Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
Data publicarii: 21-03-2024 | AutoStudiul "Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study" relevă preferințele și tendințele de achiziție ale consumatorilor din piețele dezvoltate și emergente din întreaga lume în ceea ce privește achiziția de mașini. Potrivit acestui studiu, prețul rămâne criteriul principal de alegere pentru majoritatea consumatorilor din piețele dezvoltate, cum ar fi Germania, Japonia și Statele Unite, în timp ce pentru cei din piețele emergente, cum ar fi India și Asia de Sud-Est, calitatea produsului primează.
Interesant este faptul că, în ciuda tendințelor globale către vehiculele electrice, unele piețe înregistrează o creștere a preferinței pentru mașinile cu motoare pe combustie internă. De exemplu, în SUA, 67% dintre consumatori preferă mașinile pe combustie, față de 58% în 2023, iar în Germania și Asia de Sud-Est, această preferință a crescut, respectiv, la 49% și 52%.
Cu toate acestea, cei care optează pentru mașini electrice o fac în principal datorită prețului mai redus al alimentării și a preocupării pentru protecția mediului. În India, de exemplu, 68% dintre consumatori aleg mașinile electrice datorită preocupării pentru mediu.
În ceea ce privește mașinile electrice pe baterie, există îngrijorări legate de timpul de încărcare, autonomie, preț și costurile potențiale de înlocuire a bateriei. De asemenea, majoritatea consumatorilor sunt preocupați de impactul bateriilor asupra mediului, ceea ce subliniază necesitatea adoptării unor practici durabile de utilizare și reciclare a acestor componente.
Angajamentul mărcilor auto față de practicile durabile este un aspect important pentru consumatorii din piețele emergente, cum ar fi India și China, dar și pentru cei din țări dezvoltate precum Germania și Statele Unite.
Studiul Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study a implicat aproximativ 27.000 de consumatori din 26 de țări, oferind o perspectivă amplă asupra preferințelor și tendințelor din industria auto la nivel global.
Interesant este faptul că, în ciuda tendințelor globale către vehiculele electrice, unele piețe înregistrează o creștere a preferinței pentru mașinile cu motoare pe combustie internă. De exemplu, în SUA, 67% dintre consumatori preferă mașinile pe combustie, față de 58% în 2023, iar în Germania și Asia de Sud-Est, această preferință a crescut, respectiv, la 49% și 52%.
Cu toate acestea, cei care optează pentru mașini electrice o fac în principal datorită prețului mai redus al alimentării și a preocupării pentru protecția mediului. În India, de exemplu, 68% dintre consumatori aleg mașinile electrice datorită preocupării pentru mediu.
În ceea ce privește mașinile electrice pe baterie, există îngrijorări legate de timpul de încărcare, autonomie, preț și costurile potențiale de înlocuire a bateriei. De asemenea, majoritatea consumatorilor sunt preocupați de impactul bateriilor asupra mediului, ceea ce subliniază necesitatea adoptării unor practici durabile de utilizare și reciclare a acestor componente.
Angajamentul mărcilor auto față de practicile durabile este un aspect important pentru consumatorii din piețele emergente, cum ar fi India și China, dar și pentru cei din țări dezvoltate precum Germania și Statele Unite.
Studiul Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study a implicat aproximativ 27.000 de consumatori din 26 de țări, oferind o perspectivă amplă asupra preferințelor și tendințelor din industria auto la nivel global.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile