NN si MedLife incheie un parteneriat strategic pentru sanatate
Data publicarii: 14-07-2022 | EconomieMedlife, lider al pieței de servicii medicale private din România și NN, lider al pieței de asigurări de viață, au încheiat un parteneriat strategic menit să amplifice demersurile prin care aceste două companii susțin cetățenii români să aibă mai multă grijă de sănătatea lor. Parteneriatul va pune bazele unei sinergii între asigurările de sănătate și serviciile medicale private, scopul final fiind cel de a crește calitatea vieții pacienților din România.
De asemenea, cele două companii și-au propus să dezvolte noi soluții de asigurări și abonamente medicale. Prin intermediul acestora, Medlife și NN vor oferi pachete de servicii medicale integrate companiilor și angajaților lor.
Noile pachete oferite prin intermediul acestui parteneriat vor oferi servicii complete de îngrijire medicală și vor facilita accesul la o gamă largă de servicii de prevenție prin intermediul unor tratamente și consult în regim de urgență sau ambulatoriu, analize dar și acoperire pentru spitalizare și intervenții chirurgicale.
Totodată, prin intermediul parteneriatului amintit mai sus, companiile care dețin deja abonamente Medlife, vor putea oferi angajaților soluții de asigurare dedicate, cu acoperiri extinse pliate pe nevoile acestora. Acestea se pot transforma așadar în soluții complete pentru protejarea sănătății ca parte a unor pachete de beneficii extra salariale.
„La NN suntem mereu preocupați să oferim clienților soluții relevante pentru sănătatea lor. O asigurare bună de sănătate ajută oamenii să se concentreze pe ceea ce contează cel mai mult atunci când apare o problemă medicală și să beneficieze de tratamentul de care au nevoie în spitalul sau clinica unde iși doresc, fără să se gândească la bani. Parteneriatul cu MedLife este un pas extrem de important, prin care continuăm să fim alături de clienți așa cum au nevoie și să le oferim acces la servicii de spitalizare și tratament de calitate într-o rețea extinsă de centre medicale, cu costuri acoperite direct de NN”, spune Gabriela Lupaș-Țicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN.
Medlife operează în prezent cea mai extinsă rețea de unități medicale private din țara noastră cu peste 500 de locații proprii care reprezintă 230 de clinici, 200 de puncte de recoltare, 20 de farmacii și 15 spitale generale și specializate. Lansarea oficială a parteneriatului va avea loc în toamna acestui an, moment în care vor fi anunțate și soluțiile pe care cele două companii le vor oferi românilor.
„Prin parteneriatul strategic cu NN Asigurări de Viață, continuăm misiunea de a face împreună România bine, urmând să venim în întâmpinarea unui număr și mai mare de români, care au nevoie de asistență medicală sau intervenții chirurgicale, acoperite prin asigurare. Totodată, facem un pas important și în ceea ce privește dezvoltarea segmentului corporate, acolo unde în prezent avem cea mai mare bază de angajați cărora le facilităm servicii de prevenție și profilaxie, respectiv un portofoliu de 768.000 de abonați din 8.000 de firme. În cadrul acestei colaborări, vom dezvolta noi soluții pentru sănătate, complementare abonamentelor medicale, prin care vom ajuta companiile să aibă și mai multă grijă de sănătatea angajaților lor, atât prin prevenție și monitorizare, cât și în cazul unor situații mai grave, neprevăzute”, declară Mirela Dogaru, Director Comercial MedLife Group.
De asemenea, cele două companii și-au propus să dezvolte noi soluții de asigurări și abonamente medicale. Prin intermediul acestora, Medlife și NN vor oferi pachete de servicii medicale integrate companiilor și angajaților lor.
Noile pachete oferite prin intermediul acestui parteneriat vor oferi servicii complete de îngrijire medicală și vor facilita accesul la o gamă largă de servicii de prevenție prin intermediul unor tratamente și consult în regim de urgență sau ambulatoriu, analize dar și acoperire pentru spitalizare și intervenții chirurgicale.
Totodată, prin intermediul parteneriatului amintit mai sus, companiile care dețin deja abonamente Medlife, vor putea oferi angajaților soluții de asigurare dedicate, cu acoperiri extinse pliate pe nevoile acestora. Acestea se pot transforma așadar în soluții complete pentru protejarea sănătății ca parte a unor pachete de beneficii extra salariale.
„La NN suntem mereu preocupați să oferim clienților soluții relevante pentru sănătatea lor. O asigurare bună de sănătate ajută oamenii să se concentreze pe ceea ce contează cel mai mult atunci când apare o problemă medicală și să beneficieze de tratamentul de care au nevoie în spitalul sau clinica unde iși doresc, fără să se gândească la bani. Parteneriatul cu MedLife este un pas extrem de important, prin care continuăm să fim alături de clienți așa cum au nevoie și să le oferim acces la servicii de spitalizare și tratament de calitate într-o rețea extinsă de centre medicale, cu costuri acoperite direct de NN”, spune Gabriela Lupaș-Țicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN.
Medlife operează în prezent cea mai extinsă rețea de unități medicale private din țara noastră cu peste 500 de locații proprii care reprezintă 230 de clinici, 200 de puncte de recoltare, 20 de farmacii și 15 spitale generale și specializate. Lansarea oficială a parteneriatului va avea loc în toamna acestui an, moment în care vor fi anunțate și soluțiile pe care cele două companii le vor oferi românilor.
„Prin parteneriatul strategic cu NN Asigurări de Viață, continuăm misiunea de a face împreună România bine, urmând să venim în întâmpinarea unui număr și mai mare de români, care au nevoie de asistență medicală sau intervenții chirurgicale, acoperite prin asigurare. Totodată, facem un pas important și în ceea ce privește dezvoltarea segmentului corporate, acolo unde în prezent avem cea mai mare bază de angajați cărora le facilităm servicii de prevenție și profilaxie, respectiv un portofoliu de 768.000 de abonați din 8.000 de firme. În cadrul acestei colaborări, vom dezvolta noi soluții pentru sănătate, complementare abonamentelor medicale, prin care vom ajuta companiile să aibă și mai multă grijă de sănătatea angajaților lor, atât prin prevenție și monitorizare, cât și în cazul unor situații mai grave, neprevăzute”, declară Mirela Dogaru, Director Comercial MedLife Group.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online