Softelligence a înregistrat o creștere cu 33% a cifrei de afaceri în 2022. Grupul urmează să angajeze 100 de specialiști în 2023
Data publicarii: 18-04-2023 | EconomieFurnizorul de soluții și servicii de digitalizare pentru sectorul de banking și asigurări, Softelligence, a înregistrat în anul 2022 o cifră de afaceri consolidată la nivel de grup de 18,5 milioane de euro, cifră ce reprezintă o creștere de 33% față de anul financiar precedent (13,9 milioane de euro în 2021).
Dezvoltarea și implicit creșterea semnalată mai sus s-a datorat în primul rând proiectelor de transformare digitală, de dezvoltare de software și de data analytics care au fost livrate atât pe plan local, cât și unor clienți din Statele Unite și Marea Britanie.
„În ultimii trei ani, băncile, companiile de asigurare și alte organizații financiare non-bancare au înțeles că deși natura activității lor implică în principal minimizarea riscului de orice fel, lucru care de cele mai multe ori are un efect important asupra vitezei cu care adoptă schimbări, cerințele clienților pe care îi servesc, ca orice altă entitate comercială, sunt în continuă schimbare și transformare în special în zona digitală și nu pot fi ignorate. Astfel, companiile se arată mult mai deschise către schimbare decât în trecut, către transparentizarea relației cu consumatorii și, deci, dornice să se implice în procese de digitalizare complexe. Ne bucurăm că avem ocazia, datorită soluțiilor și serviciilor pe care le oferim, să sprijinim organizații financiare de prestigiu să parcurgă această revoluție tehnologică ”, afirmă Adrian Blidăruș, CEO al grupului Softelligence.
Pe termen scurt, planurile de dezvoltare ale companiei includ inclusiv angajarea a peste 100 de specialiști până la finalul acestui an. În prezent, Softelligence are 270 de angajați.
“În ciuda tendinței globale anunțate de marii giganți tech, la Softelligence vom avea deschise constant, pe tot parcursul anului, un număr de noi poziții atât pentru centrele de dezvoltare software din România, la București și Craiova, cât și extern, în Macedonia, la Skopje și în Marea Britanie, la Londra. În acest moment, căutăm în special Java Developers și Data Engineers dar, pe viitor, preconizăm că vom deschide roluri pentru .NET, Big Data, Data Science, Python și machine learning”, precizează Andreea Făsui, Head of People în cadrul Softelligence.
Mai mult, Softelligence a fost recompensată recent cu premiul eFinance la categoria e-Technology and Consultancy pentru crearea și dezvoltarea unui centru european de excelență în consultanță și transformare digitală dar și pentru extinderea operațiunilor companiilor cu noi filiale europene în 2022. Compania este de asemenea un partener tradițional pentru tehnologie și consultanță al sectorului serviciilor bancare și de asigurări, Softelligence contribuind în 2022 la lansarea sucursalei TBI Bank în Grecia în mai puțin de șase luni de la demararea proiectului. Momentan, compania derulează un proiect de regândire a experienței clienților pentru linia de asigurări de sănătate a Omniasig Vienna Insurance Group.
Dezvoltarea și implicit creșterea semnalată mai sus s-a datorat în primul rând proiectelor de transformare digitală, de dezvoltare de software și de data analytics care au fost livrate atât pe plan local, cât și unor clienți din Statele Unite și Marea Britanie.
„În ultimii trei ani, băncile, companiile de asigurare și alte organizații financiare non-bancare au înțeles că deși natura activității lor implică în principal minimizarea riscului de orice fel, lucru care de cele mai multe ori are un efect important asupra vitezei cu care adoptă schimbări, cerințele clienților pe care îi servesc, ca orice altă entitate comercială, sunt în continuă schimbare și transformare în special în zona digitală și nu pot fi ignorate. Astfel, companiile se arată mult mai deschise către schimbare decât în trecut, către transparentizarea relației cu consumatorii și, deci, dornice să se implice în procese de digitalizare complexe. Ne bucurăm că avem ocazia, datorită soluțiilor și serviciilor pe care le oferim, să sprijinim organizații financiare de prestigiu să parcurgă această revoluție tehnologică ”, afirmă Adrian Blidăruș, CEO al grupului Softelligence.
Pe termen scurt, planurile de dezvoltare ale companiei includ inclusiv angajarea a peste 100 de specialiști până la finalul acestui an. În prezent, Softelligence are 270 de angajați.
“În ciuda tendinței globale anunțate de marii giganți tech, la Softelligence vom avea deschise constant, pe tot parcursul anului, un număr de noi poziții atât pentru centrele de dezvoltare software din România, la București și Craiova, cât și extern, în Macedonia, la Skopje și în Marea Britanie, la Londra. În acest moment, căutăm în special Java Developers și Data Engineers dar, pe viitor, preconizăm că vom deschide roluri pentru .NET, Big Data, Data Science, Python și machine learning”, precizează Andreea Făsui, Head of People în cadrul Softelligence.
Mai mult, Softelligence a fost recompensată recent cu premiul eFinance la categoria e-Technology and Consultancy pentru crearea și dezvoltarea unui centru european de excelență în consultanță și transformare digitală dar și pentru extinderea operațiunilor companiilor cu noi filiale europene în 2022. Compania este de asemenea un partener tradițional pentru tehnologie și consultanță al sectorului serviciilor bancare și de asigurări, Softelligence contribuind în 2022 la lansarea sucursalei TBI Bank în Grecia în mai puțin de șase luni de la demararea proiectului. Momentan, compania derulează un proiect de regândire a experienței clienților pentru linia de asigurări de sănătate a Omniasig Vienna Insurance Group.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online