Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
Data publicarii: 10-10-2024 | HR/CariereStefanini Group, companie globală de tehnologie, l-a numit pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru regiunile America de Nord, EMEA și APAC, extinzându-i responsabilitățile actuale din zona EMEA. Cu o experiență de peste 15 ani în companie, Kothe își propune să crească eficiența operațională și să consolideze poziția de piață a Stefanini în regiunile cheie.
Un aspect central al noii strategii este integrarea echipelor din aceste regiuni, cu scopul de a oferi o experiență unificată și îmbunătățită pentru clienți. Prin centralizarea managementului și implementarea unor soluții digitale avansate, Stefanini vizează eliminarea redundanțelor, accelerarea deciziilor și îmbunătățirea timpilor de răspuns pentru clienți.
Tehnologii precum Inteligența Artificială și automatizarea vor juca un rol esențial în optimizarea operațiunilor globale, inclusiv în România, unde compania are un centru tehnologic important. Stefanini urmărește standardizarea proceselor și utilizarea noilor tehnologii pentru a crește eficiența și a reduce costurile operaționale pe termen scurt. Pe termen lung, compania își propune să consolideze relațiile cu clienții și să stimuleze creșterea veniturilor prin soluții inovatoare.
Cu un număr de 1.500 de angajați în România, țara continuă să joace un rol crucial în strategia Stefanini. Din România, compania oferă servicii de dezvoltare de aplicații, securitate cibernetică, infrastructură cloud și suport tehnic pentru operațiunile din regiunea EMEA.
Un aspect central al noii strategii este integrarea echipelor din aceste regiuni, cu scopul de a oferi o experiență unificată și îmbunătățită pentru clienți. Prin centralizarea managementului și implementarea unor soluții digitale avansate, Stefanini vizează eliminarea redundanțelor, accelerarea deciziilor și îmbunătățirea timpilor de răspuns pentru clienți.
Tehnologii precum Inteligența Artificială și automatizarea vor juca un rol esențial în optimizarea operațiunilor globale, inclusiv în România, unde compania are un centru tehnologic important. Stefanini urmărește standardizarea proceselor și utilizarea noilor tehnologii pentru a crește eficiența și a reduce costurile operaționale pe termen scurt. Pe termen lung, compania își propune să consolideze relațiile cu clienții și să stimuleze creșterea veniturilor prin soluții inovatoare.
Cu un număr de 1.500 de angajați în România, țara continuă să joace un rol crucial în strategia Stefanini. Din România, compania oferă servicii de dezvoltare de aplicații, securitate cibernetică, infrastructură cloud și suport tehnic pentru operațiunile din regiunea EMEA.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial