Fundatia Deloitte si World Vision inaugureaza la Romexpo al doilea centru de activitati educationale pentru copiii ucraineni si de consiliere pentru mamele lor
Data publicarii: 27-09-2022 | DiverseFundația Deloitte și World Vision au inaugurat împreună, în cadrul Romexpo, cel de-al doilea centru de activități educaționale și recreative pentru copiii ucraineni dar și cursuri de limbi străine, precum engleză și română pentru mamele lor. Oferta cuprinde de asemenea și consiliere psihologică, ocupațională și juridică pentru părinți. Primul astfel de centru era amplasat în complexul Cultural Sportiv Studențesc Tei din Capitală, acesta fiind deschis în luna mai a acestui an. Aproximativ 100 de persoane, mame și copii, au beneficiat aici de peste 500 de ore de activități oferite de acest centru în primele trei luni de la inaugurarea sa.
„Primul centru construit în cadrul acestui parteneriat cu World Vision a fost primit cu entuziasm în rândul beneficiarilor, precum și al colegilor noștri, care s-au implicat voluntar în activitățile pentru copii. Le mulțumesc partenerilor noștri și tuturor celor care au sprijinit acest proiect ambițios. Le sunt în mod special recunoscător colegilor mei pentru spiritul de inițiativă și dedicarea cu care au venit în sprijinul victimelor conflictului din Ucraina, în diferite moduri, încă de la izbucnirea sa. Prin acest angajament colectiv și individual, transformăm în acțiuni concrete preocuparea strategică a Deloitte pentru a avea un impact care contează prin educație. Nevoia refugiaților ucraineni de sprijin pentru a-și continua educația, pentru a depăși traumele generate de război și pentru a-și putea construi o viață dincolo de acestea rămâne foarte mare”, a declarat Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.
Noul centru deschis în cadrul Romexpo poartă numele de Happy Bubble și este similar celui deschis în luna mai în Complexul Cultural Sportiv Studențesc Tei. Acesta are o suprafață de aproximativ 80 de metri pătrați și poate găzdui până la 40 de copii în fiecare zi. Activitățile planificate în acest centru se adresează preșcolarilor și elevilor de toate vârstele și includ ateliere de dezvoltare personală, desen, dans dar și cursuri de matematică, de programare sau de limba engleză. De asemenea, centrul din cadrul Romexpo organizează cursuri de limba engleză și română și pentru părinții copiilor ucraineni, pe lângă deja obișnuitele cursuri de consiliere psihologică sau de integrare pe piața muncii din România. Beneficiarii acestora vor avea asigurate de asemenea și mesele de prânz.
„Am ales să deschidem cel de-al doilea centru Happy Bubble susţinut de partenerii noştri Deloitte România la Romexpo pentru că am identificat aici una dintre cele mai mari nevoi. Fluxul zilnic de refugiaţi este în continuare mare, iar World Vision este unul dintre susţinătorii importanţi pentru activităţile de la Romexpo. Copiii refugiaţi din Ucraina au în aceste momente mare nevoie de ajutor: 3,6 milioane de copii ucraineni riscă să nu aibă acces la educaţie şi 1,5 milioane de copii riscă probleme de sănătate mintală la şase luni de la izbucnirea conflictului, conform analizelor World Vision. Ajutorul pe care-l dăm în aceste centre atât copiilor, cât şi mamelor este unul esenţial şi suntem recunoscători partenerilor noştri pentru că împreună îl putem oferi”, a afirmat Mihaela Nabăr, Director Executiv, World Vision România.
„Primul centru construit în cadrul acestui parteneriat cu World Vision a fost primit cu entuziasm în rândul beneficiarilor, precum și al colegilor noștri, care s-au implicat voluntar în activitățile pentru copii. Le mulțumesc partenerilor noștri și tuturor celor care au sprijinit acest proiect ambițios. Le sunt în mod special recunoscător colegilor mei pentru spiritul de inițiativă și dedicarea cu care au venit în sprijinul victimelor conflictului din Ucraina, în diferite moduri, încă de la izbucnirea sa. Prin acest angajament colectiv și individual, transformăm în acțiuni concrete preocuparea strategică a Deloitte pentru a avea un impact care contează prin educație. Nevoia refugiaților ucraineni de sprijin pentru a-și continua educația, pentru a depăși traumele generate de război și pentru a-și putea construi o viață dincolo de acestea rămâne foarte mare”, a declarat Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.
Noul centru deschis în cadrul Romexpo poartă numele de Happy Bubble și este similar celui deschis în luna mai în Complexul Cultural Sportiv Studențesc Tei. Acesta are o suprafață de aproximativ 80 de metri pătrați și poate găzdui până la 40 de copii în fiecare zi. Activitățile planificate în acest centru se adresează preșcolarilor și elevilor de toate vârstele și includ ateliere de dezvoltare personală, desen, dans dar și cursuri de matematică, de programare sau de limba engleză. De asemenea, centrul din cadrul Romexpo organizează cursuri de limba engleză și română și pentru părinții copiilor ucraineni, pe lângă deja obișnuitele cursuri de consiliere psihologică sau de integrare pe piața muncii din România. Beneficiarii acestora vor avea asigurate de asemenea și mesele de prânz.
„Am ales să deschidem cel de-al doilea centru Happy Bubble susţinut de partenerii noştri Deloitte România la Romexpo pentru că am identificat aici una dintre cele mai mari nevoi. Fluxul zilnic de refugiaţi este în continuare mare, iar World Vision este unul dintre susţinătorii importanţi pentru activităţile de la Romexpo. Copiii refugiaţi din Ucraina au în aceste momente mare nevoie de ajutor: 3,6 milioane de copii ucraineni riscă să nu aibă acces la educaţie şi 1,5 milioane de copii riscă probleme de sănătate mintală la şase luni de la izbucnirea conflictului, conform analizelor World Vision. Ajutorul pe care-l dăm în aceste centre atât copiilor, cât şi mamelor este unul esenţial şi suntem recunoscători partenerilor noştri pentru că împreună îl putem oferi”, a afirmat Mihaela Nabăr, Director Executiv, World Vision România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI