Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
Data publicarii: 26-01-2024 | HR/CariereUn studiu recent inițiat de Genesis Property relevă că aproape 70% dintre tinerii din Generația Z au nevoie să lucreze cel puțin trei zile pe săptămână de la birou pentru a fi productivi și a colabora eficient cu echipa. Acest sondaj, care a inclus 1.208 respondenți reprezentând mai multe generații la nivel național, a evidențiat că, în ciuda popularității lucrului de la distanță și a modelului hibrid, biroul rămâne locul preferat al majorității tinerilor pentru desfășurarea activităților lor profesionale.
Interesant este că biroul pare să fie mai important pentru Gen Z decât pentru Mileniali, dintre care 56% simt nevoia să lucreze de la birou cel puțin trei zile pe săptămână. În comparație, procentul crește la 73% pentru Generation X. De asemenea, 51% dintre Mileniali și 65% dintre angajații din Generația X lucrează în fiecare zi a săptămânii la birou.
Marcela Stancu, People Experience Director la Genesis Property, subliniază importanța activității la birou, mai ales pentru Gen Z, aflați la începutul vieții profesionale. Pentru această generație, experiențele la birou, colaborarea cu echipa și socializarea sunt esențiale pentru dezvoltarea profesională și evoluția în carieră. Acest lucru contribuie, de asemenea, la un echilibru sănătos între viața la job și timpul liber.
Studiul a mai arătat că peste jumătate dintre angajații români care au participat la sondaj lucrează deja integral de la birou. 40% dintre aceștia au menționat că acest mod de lucru are un impact pozitiv asupra echilibrului dintre viața personală și cea profesională, dar și asupra relației cu colegii. Principalele motive pentru care angajații preferă să lucreze de la birou includ timpul petrecut cu echipa, întâlnirile în persoană cu clienții și obținerea de vizibilitate pentru a spori șansele de promovare.
În plus, studiul indică faptul că un mediu ideal de lucru la birou trebuie să fie ospitalier și să ofere multe facilități. Unii respondenți doresc spații de lucru creative care să le ofere acces la cele mai noi tehnologii, în timp ce alții preferă zone de lucru de tip rezidențial, cu o atmosferă informală.
Sondajul Genesis Property a fost desfășurat în noiembrie-decembrie 2023 și a inclus un eșantion total de 1.208 utilizatori de internet din România. Această inițiativă evidențiază tendințele actuale în ceea ce privește preferințele angajaților români în materie de mediu de lucru și subliniază importanța unui spațiu de birou adaptat nevoilor lor.
Interesant este că biroul pare să fie mai important pentru Gen Z decât pentru Mileniali, dintre care 56% simt nevoia să lucreze de la birou cel puțin trei zile pe săptămână. În comparație, procentul crește la 73% pentru Generation X. De asemenea, 51% dintre Mileniali și 65% dintre angajații din Generația X lucrează în fiecare zi a săptămânii la birou.
Marcela Stancu, People Experience Director la Genesis Property, subliniază importanța activității la birou, mai ales pentru Gen Z, aflați la începutul vieții profesionale. Pentru această generație, experiențele la birou, colaborarea cu echipa și socializarea sunt esențiale pentru dezvoltarea profesională și evoluția în carieră. Acest lucru contribuie, de asemenea, la un echilibru sănătos între viața la job și timpul liber.
Studiul a mai arătat că peste jumătate dintre angajații români care au participat la sondaj lucrează deja integral de la birou. 40% dintre aceștia au menționat că acest mod de lucru are un impact pozitiv asupra echilibrului dintre viața personală și cea profesională, dar și asupra relației cu colegii. Principalele motive pentru care angajații preferă să lucreze de la birou includ timpul petrecut cu echipa, întâlnirile în persoană cu clienții și obținerea de vizibilitate pentru a spori șansele de promovare.
În plus, studiul indică faptul că un mediu ideal de lucru la birou trebuie să fie ospitalier și să ofere multe facilități. Unii respondenți doresc spații de lucru creative care să le ofere acces la cele mai noi tehnologii, în timp ce alții preferă zone de lucru de tip rezidențial, cu o atmosferă informală.
Sondajul Genesis Property a fost desfășurat în noiembrie-decembrie 2023 și a inclus un eșantion total de 1.208 utilizatori de internet din România. Această inițiativă evidențiază tendințele actuale în ceea ce privește preferințele angajaților români în materie de mediu de lucru și subliniază importanța unui spațiu de birou adaptat nevoilor lor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?