Raportul Revolut privind cheltuielile realizate de clientii romani in trim. I 2023
Data publicarii: 13-05-2023 | Finante-BanciPotrivit Revolut, în primele trei luni ale acestui an, românii au efectuat peste 65 de milioane de tranzacții prin intermediul serviciului cu același nume, cifră dublă față de primele trei luni ale anului 2022. De asemenea, volumul total al plăților a crescut cu 70% față de primul trimestru al anului trecut și cu 4% față de nivelul atins în ultimele trei luni ale anului 2022.
Raportul cu privire la cheltuielile românilor din primul trimestru al anului arată o temperare a consumului și o reorientare a bugetelor individuale spre experiențe de petrecere a timpului liber și turism. De asemenea, conform datelor puse la dispoziție de Revolut, utilizatorii aplicației apelează din ce în ce mai des la plățile digitale pentru a-și achita cumpărăturile de la supermarket, pentru plata serviciilor de transport, mesele din oraș și așa mai departe.
În primele trei luni ale anului 2023, 26% din tranzacțiile digitale către comercianți au fost pentru cumărăturile de produse alimentare și de larg consum, 17% pentru transport, respectiv 15% pentru divertisment. Pe de altă parte, cele mai mari bugete au fost cheltuite pentru divertisment, totalul reprezentând pe acest segment 21% din totalul cheltuielilor realizate prin intermediul Revolut. Următoarele locuri în topul cheltuielilor au fost ocupate de shopping (17%), produse alimentare și de larg consum (14%), restaurante (10%), servicii (9%), turism, utilități și sănătate.
„Fiind una dintre cele mai folosite soluții de banking digital din România, Revolut contribuie la confortul psihic al clienților, care apelează la aplicația financiară pentru cheltuielile de zi cu zi, dar și pentru a da copiilor bani de buzunar, cu Revolut <18, pentru a-și planifica viitoarele vacanțe cu Revolut Sejururi, pentru a pune deoparte banii de chirie, pentru taxa la facultate sau pentru o investiție mai importantă în locuință, în seifurile de economii Vaults sau în Conturile comune. Revolut are peste 70 de produse și funcții înglobate, inclusiv un serviciu de mesagerie instant prin care utilizatorii pot discuta despre preocupările lor financiare sau despre transferurile de bani instant (peer2peer) într-un mediu sigur, conversațiile fiind integral criptate”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Față de perioadele anterioare, categoriile de bugete care au continuat să înregistreze creșteri în perioada ianuarie-martie 2023 au fost restaurantele, cu +12%, utilitățile, cu +9% sau cheltuielile generale, cu un plus de 11%. La nivelul tranzacțiilor realizate în aceste prime trei luni, a rămas constantă preferința românilor de a efectua plățile de zi cu zi prin intermediul Revolut, peste 17 milioane de tranzacții fiind înregistrate în supermarketuri sau magazine alimentare (26%).
Raportul cu privire la cheltuielile românilor din primul trimestru al anului arată o temperare a consumului și o reorientare a bugetelor individuale spre experiențe de petrecere a timpului liber și turism. De asemenea, conform datelor puse la dispoziție de Revolut, utilizatorii aplicației apelează din ce în ce mai des la plățile digitale pentru a-și achita cumpărăturile de la supermarket, pentru plata serviciilor de transport, mesele din oraș și așa mai departe.
În primele trei luni ale anului 2023, 26% din tranzacțiile digitale către comercianți au fost pentru cumărăturile de produse alimentare și de larg consum, 17% pentru transport, respectiv 15% pentru divertisment. Pe de altă parte, cele mai mari bugete au fost cheltuite pentru divertisment, totalul reprezentând pe acest segment 21% din totalul cheltuielilor realizate prin intermediul Revolut. Următoarele locuri în topul cheltuielilor au fost ocupate de shopping (17%), produse alimentare și de larg consum (14%), restaurante (10%), servicii (9%), turism, utilități și sănătate.
„Fiind una dintre cele mai folosite soluții de banking digital din România, Revolut contribuie la confortul psihic al clienților, care apelează la aplicația financiară pentru cheltuielile de zi cu zi, dar și pentru a da copiilor bani de buzunar, cu Revolut <18, pentru a-și planifica viitoarele vacanțe cu Revolut Sejururi, pentru a pune deoparte banii de chirie, pentru taxa la facultate sau pentru o investiție mai importantă în locuință, în seifurile de economii Vaults sau în Conturile comune. Revolut are peste 70 de produse și funcții înglobate, inclusiv un serviciu de mesagerie instant prin care utilizatorii pot discuta despre preocupările lor financiare sau despre transferurile de bani instant (peer2peer) într-un mediu sigur, conversațiile fiind integral criptate”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Față de perioadele anterioare, categoriile de bugete care au continuat să înregistreze creșteri în perioada ianuarie-martie 2023 au fost restaurantele, cu +12%, utilitățile, cu +9% sau cheltuielile generale, cu un plus de 11%. La nivelul tranzacțiilor realizate în aceste prime trei luni, a rămas constantă preferința românilor de a efectua plățile de zi cu zi prin intermediul Revolut, peste 17 milioane de tranzacții fiind înregistrate în supermarketuri sau magazine alimentare (26%).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online