ProCredit Bank isi invita clientii sa isi actualizeze datele personale
Data publicarii: 02-07-2009 | Finante-BanciProCredit Bank isi invita clientii - persoane fizice si juridice - sa se prezinte in oricare dintre sucursalele/agentiile bancii pentru completarea si actualizarea datelor personale, in conformitate cu cerintele stabilite de Regulamentul BNR nr. 9/2008 privind cunoasterea clientelei in scopul prevenirii spalarii banilor si finantarii terorismului, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Astfel, conform prevederilor acestui regulament, in activitatea de identificare a clientilor persoane fizice, banca are obligatia de a solicita urmatoarele informatii: nume, prenume, dupa caz, pseudonimul, data si locul nasterii, cod numeric personal sau un alt element unic de identificare similar, domiciliul si resedinta, dupa caz, date de contact (numar de telefon, fax, adresa posta electronica), nationalitate, ocupatia si numele angajatorului ori natura activitatii proprii, functia publica importanta detinuta, daca este cazul si numele beneficiarului real.
Pentru clientii persoane juridice sau fara personalitate juridica, Regulamentul BNR nr. 9/2008 cere ca institutiile de credit sa detina informatii referitoare la: denumire, forma juridica, sediu social, sediu unde se situeaza centrul de conducere si de gestiune a activitatii statutare, date de contact (numar de telefon, fax, adresa posta electronica, etc), tipul si natura activitatii desfasurate, identitatea persoanelor care sunt investite cu competenta de a conduce si reprezinta entitatea, numele beneficiarului real sau informatii despre persoana / grupul de persoane care constituie beneficiarul real, identitatea persoanei care actioneaza in numele clientului, precum si informatii pentru a se stabili ca aceasta este autorizata / imputernicita in acest sens.
Regulamentul nr. 9/2008 al BNR se aplica institutiilor de credit, persoane juridice romane, si institutiilor financiare nebancare, persoane juridice romane, care sunt inscrise in Registrul special tinut de Banca Nationala a Romaniei. Acest registru reglementeaza standardele minime pentru elaborarea normelor de cunoastere a clientelei ca parte esentiala a administrarii riscului de spalare a banilor si de finantare a terorismului, precum si aspectele legate de implementarea acestora.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri