestui an contractul de vânzare a societății Cluj-Napoca Estate SRL, care deține spațiul hipermarketului Cora din CLuj către Studium Green SRL.
Totodată, la sfârșitul anului trecut, Grupul Delhaize a semnat contractul de vânzare-cumpărare și pentru portofoliul imobiliar din România, către compania austriacă Supernova. Aceasta din urmă a cumpărat cele șase hipermarketuri Cora din capitală, Bacău, Constanța și Drobeta Turnu-Severin. Aceste spații includ de asemenea galeriile comerciale adiacente spațiilor de retail Cora.
„Cele două proiecte de asistenţă la vânzare a activelor Cora în România au fost complexe şi provocatoare, dar au adus şi multe satisfacţii. Echipa EY, specializată în proiecte de tranzacţii în real-estate, a obţinut rezultatul optim în contextul negocierii, dovedindu-și astfel expertiza în domeniu obţinută în proiecte similare locale şi în regiune. Această tranzacţie se înscrie în strategia grupului Louis Delhaize de dezvoltare locală viitoare”, spune Liliana Buşoiu, lider al departamentului Transaction Diligence, EY România.
Cele două proiecte s-au finalizat printr-un mecanism de vânzare de acțiuni cu o componentă de lease-back. Strategia Delhaize a fost una de asset-light, strategie ce presupune concentrarea campaniei pe dezvoltarea e-commerce. Valoarea celor două tranzacții nu a fost făcută însă publică.
„Mulţumim echipei EY România pentru profesionalismul, dedicarea şi promptitudinea lor în această tranzacţie – implicarea lor a facilitat acordul părţilor şi semnarea cu succes a celor două acorduri de vânzare-cumpărare” a declarat Bertrand Gregori, Secretar General Romania Hypermarche.
Echipele EY care au acordat consultanță financiară și fiscală în aceste două contracte de cânzare-cumpărare au fost coordonate de Liliana Bușoiu și Alexandra Brînzan pe partea financiară, respectiv Ana Cristian, Georgiana Constantin și Georgiana Iancu, în ceea ce privește asistența fiscală.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj EY România: Marile companii locale vor face investiţii pentru a se proteja de atacuri cibernetice şi impactul lor asupra datelor financiar-fiscale
- Opinie Deloitte: Schimbari majore la impozitarea in domeniul HoReCa si a microîntreprinderilor. Ce regim fiscal alegem?
- Studiu Deloitte: pesimism mai puternic decat la inceputul pandemiei vizavi de conditiile economice in randul firmelor de capital privat din Europa Centrala
- Cushman & Wakefield Echinox: DPD a închiriat 3.500 mp spații de depozitare în VGP Park Arad
- Consumatorii renunță mai ușor decât înainte de pandemie la un brand după doar o experiență negativă. Interacțiunea umană rămâne importantă pentru loialitate
- BASF are din nou o crestere puternica a veniturilor in ciuda preturilor in crestere la materii prime si energie
- Opinie Deloitte: Digitalizarea ANAF – ce obligatii au contribuabilii vizati de RO e-Transport?
- EY România: Importatorii europeni obligați să realizeze activități de “due diligence” pentru achizițiile de mărfuri rusești
- Psiholog, Elena Ungureanu: Gestionarea echilibrului dintre carieră și viața personală este o problematică de ordin psihic deoarece procesul în sine implică trasarea de limite
- Succes obtinut de Libra Internet Bank - peste 21 milioane de lei atrase printr-o noua emisiune de obligatiuni
- Accor anunță deschiderea The Emporium Plovdiv - MGallery Inbox
- Sondaj EY România: Marea majoritate a contribuabililor nu a solicitat niciodată dobânzi aferente rambursărilor de TVA întârziate
- Radu Diaconu devine partener al EY România, în cadrul echipei de consultanță fiscală și juridică
- Studiu Deloitte: romanii considera ca schimbarile climatice sunt cauzate de activitatile umane si isi ajusteaza comportamentul de cumparare pentru a limita impactul negativ asupra mediului
- Opinie Deloitte: „Taxa Netflix”, un nou impozit in Romania