Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
Data publicarii: 21-03-2024 | AutoStudiul "Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study" relevă preferințele și tendințele de achiziție ale consumatorilor din piețele dezvoltate și emergente din întreaga lume în ceea ce privește achiziția de mașini. Potrivit acestui studiu, prețul rămâne criteriul principal de alegere pentru majoritatea consumatorilor din piețele dezvoltate, cum ar fi Germania, Japonia și Statele Unite, în timp ce pentru cei din piețele emergente, cum ar fi India și Asia de Sud-Est, calitatea produsului primează.
Interesant este faptul că, în ciuda tendințelor globale către vehiculele electrice, unele piețe înregistrează o creștere a preferinței pentru mașinile cu motoare pe combustie internă. De exemplu, în SUA, 67% dintre consumatori preferă mașinile pe combustie, față de 58% în 2023, iar în Germania și Asia de Sud-Est, această preferință a crescut, respectiv, la 49% și 52%.
Cu toate acestea, cei care optează pentru mașini electrice o fac în principal datorită prețului mai redus al alimentării și a preocupării pentru protecția mediului. În India, de exemplu, 68% dintre consumatori aleg mașinile electrice datorită preocupării pentru mediu.
În ceea ce privește mașinile electrice pe baterie, există îngrijorări legate de timpul de încărcare, autonomie, preț și costurile potențiale de înlocuire a bateriei. De asemenea, majoritatea consumatorilor sunt preocupați de impactul bateriilor asupra mediului, ceea ce subliniază necesitatea adoptării unor practici durabile de utilizare și reciclare a acestor componente.
Angajamentul mărcilor auto față de practicile durabile este un aspect important pentru consumatorii din piețele emergente, cum ar fi India și China, dar și pentru cei din țări dezvoltate precum Germania și Statele Unite.
Studiul Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study a implicat aproximativ 27.000 de consumatori din 26 de țări, oferind o perspectivă amplă asupra preferințelor și tendințelor din industria auto la nivel global.
Interesant este faptul că, în ciuda tendințelor globale către vehiculele electrice, unele piețe înregistrează o creștere a preferinței pentru mașinile cu motoare pe combustie internă. De exemplu, în SUA, 67% dintre consumatori preferă mașinile pe combustie, față de 58% în 2023, iar în Germania și Asia de Sud-Est, această preferință a crescut, respectiv, la 49% și 52%.
Cu toate acestea, cei care optează pentru mașini electrice o fac în principal datorită prețului mai redus al alimentării și a preocupării pentru protecția mediului. În India, de exemplu, 68% dintre consumatori aleg mașinile electrice datorită preocupării pentru mediu.
În ceea ce privește mașinile electrice pe baterie, există îngrijorări legate de timpul de încărcare, autonomie, preț și costurile potențiale de înlocuire a bateriei. De asemenea, majoritatea consumatorilor sunt preocupați de impactul bateriilor asupra mediului, ceea ce subliniază necesitatea adoptării unor practici durabile de utilizare și reciclare a acestor componente.
Angajamentul mărcilor auto față de practicile durabile este un aspect important pentru consumatorii din piețele emergente, cum ar fi India și China, dar și pentru cei din țări dezvoltate precum Germania și Statele Unite.
Studiul Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study a implicat aproximativ 27.000 de consumatori din 26 de țări, oferind o perspectivă amplă asupra preferințelor și tendințelor din industria auto la nivel global.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial