Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
Data publicarii: 01-02-2023 | AutoPotrivit cifrelor furnizate de instrumentul de prognoză bazate pe inteligența artificială EY Mobility Lens Forecaster, vânzările de vehicule electrice în Europa, China și SUA vor depăși toate celelalte tipuri de motorizări cu trei ani mai devreme decât se preconiza anterior. Analiza EY oferă o perspectivă asupra înmatriculărilor de vehicule ușoare până în anul 2050.
Potrivit celor mai recente previziuni, până în anul 2027, vânzările de vehicule electrice în Europa le vor depăși pe cele cu sisteme de propulsie tradițională, această tendință urmând a se repeta în China și SUA până în anul 2032. În ceea ce privește China și Europa, această schimbare de paradigmă se va întâmpla cu un an mai devreme decât prognoza anterioară în vreme ce în SUA; schimbarea se va produce cu patru ani mai repede.
Schimbarea pieței din Statele Unite vine ca urmare a investițiilor făcute în electrificare. Statele fruntașe din acest punct de vedere sunt Washington, California, New York și Massachusetts. Aceeași analiză scoate în evidență faptul că până în anul 2040, vânzările de mașini cu combustie internă vor reprezenta mai puțin de 1% din totalul vânzărilor globale, cu cinci ani mai devreme decât prognoza anterioară.
"În condițiile în care se preconizează o tendință globală accelerată spre dominarea vânzărilor de vehicule electrice, întrebarea cheie pentru România va fi cât de repede ne putem adapta atât legislația, cât și stimulentele fiscale pentru a încuraja investițiile de capital într-o rețea de stații de încărcare și, de asemenea, să încurajăm investițiile digitale și tehnologice în rețeaua electrică pentru a susține cererea flexibilă care va urma - venituri și ieșiri de energie atât din fermele de energie regenerabilă, cât și din vehiculele electrice" a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanță, EY România.
Tranziția către adoptarea vehiculelor electrice în regiunile cheie (Europa, China și Statele Unite) a fost accelerată de creșterea cererii consumatorilor pe fondul unor politici și stimulente guvernamentale. De asemenea, beneficiile unui ecosistem de mobilitate neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon sunt conștientizate la o scară din ce în ce mai mare, lucru care a condus și la investiții substanțiale în cele trei regiuni în vederea creării infrastructurii necesare pentru a-l susține.
Potrivit celor mai recente previziuni, până în anul 2027, vânzările de vehicule electrice în Europa le vor depăși pe cele cu sisteme de propulsie tradițională, această tendință urmând a se repeta în China și SUA până în anul 2032. În ceea ce privește China și Europa, această schimbare de paradigmă se va întâmpla cu un an mai devreme decât prognoza anterioară în vreme ce în SUA; schimbarea se va produce cu patru ani mai repede.
Schimbarea pieței din Statele Unite vine ca urmare a investițiilor făcute în electrificare. Statele fruntașe din acest punct de vedere sunt Washington, California, New York și Massachusetts. Aceeași analiză scoate în evidență faptul că până în anul 2040, vânzările de mașini cu combustie internă vor reprezenta mai puțin de 1% din totalul vânzărilor globale, cu cinci ani mai devreme decât prognoza anterioară.
"În condițiile în care se preconizează o tendință globală accelerată spre dominarea vânzărilor de vehicule electrice, întrebarea cheie pentru România va fi cât de repede ne putem adapta atât legislația, cât și stimulentele fiscale pentru a încuraja investițiile de capital într-o rețea de stații de încărcare și, de asemenea, să încurajăm investițiile digitale și tehnologice în rețeaua electrică pentru a susține cererea flexibilă care va urma - venituri și ieșiri de energie atât din fermele de energie regenerabilă, cât și din vehiculele electrice" a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanță, EY România.
Tranziția către adoptarea vehiculelor electrice în regiunile cheie (Europa, China și Statele Unite) a fost accelerată de creșterea cererii consumatorilor pe fondul unor politici și stimulente guvernamentale. De asemenea, beneficiile unui ecosistem de mobilitate neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon sunt conștientizate la o scară din ce în ce mai mare, lucru care a condus și la investiții substanțiale în cele trei regiuni în vederea creării infrastructurii necesare pentru a-l susține.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?