BCR a introdus serviciul de retrageri de numerar contactless de la bancomatele multifuncționale
Data publicarii: 26-09-2022 | Finante-BanciBanca Comercială Română a demarat în aceste zile o amplă acțiune de implementare a funcționalității de retragere de numerar contactless din bancomatele și multifuncționalele de care dispune.
Acest nou serviciu, sau mai bine zis, funcționalitate, va fi disponibilă clienților indiferent de banca la care aceștia au deschis un cont deci, nu doar celor care sunt clienți BCR.
Doritorii vor avea posibilitatea de a realiza tranzacții la bancomatele și multifuncționalele Băncii Comerciale Române atât cu cardurile bancare cât și cu telefoanele mobile, ceasuri smart, brățări smart sau alte dispozitive inteligente dotate cu tehnologia NFC.
“Odată cu lansarea acestei funcționalități, extindem și consolidăm ecosistemul digital al BCR, oferindu-le clienților noștri o gamă completă de plăți inteligente, indiferent de locul, dispozitivul sau sistemul prin care vor să le realizeze. Cardurile BCR pot fi înrolate deja în orice portofel virtual (Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay, Xiaomi Pay) și pot fi utilizate la orice comerciant dotat cu POS, prin telefon, ceas, brățară sau orice alt dispozitiv mobil ce dispune de tehnologia NFC.
Clienții BCR au astfel posibilitatea de a realiza practic atât retrageri de numerar, interogări de sold, cât și plăți la comercianți fără a mai avea cardul fizic în posesie, ceea ce le asigură confort, siguranță și rapiditate”, a declarat Florin Pintilie, Șef Departament Dezvoltare Produse Carduri, BCR.
FUncționalitatea amintită mai sus este deja disponibilă în 112 bancomate ale Băncii Comerciale Române din întreaga țară, urmând ca aceasta să fie extinsă în perioada imediat următoare la peste 500 de terminale. Cele care permit deja astfel de tranzacții au iluminat logo-ul contactless iar pentru ca operațiunea să fie confirmată, este nevoie de introducerea codului PIN.
Acest nou serviciu, sau mai bine zis, funcționalitate, va fi disponibilă clienților indiferent de banca la care aceștia au deschis un cont deci, nu doar celor care sunt clienți BCR.
Doritorii vor avea posibilitatea de a realiza tranzacții la bancomatele și multifuncționalele Băncii Comerciale Române atât cu cardurile bancare cât și cu telefoanele mobile, ceasuri smart, brățări smart sau alte dispozitive inteligente dotate cu tehnologia NFC.
“Odată cu lansarea acestei funcționalități, extindem și consolidăm ecosistemul digital al BCR, oferindu-le clienților noștri o gamă completă de plăți inteligente, indiferent de locul, dispozitivul sau sistemul prin care vor să le realizeze. Cardurile BCR pot fi înrolate deja în orice portofel virtual (Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay, Xiaomi Pay) și pot fi utilizate la orice comerciant dotat cu POS, prin telefon, ceas, brățară sau orice alt dispozitiv mobil ce dispune de tehnologia NFC.
Clienții BCR au astfel posibilitatea de a realiza practic atât retrageri de numerar, interogări de sold, cât și plăți la comercianți fără a mai avea cardul fizic în posesie, ceea ce le asigură confort, siguranță și rapiditate”, a declarat Florin Pintilie, Șef Departament Dezvoltare Produse Carduri, BCR.
FUncționalitatea amintită mai sus este deja disponibilă în 112 bancomate ale Băncii Comerciale Române din întreaga țară, urmând ca aceasta să fie extinsă în perioada imediat următoare la peste 500 de terminale. Cele care permit deja astfel de tranzacții au iluminat logo-ul contactless iar pentru ca operațiunea să fie confirmată, este nevoie de introducerea codului PIN.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate