Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate

Data publicarii: 08-05-2025 | Economie
Schneider Electric își consolidează poziția de lider global în domeniul sustenabilității, obținând un scor de 7,95 din 10 în cadrul programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) pentru primul trimestru al anului 2025, apropiindu-se de obiectivul final de 8,80 până la sfârșitul anului. După recunoașterea din luna ianuarie drept cea mai sustenabilă companie din lume de către Corporate Knights, Schneider continuă să facă progrese semnificative în ceea ce privește reducerea emisiilor, sprijinirea comunităților vulnerabile și dezvoltarea de inițiative locale cu impact concret.

În primul trimestru, compania a ajutat clienții să evite aproape 700 de milioane de tone de emisii de CO₂ prin soluțiile sale tehnologice, marcând totodată o reducere de 42% a emisiilor în lanțul de aprovizionare al celor mai importanți 1.000 de furnizori. Un element-cheie a fost lansarea unui nou set de acorduri Energize Power Purchase Agreement, prin care patru companii globale din domeniul sănătății vor beneficia de 245 GWh/an de electricitate regenerabilă pentru următorul deceniu, accentuând eforturile de decarbonizare în sectorul privat.

Dincolo de climă, Schneider a depășit deja obiectivele legate de combaterea sărăciei, cu peste 56 de milioane de persoane având în prezent acces la energie prin inițiative care vizează educația, sănătatea, agricultura și antreprenoriatul. Angajamentul Rise Ahead Pledge consolidează direcția companiei de a susține piețele insuficient deservite, prin investiții cu impact și soluții dedicate combaterii sărăciei energetice.

La nivel local, inițiativele lansate încă din 2021 de către președinții regionali continuă să își extindă influența, prin proiecte adaptate contextelor naționale. Un exemplu recent este colaborarea dintre Schneider Electric UK și Fundația Tottenham Hotspur, care a dus la crearea unui program STEM pentru elevi, cu scopul de a dezvolta abilități relevante pentru o economie verde și digitală. Aceste acțiuni reflectă viziunea strategică a companiei: sustenabilitatea nu este doar un obiectiv, ci un mod de a construi valoare pe termen lung, cu impact măsurabil atât la nivel global, cât și comunitar.
Ultimele stiri pe BankNews.ro: