Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
Data publicarii: 08-05-2025 | EconomieSchneider Electric își consolidează poziția de lider global în domeniul sustenabilității, obținând un scor de 7,95 din 10 în cadrul programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) pentru primul trimestru al anului 2025, apropiindu-se de obiectivul final de 8,80 până la sfârșitul anului. După recunoașterea din luna ianuarie drept cea mai sustenabilă companie din lume de către Corporate Knights, Schneider continuă să facă progrese semnificative în ceea ce privește reducerea emisiilor, sprijinirea comunităților vulnerabile și dezvoltarea de inițiative locale cu impact concret.
În primul trimestru, compania a ajutat clienții să evite aproape 700 de milioane de tone de emisii de CO₂ prin soluțiile sale tehnologice, marcând totodată o reducere de 42% a emisiilor în lanțul de aprovizionare al celor mai importanți 1.000 de furnizori. Un element-cheie a fost lansarea unui nou set de acorduri Energize Power Purchase Agreement, prin care patru companii globale din domeniul sănătății vor beneficia de 245 GWh/an de electricitate regenerabilă pentru următorul deceniu, accentuând eforturile de decarbonizare în sectorul privat.
Dincolo de climă, Schneider a depășit deja obiectivele legate de combaterea sărăciei, cu peste 56 de milioane de persoane având în prezent acces la energie prin inițiative care vizează educația, sănătatea, agricultura și antreprenoriatul. Angajamentul Rise Ahead Pledge consolidează direcția companiei de a susține piețele insuficient deservite, prin investiții cu impact și soluții dedicate combaterii sărăciei energetice.
La nivel local, inițiativele lansate încă din 2021 de către președinții regionali continuă să își extindă influența, prin proiecte adaptate contextelor naționale. Un exemplu recent este colaborarea dintre Schneider Electric UK și Fundația Tottenham Hotspur, care a dus la crearea unui program STEM pentru elevi, cu scopul de a dezvolta abilități relevante pentru o economie verde și digitală. Aceste acțiuni reflectă viziunea strategică a companiei: sustenabilitatea nu este doar un obiectiv, ci un mod de a construi valoare pe termen lung, cu impact măsurabil atât la nivel global, cât și comunitar.
În primul trimestru, compania a ajutat clienții să evite aproape 700 de milioane de tone de emisii de CO₂ prin soluțiile sale tehnologice, marcând totodată o reducere de 42% a emisiilor în lanțul de aprovizionare al celor mai importanți 1.000 de furnizori. Un element-cheie a fost lansarea unui nou set de acorduri Energize Power Purchase Agreement, prin care patru companii globale din domeniul sănătății vor beneficia de 245 GWh/an de electricitate regenerabilă pentru următorul deceniu, accentuând eforturile de decarbonizare în sectorul privat.
Dincolo de climă, Schneider a depășit deja obiectivele legate de combaterea sărăciei, cu peste 56 de milioane de persoane având în prezent acces la energie prin inițiative care vizează educația, sănătatea, agricultura și antreprenoriatul. Angajamentul Rise Ahead Pledge consolidează direcția companiei de a susține piețele insuficient deservite, prin investiții cu impact și soluții dedicate combaterii sărăciei energetice.
La nivel local, inițiativele lansate încă din 2021 de către președinții regionali continuă să își extindă influența, prin proiecte adaptate contextelor naționale. Un exemplu recent este colaborarea dintre Schneider Electric UK și Fundația Tottenham Hotspur, care a dus la crearea unui program STEM pentru elevi, cu scopul de a dezvolta abilități relevante pentru o economie verde și digitală. Aceste acțiuni reflectă viziunea strategică a companiei: sustenabilitatea nu este doar un obiectiv, ci un mod de a construi valoare pe termen lung, cu impact măsurabil atât la nivel global, cât și comunitar.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center