Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
Data publicarii: 03-03-2025 | Finante-BanciBanca Transilvania a finalizat fuziunea cu OTP Bank România, consolidându-și poziția de lider pe piața bancară, cu o cotă de 23%. Prin această integrare, BT își crește activele cu 9%, portofoliul de credite cu 13% și își extinde prezența în București și în centrul țării.
Clienții OTP Bank vor beneficia acum de acces la cel mai mare ecosistem de soluții bancare din România, peste 530 de sedii și 2.000 de aparate de self-banking. De asemenea, vor avea la dispoziție aplicații digitale avansate precum BT Pay, BT Go și BT Visual Help, dar și un serviciu dedicat – Hungarian Desk – care oferă consultanță în limba maghiară. În plus, BT lansează o ofertă specială de bun venit cu produse și servicii dedicate noilor clienți.
Achiziția OTP Bank România și a celorlalte subsidiare OTP Group a fost realizată în 2024 pentru suma de 347,5 milioane de euro, marcând o etapă importantă în strategia de expansiune a Băncii Transilvania.
Clienții OTP Bank vor beneficia acum de acces la cel mai mare ecosistem de soluții bancare din România, peste 530 de sedii și 2.000 de aparate de self-banking. De asemenea, vor avea la dispoziție aplicații digitale avansate precum BT Pay, BT Go și BT Visual Help, dar și un serviciu dedicat – Hungarian Desk – care oferă consultanță în limba maghiară. În plus, BT lansează o ofertă specială de bun venit cu produse și servicii dedicate noilor clienți.
Achiziția OTP Bank România și a celorlalte subsidiare OTP Group a fost realizată în 2024 pentru suma de 347,5 milioane de euro, marcând o etapă importantă în strategia de expansiune a Băncii Transilvania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online