Raportul Revolut privind cheltuielile realizate de clientii romani in trim. I 2023
Data publicarii: 13-05-2023 | Finante-BanciPotrivit Revolut, în primele trei luni ale acestui an, românii au efectuat peste 65 de milioane de tranzacții prin intermediul serviciului cu același nume, cifră dublă față de primele trei luni ale anului 2022. De asemenea, volumul total al plăților a crescut cu 70% față de primul trimestru al anului trecut și cu 4% față de nivelul atins în ultimele trei luni ale anului 2022.
Raportul cu privire la cheltuielile românilor din primul trimestru al anului arată o temperare a consumului și o reorientare a bugetelor individuale spre experiențe de petrecere a timpului liber și turism. De asemenea, conform datelor puse la dispoziție de Revolut, utilizatorii aplicației apelează din ce în ce mai des la plățile digitale pentru a-și achita cumpărăturile de la supermarket, pentru plata serviciilor de transport, mesele din oraș și așa mai departe.
În primele trei luni ale anului 2023, 26% din tranzacțiile digitale către comercianți au fost pentru cumărăturile de produse alimentare și de larg consum, 17% pentru transport, respectiv 15% pentru divertisment. Pe de altă parte, cele mai mari bugete au fost cheltuite pentru divertisment, totalul reprezentând pe acest segment 21% din totalul cheltuielilor realizate prin intermediul Revolut. Următoarele locuri în topul cheltuielilor au fost ocupate de shopping (17%), produse alimentare și de larg consum (14%), restaurante (10%), servicii (9%), turism, utilități și sănătate.
„Fiind una dintre cele mai folosite soluții de banking digital din România, Revolut contribuie la confortul psihic al clienților, care apelează la aplicația financiară pentru cheltuielile de zi cu zi, dar și pentru a da copiilor bani de buzunar, cu Revolut <18, pentru a-și planifica viitoarele vacanțe cu Revolut Sejururi, pentru a pune deoparte banii de chirie, pentru taxa la facultate sau pentru o investiție mai importantă în locuință, în seifurile de economii Vaults sau în Conturile comune. Revolut are peste 70 de produse și funcții înglobate, inclusiv un serviciu de mesagerie instant prin care utilizatorii pot discuta despre preocupările lor financiare sau despre transferurile de bani instant (peer2peer) într-un mediu sigur, conversațiile fiind integral criptate”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Față de perioadele anterioare, categoriile de bugete care au continuat să înregistreze creșteri în perioada ianuarie-martie 2023 au fost restaurantele, cu +12%, utilitățile, cu +9% sau cheltuielile generale, cu un plus de 11%. La nivelul tranzacțiilor realizate în aceste prime trei luni, a rămas constantă preferința românilor de a efectua plățile de zi cu zi prin intermediul Revolut, peste 17 milioane de tranzacții fiind înregistrate în supermarketuri sau magazine alimentare (26%).
Raportul cu privire la cheltuielile românilor din primul trimestru al anului arată o temperare a consumului și o reorientare a bugetelor individuale spre experiențe de petrecere a timpului liber și turism. De asemenea, conform datelor puse la dispoziție de Revolut, utilizatorii aplicației apelează din ce în ce mai des la plățile digitale pentru a-și achita cumpărăturile de la supermarket, pentru plata serviciilor de transport, mesele din oraș și așa mai departe.
În primele trei luni ale anului 2023, 26% din tranzacțiile digitale către comercianți au fost pentru cumărăturile de produse alimentare și de larg consum, 17% pentru transport, respectiv 15% pentru divertisment. Pe de altă parte, cele mai mari bugete au fost cheltuite pentru divertisment, totalul reprezentând pe acest segment 21% din totalul cheltuielilor realizate prin intermediul Revolut. Următoarele locuri în topul cheltuielilor au fost ocupate de shopping (17%), produse alimentare și de larg consum (14%), restaurante (10%), servicii (9%), turism, utilități și sănătate.
„Fiind una dintre cele mai folosite soluții de banking digital din România, Revolut contribuie la confortul psihic al clienților, care apelează la aplicația financiară pentru cheltuielile de zi cu zi, dar și pentru a da copiilor bani de buzunar, cu Revolut <18, pentru a-și planifica viitoarele vacanțe cu Revolut Sejururi, pentru a pune deoparte banii de chirie, pentru taxa la facultate sau pentru o investiție mai importantă în locuință, în seifurile de economii Vaults sau în Conturile comune. Revolut are peste 70 de produse și funcții înglobate, inclusiv un serviciu de mesagerie instant prin care utilizatorii pot discuta despre preocupările lor financiare sau despre transferurile de bani instant (peer2peer) într-un mediu sigur, conversațiile fiind integral criptate”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Față de perioadele anterioare, categoriile de bugete care au continuat să înregistreze creșteri în perioada ianuarie-martie 2023 au fost restaurantele, cu +12%, utilitățile, cu +9% sau cheltuielile generale, cu un plus de 11%. La nivelul tranzacțiilor realizate în aceste prime trei luni, a rămas constantă preferința românilor de a efectua plățile de zi cu zi prin intermediul Revolut, peste 17 milioane de tranzacții fiind înregistrate în supermarketuri sau magazine alimentare (26%).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare
- BNR a decis să mențină rata dobânzii de politică monetară la 7,00% pe an
- Proiectul GirlPower Network: Transformarea Educației în Mediul Rural Românesc
- Opinie Deloitte: Sanctiunile aplicabile in cazul neconformarii la sistemul de raportare RO e-Factura
- NN Romania o numeste pe Eszter Martin in rolul de Chief HR Officer