Revolut aduce pe piata Ultra, un plan financiar exclusivist pentru clientii cu un stil de viata sofisticat
Data publicarii: 15-02-2023 | Finante-BanciSuperaplicația financiară Revolut, aplicație care se bucură în prezent de încrederea a peste 25 de milioane de clienți la nivel global, lansează un nou plan financiar conceput în mod special pentru clienții din Spațiul Economic European și Regatul Unit.
Acest produs va aduce o serie de noi beneficii pentru clienții sofisticați ai superaplicației Revolut și va deveni disponibil pentru aceștia la nivel extins în primăvara anului curent (2023). Astfel, clienții noi dar și cei existenți sunt invitați să se înscrie pe lista de așteptare pentru a beneficia de un procent de 5% cashback la achizițiile efectuate în prima lună de utilizare a acestui plan Revolut.
„Tot mai mulți clienți sunt interesați de produse financiare care le fac viața și mai ușoară. Acest segment de piață în creștere caută o nouă definiție a luxului. Sunt consumatori cu venituri mari, care, pe măsură ce evoluează profesional, își doresc să obțină un venit pasiv constant, dar urmăresc, în același timp, să se bucure de viață, să fie la curent cu cele mai recente tendințe, să călătorească de mai multe ori pe an”, a declarat Tara Massoudi, Revolut General Manager Premium Products.
„Pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor acestor clienți, lansăm un abonament care aduce și mai multă flexibilitate în gestionarea finanțelor. Este un pachet fără competitor în Europa și nici un alt jucător din categorie nu oferă acum un astfel de produs. Am adoptat o abordare originală pentru a oferi un card unic și un plan prin care le oferim calitatea de membri ai clubului Revolut Ultra celor care iubesc atât călătoriile, cât și un stil de viață sofisticat, axat pe investiții neîntrerupte și diverse într-o varietate produse financiare,” a adăugat ea.
Lista de beneficii incluse în acest nou plan va fi anunțată în următoarele luni. Printre acestea se vor număra și accesul gratuit în sute de aeroporturi din toată lumea cât și acordare de comisioane avantajoase sau cashback la produsele de investiții personale incluse în superaplicația Revolut.
Serviciul Ultra va permite de asemenea acordarea de discounturi la brandurile favorite ale clienților. Actualii clienți Premium sau Metal vor primi invitația de a se înscrie pe lista de așteptare Ultra, beneficiind de acces anticipat la acest plan în următoarele luni. Oferta de cashback de 5% va fi disponibilă însă doar pentru cei care se alătură acestei liste de așteptare și fac upgrade la serviciul Ultra în termen de șapte zile de la primirea invitației.
Acest produs va aduce o serie de noi beneficii pentru clienții sofisticați ai superaplicației Revolut și va deveni disponibil pentru aceștia la nivel extins în primăvara anului curent (2023). Astfel, clienții noi dar și cei existenți sunt invitați să se înscrie pe lista de așteptare pentru a beneficia de un procent de 5% cashback la achizițiile efectuate în prima lună de utilizare a acestui plan Revolut.
„Tot mai mulți clienți sunt interesați de produse financiare care le fac viața și mai ușoară. Acest segment de piață în creștere caută o nouă definiție a luxului. Sunt consumatori cu venituri mari, care, pe măsură ce evoluează profesional, își doresc să obțină un venit pasiv constant, dar urmăresc, în același timp, să se bucure de viață, să fie la curent cu cele mai recente tendințe, să călătorească de mai multe ori pe an”, a declarat Tara Massoudi, Revolut General Manager Premium Products.
„Pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor acestor clienți, lansăm un abonament care aduce și mai multă flexibilitate în gestionarea finanțelor. Este un pachet fără competitor în Europa și nici un alt jucător din categorie nu oferă acum un astfel de produs. Am adoptat o abordare originală pentru a oferi un card unic și un plan prin care le oferim calitatea de membri ai clubului Revolut Ultra celor care iubesc atât călătoriile, cât și un stil de viață sofisticat, axat pe investiții neîntrerupte și diverse într-o varietate produse financiare,” a adăugat ea.
Lista de beneficii incluse în acest nou plan va fi anunțată în următoarele luni. Printre acestea se vor număra și accesul gratuit în sute de aeroporturi din toată lumea cât și acordare de comisioane avantajoase sau cashback la produsele de investiții personale incluse în superaplicația Revolut.
Serviciul Ultra va permite de asemenea acordarea de discounturi la brandurile favorite ale clienților. Actualii clienți Premium sau Metal vor primi invitația de a se înscrie pe lista de așteptare Ultra, beneficiind de acces anticipat la acest plan în următoarele luni. Oferta de cashback de 5% va fi disponibilă însă doar pentru cei care se alătură acestei liste de așteptare și fac upgrade la serviciul Ultra în termen de șapte zile de la primirea invitației.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial