ProCredit Bank plateste dobanzile aferente celui de-al doilea cupon al primei emisiuni de obligatiuni
Data publicarii: 15-02-2007 | Finante-Banci
Obligatiunile emise de ProCredit Bank s-au adresat atat persoanelor juridice, cat si celor fizice, fiind divizate in 2 categorii, investitorilor mici alocandu-li-se o transa de 5% din oferta, iar investitorilor mari 95%. Emisiunea de obligatiuni ProCredit Bank a fost in atentia investitorilor, astfel incat la final transa investitorilor mari a fost suprasubscrisa.
Plata dobanzii va fi efectuata prin intermediul BCR Securities SA in calitate de Agent de plata, care va efectua plati catre detinatorii de obligatiuni inregistrati in registrul detinatorilor de obligatiuni la data de 10.02.2007.
Detinatorii de obligatiuni vor putea ridica sumele cuvenite sub forma de dobanzi in orice moment in perioada 15.02. - 23.02.2007. Sumele neridicate de investitori in intervalul de plata a dobanzii vor fi disponibile la sediul Agentului de Plata, pe perioada maturitatii obligatiunilor, dar nu mai mult de 31 de zile de la data platii principalului. La expirarea termenului de 31 de zile, sumele vor fi disponibile la sediul emitentului (ProCredit Bank) si se vor prescrie conform legislatiei in vigoare.
Rata dobanzii obligatiunilor este fixa de 8,50% pe an, iar dobanda aferenta primului cupon este de 21,4247 RON/obligatiune.
Dobanda aferenta celui de al treilea cupon (15.02.2007 - 14.08.2007) al obligatiunilor ProCredit Bank, va fi platita detinatorilor de obligatiuni inregistrati in registrul detinatorilor de obligatiuni la data de 10.08.2007.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online