Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
Data publicarii: 01-02-2023 | AutoPotrivit cifrelor furnizate de instrumentul de prognoză bazate pe inteligența artificială EY Mobility Lens Forecaster, vânzările de vehicule electrice în Europa, China și SUA vor depăși toate celelalte tipuri de motorizări cu trei ani mai devreme decât se preconiza anterior. Analiza EY oferă o perspectivă asupra înmatriculărilor de vehicule ușoare până în anul 2050.
Potrivit celor mai recente previziuni, până în anul 2027, vânzările de vehicule electrice în Europa le vor depăși pe cele cu sisteme de propulsie tradițională, această tendință urmând a se repeta în China și SUA până în anul 2032. În ceea ce privește China și Europa, această schimbare de paradigmă se va întâmpla cu un an mai devreme decât prognoza anterioară în vreme ce în SUA; schimbarea se va produce cu patru ani mai repede.
Schimbarea pieței din Statele Unite vine ca urmare a investițiilor făcute în electrificare. Statele fruntașe din acest punct de vedere sunt Washington, California, New York și Massachusetts. Aceeași analiză scoate în evidență faptul că până în anul 2040, vânzările de mașini cu combustie internă vor reprezenta mai puțin de 1% din totalul vânzărilor globale, cu cinci ani mai devreme decât prognoza anterioară.
"În condițiile în care se preconizează o tendință globală accelerată spre dominarea vânzărilor de vehicule electrice, întrebarea cheie pentru România va fi cât de repede ne putem adapta atât legislația, cât și stimulentele fiscale pentru a încuraja investițiile de capital într-o rețea de stații de încărcare și, de asemenea, să încurajăm investițiile digitale și tehnologice în rețeaua electrică pentru a susține cererea flexibilă care va urma - venituri și ieșiri de energie atât din fermele de energie regenerabilă, cât și din vehiculele electrice" a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanță, EY România.
Tranziția către adoptarea vehiculelor electrice în regiunile cheie (Europa, China și Statele Unite) a fost accelerată de creșterea cererii consumatorilor pe fondul unor politici și stimulente guvernamentale. De asemenea, beneficiile unui ecosistem de mobilitate neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon sunt conștientizate la o scară din ce în ce mai mare, lucru care a condus și la investiții substanțiale în cele trei regiuni în vederea creării infrastructurii necesare pentru a-l susține.
Potrivit celor mai recente previziuni, până în anul 2027, vânzările de vehicule electrice în Europa le vor depăși pe cele cu sisteme de propulsie tradițională, această tendință urmând a se repeta în China și SUA până în anul 2032. În ceea ce privește China și Europa, această schimbare de paradigmă se va întâmpla cu un an mai devreme decât prognoza anterioară în vreme ce în SUA; schimbarea se va produce cu patru ani mai repede.
Schimbarea pieței din Statele Unite vine ca urmare a investițiilor făcute în electrificare. Statele fruntașe din acest punct de vedere sunt Washington, California, New York și Massachusetts. Aceeași analiză scoate în evidență faptul că până în anul 2040, vânzările de mașini cu combustie internă vor reprezenta mai puțin de 1% din totalul vânzărilor globale, cu cinci ani mai devreme decât prognoza anterioară.
"În condițiile în care se preconizează o tendință globală accelerată spre dominarea vânzărilor de vehicule electrice, întrebarea cheie pentru România va fi cât de repede ne putem adapta atât legislația, cât și stimulentele fiscale pentru a încuraja investițiile de capital într-o rețea de stații de încărcare și, de asemenea, să încurajăm investițiile digitale și tehnologice în rețeaua electrică pentru a susține cererea flexibilă care va urma - venituri și ieșiri de energie atât din fermele de energie regenerabilă, cât și din vehiculele electrice" a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanță, EY România.
Tranziția către adoptarea vehiculelor electrice în regiunile cheie (Europa, China și Statele Unite) a fost accelerată de creșterea cererii consumatorilor pe fondul unor politici și stimulente guvernamentale. De asemenea, beneficiile unui ecosistem de mobilitate neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon sunt conștientizate la o scară din ce în ce mai mare, lucru care a condus și la investiții substanțiale în cele trei regiuni în vederea creării infrastructurii necesare pentru a-l susține.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice