Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
Data publicarii: 01-02-2023 | AutoPotrivit cifrelor furnizate de instrumentul de prognoză bazate pe inteligența artificială EY Mobility Lens Forecaster, vânzările de vehicule electrice în Europa, China și SUA vor depăși toate celelalte tipuri de motorizări cu trei ani mai devreme decât se preconiza anterior. Analiza EY oferă o perspectivă asupra înmatriculărilor de vehicule ușoare până în anul 2050.
Potrivit celor mai recente previziuni, până în anul 2027, vânzările de vehicule electrice în Europa le vor depăși pe cele cu sisteme de propulsie tradițională, această tendință urmând a se repeta în China și SUA până în anul 2032. În ceea ce privește China și Europa, această schimbare de paradigmă se va întâmpla cu un an mai devreme decât prognoza anterioară în vreme ce în SUA; schimbarea se va produce cu patru ani mai repede.
Schimbarea pieței din Statele Unite vine ca urmare a investițiilor făcute în electrificare. Statele fruntașe din acest punct de vedere sunt Washington, California, New York și Massachusetts. Aceeași analiză scoate în evidență faptul că până în anul 2040, vânzările de mașini cu combustie internă vor reprezenta mai puțin de 1% din totalul vânzărilor globale, cu cinci ani mai devreme decât prognoza anterioară.
"În condițiile în care se preconizează o tendință globală accelerată spre dominarea vânzărilor de vehicule electrice, întrebarea cheie pentru România va fi cât de repede ne putem adapta atât legislația, cât și stimulentele fiscale pentru a încuraja investițiile de capital într-o rețea de stații de încărcare și, de asemenea, să încurajăm investițiile digitale și tehnologice în rețeaua electrică pentru a susține cererea flexibilă care va urma - venituri și ieșiri de energie atât din fermele de energie regenerabilă, cât și din vehiculele electrice" a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanță, EY România.
Tranziția către adoptarea vehiculelor electrice în regiunile cheie (Europa, China și Statele Unite) a fost accelerată de creșterea cererii consumatorilor pe fondul unor politici și stimulente guvernamentale. De asemenea, beneficiile unui ecosistem de mobilitate neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon sunt conștientizate la o scară din ce în ce mai mare, lucru care a condus și la investiții substanțiale în cele trei regiuni în vederea creării infrastructurii necesare pentru a-l susține.
Potrivit celor mai recente previziuni, până în anul 2027, vânzările de vehicule electrice în Europa le vor depăși pe cele cu sisteme de propulsie tradițională, această tendință urmând a se repeta în China și SUA până în anul 2032. În ceea ce privește China și Europa, această schimbare de paradigmă se va întâmpla cu un an mai devreme decât prognoza anterioară în vreme ce în SUA; schimbarea se va produce cu patru ani mai repede.
Schimbarea pieței din Statele Unite vine ca urmare a investițiilor făcute în electrificare. Statele fruntașe din acest punct de vedere sunt Washington, California, New York și Massachusetts. Aceeași analiză scoate în evidență faptul că până în anul 2040, vânzările de mașini cu combustie internă vor reprezenta mai puțin de 1% din totalul vânzărilor globale, cu cinci ani mai devreme decât prognoza anterioară.
"În condițiile în care se preconizează o tendință globală accelerată spre dominarea vânzărilor de vehicule electrice, întrebarea cheie pentru România va fi cât de repede ne putem adapta atât legislația, cât și stimulentele fiscale pentru a încuraja investițiile de capital într-o rețea de stații de încărcare și, de asemenea, să încurajăm investițiile digitale și tehnologice în rețeaua electrică pentru a susține cererea flexibilă care va urma - venituri și ieșiri de energie atât din fermele de energie regenerabilă, cât și din vehiculele electrice" a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanță, EY România.
Tranziția către adoptarea vehiculelor electrice în regiunile cheie (Europa, China și Statele Unite) a fost accelerată de creșterea cererii consumatorilor pe fondul unor politici și stimulente guvernamentale. De asemenea, beneficiile unui ecosistem de mobilitate neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon sunt conștientizate la o scară din ce în ce mai mare, lucru care a condus și la investiții substanțiale în cele trei regiuni în vederea creării infrastructurii necesare pentru a-l susține.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile