Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
Data publicarii: 08-05-2025 | EconomieSchneider Electric își consolidează poziția de lider global în domeniul sustenabilității, obținând un scor de 7,95 din 10 în cadrul programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) pentru primul trimestru al anului 2025, apropiindu-se de obiectivul final de 8,80 până la sfârșitul anului. După recunoașterea din luna ianuarie drept cea mai sustenabilă companie din lume de către Corporate Knights, Schneider continuă să facă progrese semnificative în ceea ce privește reducerea emisiilor, sprijinirea comunităților vulnerabile și dezvoltarea de inițiative locale cu impact concret.
În primul trimestru, compania a ajutat clienții să evite aproape 700 de milioane de tone de emisii de CO₂ prin soluțiile sale tehnologice, marcând totodată o reducere de 42% a emisiilor în lanțul de aprovizionare al celor mai importanți 1.000 de furnizori. Un element-cheie a fost lansarea unui nou set de acorduri Energize Power Purchase Agreement, prin care patru companii globale din domeniul sănătății vor beneficia de 245 GWh/an de electricitate regenerabilă pentru următorul deceniu, accentuând eforturile de decarbonizare în sectorul privat.
Dincolo de climă, Schneider a depășit deja obiectivele legate de combaterea sărăciei, cu peste 56 de milioane de persoane având în prezent acces la energie prin inițiative care vizează educația, sănătatea, agricultura și antreprenoriatul. Angajamentul Rise Ahead Pledge consolidează direcția companiei de a susține piețele insuficient deservite, prin investiții cu impact și soluții dedicate combaterii sărăciei energetice.
La nivel local, inițiativele lansate încă din 2021 de către președinții regionali continuă să își extindă influența, prin proiecte adaptate contextelor naționale. Un exemplu recent este colaborarea dintre Schneider Electric UK și Fundația Tottenham Hotspur, care a dus la crearea unui program STEM pentru elevi, cu scopul de a dezvolta abilități relevante pentru o economie verde și digitală. Aceste acțiuni reflectă viziunea strategică a companiei: sustenabilitatea nu este doar un obiectiv, ci un mod de a construi valoare pe termen lung, cu impact măsurabil atât la nivel global, cât și comunitar.
În primul trimestru, compania a ajutat clienții să evite aproape 700 de milioane de tone de emisii de CO₂ prin soluțiile sale tehnologice, marcând totodată o reducere de 42% a emisiilor în lanțul de aprovizionare al celor mai importanți 1.000 de furnizori. Un element-cheie a fost lansarea unui nou set de acorduri Energize Power Purchase Agreement, prin care patru companii globale din domeniul sănătății vor beneficia de 245 GWh/an de electricitate regenerabilă pentru următorul deceniu, accentuând eforturile de decarbonizare în sectorul privat.
Dincolo de climă, Schneider a depășit deja obiectivele legate de combaterea sărăciei, cu peste 56 de milioane de persoane având în prezent acces la energie prin inițiative care vizează educația, sănătatea, agricultura și antreprenoriatul. Angajamentul Rise Ahead Pledge consolidează direcția companiei de a susține piețele insuficient deservite, prin investiții cu impact și soluții dedicate combaterii sărăciei energetice.
La nivel local, inițiativele lansate încă din 2021 de către președinții regionali continuă să își extindă influența, prin proiecte adaptate contextelor naționale. Un exemplu recent este colaborarea dintre Schneider Electric UK și Fundația Tottenham Hotspur, care a dus la crearea unui program STEM pentru elevi, cu scopul de a dezvolta abilități relevante pentru o economie verde și digitală. Aceste acțiuni reflectă viziunea strategică a companiei: sustenabilitatea nu este doar un obiectiv, ci un mod de a construi valoare pe termen lung, cu impact măsurabil atât la nivel global, cât și comunitar.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial