Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
Data publicarii: 05-07-2024 | Finante-BanciGrupul Revolut a publicat Raportul Anual pentru perioada de 12 luni încheiate la 31 decembrie 2023, evidențiind o creștere semnificativă a veniturilor și a profitului. Veniturile au crescut cu 95%, ajungând la 2,2 miliarde USD, în timp ce profitul înainte de taxe a fost de 545 milioane USD, iar profitul net a atins 428 milioane USD. Marja netă de profit de 19% reflectă eficiența și scalabilitatea modelului de afaceri al Revolut.
Revolut a înregistrat o creștere accelerată, bazată pe diversificarea portofoliului și extinderea pe piețe noi. Compania a adăugat 12 milioane de clienți noi, ajungând la o bază de 38 de milioane de utilizatori retail. În România, numărul clienților retail a crescut cu 38%, ajungând la 3,39 milioane, iar baza de clienți corporate a crescut cu 171%. Depozitele totale ale clienților în România au atins 750 de milioane EUR, în creștere cu 41%.
Veniturile globale au crescut în toate segmentele de business. Veniturile din carduri și interschimb au crescut cu 59%, la 605 milioane USD, iar veniturile din schimb valutar și tranzacționare au crescut cu 46%, la 491 milioane USD. Abonamentele plătite au generat 303 milioane USD, o creștere de 53%. Depozitele totale ale clienților au crescut la 23 miliarde USD, iar veniturile din dobânzi au atins 621 milioane USD.
Revolut și-a extins prezența pe noi piețe, inclusiv Brazilia și Noua Zeelandă, și a continuat să investească în produse și talente pentru a satisface nevoile clienților. În Europa, compania a lansat IBAN-uri locale, credite de nevoi personale și carduri de credit în diverse țări. Investițiile în publicitate și marketing au fost de 300 milioane USD, iar echipa de vânzări B2B a crescut la peste 900 de angajați, contribuind la creșterea totală a efectivelor la 8.152 angajați.
Revolut a înregistrat o creștere accelerată, bazată pe diversificarea portofoliului și extinderea pe piețe noi. Compania a adăugat 12 milioane de clienți noi, ajungând la o bază de 38 de milioane de utilizatori retail. În România, numărul clienților retail a crescut cu 38%, ajungând la 3,39 milioane, iar baza de clienți corporate a crescut cu 171%. Depozitele totale ale clienților în România au atins 750 de milioane EUR, în creștere cu 41%.
Veniturile globale au crescut în toate segmentele de business. Veniturile din carduri și interschimb au crescut cu 59%, la 605 milioane USD, iar veniturile din schimb valutar și tranzacționare au crescut cu 46%, la 491 milioane USD. Abonamentele plătite au generat 303 milioane USD, o creștere de 53%. Depozitele totale ale clienților au crescut la 23 miliarde USD, iar veniturile din dobânzi au atins 621 milioane USD.
Revolut și-a extins prezența pe noi piețe, inclusiv Brazilia și Noua Zeelandă, și a continuat să investească în produse și talente pentru a satisface nevoile clienților. În Europa, compania a lansat IBAN-uri locale, credite de nevoi personale și carduri de credit în diverse țări. Investițiile în publicitate și marketing au fost de 300 milioane USD, iar echipa de vânzări B2B a crescut la peste 900 de angajați, contribuind la creșterea totală a efectivelor la 8.152 angajați.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online