Comunicat de presă: eJobs România, cifră de afaceri de aproape 15 milioane de euro anul trecut, în creștere cu 50% față de 2021
Data publicarii: 13-06-2023 | EconomieConform datelor oficiale publicate chiar de către companie, eJobs a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 15 milioane de euro. 2022 a devenit astfel cel mai bun an din istorie pentru eJobs România, cu o creștere de 50% față de anul anterior, 2021. Totodată, în 2022 au fost publicate pe platforma eJobs nu mai puțin de 420.000 de joburi, cifră care consemnează și o revenire a pieței muncii după perioada pandemiei de Covid-19.
„Din multe puncte de vedere, 2022 ne-a depășit toate așteptările. S-a angajat masiv anul trecut în România, cu o medie de 35.000 de joburi noi în fiecare lună, postate pe eJobs.ro. Pentru acestea, au existat în jur de un milion de aplicări lunare. Piața a fost, deci, extrem de activă, cu multe oportunități și cu planuri foarte îndrăznețe din partea angajatorilor. Să nu uităm că a fost un an în care și salariile au crescut, pe de o parte, pentru că rezultatele financiare ale companiilor au permis aceste majorări, pe de altă parte, pentru că inflația a impus ajustări salariale”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.
Creșterea cea mai mare în 2022 a fost pe segmentul anunțurilor tradiționale de locuri de muncă și campaniile de recrutare digitală. Acestea din urmă au generat de altfel 5% din cifra de afaceri anuală, planul pentru acest an fiind cel de a dubla acest procent.
„Sigur că recrutorii rămâni fideli campaniilor de recrutare tradiționale, care presupun postarea de anunțuri pe platforme dedicate, însă, în contextul în care se lovesc de un deficit din ce în ce mai pronunțat de candidați, dar și în care este nevoie să ajungă cât mai țintit către tinerii din Generația Z, mai digitalizați decât oricare dintre generațiile anterioare, au început să se uite către soluții alternative pentru a ajunge mai repede și mai direct exact către acei candidați de care au nevoie. Pe acest fond, am văzut o dublare a veniturilor generate de campaniile de recrutare digitalizată în 2022, iar tendința se menține și pentru acest an”, subliniază Bogdan Badea.
În ceea ce privește acest an, 2023, planul eJobs România este cel de a depăși cifra de 15 milioane de euro ca cifră de afaceri anuală. De la începutul anului și până acum, pe platformă au fost postate peste 26.000 de anunțuri cu locuri de muncă noi, fiind înregistrate, lunar peste 715.000 de aplicări. În acest moment, pe platforma eJobs sunt disponibile peste 30,000 de locuri de muncă atât în țară cât și în străinătate.
„Mult timp, această industrie, a resurselor umane, a părut foarte statică și destul de repetitivă. De câțiva ani, însă, vedem cum împrumută din instrumentele specifice altor sectoare și capătă valențe suplimentare din zone complet noi, astfel încât un om de resurse umane are astăzi și competențe de vânzări, și de marketing, și de digital și, uneori, chiar de comunicare de criză”, adaugă Bogdan Badea.
„Din multe puncte de vedere, 2022 ne-a depășit toate așteptările. S-a angajat masiv anul trecut în România, cu o medie de 35.000 de joburi noi în fiecare lună, postate pe eJobs.ro. Pentru acestea, au existat în jur de un milion de aplicări lunare. Piața a fost, deci, extrem de activă, cu multe oportunități și cu planuri foarte îndrăznețe din partea angajatorilor. Să nu uităm că a fost un an în care și salariile au crescut, pe de o parte, pentru că rezultatele financiare ale companiilor au permis aceste majorări, pe de altă parte, pentru că inflația a impus ajustări salariale”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.
Creșterea cea mai mare în 2022 a fost pe segmentul anunțurilor tradiționale de locuri de muncă și campaniile de recrutare digitală. Acestea din urmă au generat de altfel 5% din cifra de afaceri anuală, planul pentru acest an fiind cel de a dubla acest procent.
„Sigur că recrutorii rămâni fideli campaniilor de recrutare tradiționale, care presupun postarea de anunțuri pe platforme dedicate, însă, în contextul în care se lovesc de un deficit din ce în ce mai pronunțat de candidați, dar și în care este nevoie să ajungă cât mai țintit către tinerii din Generația Z, mai digitalizați decât oricare dintre generațiile anterioare, au început să se uite către soluții alternative pentru a ajunge mai repede și mai direct exact către acei candidați de care au nevoie. Pe acest fond, am văzut o dublare a veniturilor generate de campaniile de recrutare digitalizată în 2022, iar tendința se menține și pentru acest an”, subliniază Bogdan Badea.
În ceea ce privește acest an, 2023, planul eJobs România este cel de a depăși cifra de 15 milioane de euro ca cifră de afaceri anuală. De la începutul anului și până acum, pe platformă au fost postate peste 26.000 de anunțuri cu locuri de muncă noi, fiind înregistrate, lunar peste 715.000 de aplicări. În acest moment, pe platforma eJobs sunt disponibile peste 30,000 de locuri de muncă atât în țară cât și în străinătate.
„Mult timp, această industrie, a resurselor umane, a părut foarte statică și destul de repetitivă. De câțiva ani, însă, vedem cum împrumută din instrumentele specifice altor sectoare și capătă valențe suplimentare din zone complet noi, astfel încât un om de resurse umane are astăzi și competențe de vânzări, și de marketing, și de digital și, uneori, chiar de comunicare de criză”, adaugă Bogdan Badea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate