WORKSHOP: Simularea Strategiei de Marketing si Comunicare
Data publicarii: 12-07-2012 | Afaceri
Trendelligent (www.trendelligent.ro), agentie de marketing dedicata companiilor ce activeazape segmentul B2B, in parteneriat cu Confident Communication, agentie de relatii publice si comunicare (www.confidentpr.com), organizeaza pe data de 26 iulie, a doua editie a Workshop-ului Simularea Strategiei de Marketing si Comunicare.
Atelierul de lucru se afreseaza antreprenorilor si specialistilor de marketing.
Program
8.30 – 8.45 Welcome Coffee
8.45 – 10.45 Desfasurare seminar
10.45 – 11.00 Pauza
11.00 – 12.30 Simulare strategie de marketing
12.30 – 12.40 Pauza
12.40 – 14.00 Simulare strategie de comunicare
CURICULA
I. TRENDURI IN MARKETING
II. STRATEGIE DE MARKETING
III. STRATEGIE DE BRAND
IV. STRATEGIE DE COMUNICARE
V. STUDIU DE CAZ: Simulare strategie de marketing & comunicare
Facilitatori: Mariana Cosenco (specialist marketing) si Mara Gojgar (specialist comunicare)
Inscrieri pana la data de 24 iulie la contact@consultantamarketing.com sau la 0721 773 280. Costul unui bilet este de 190 ron.
Pentru detalii referitoare la curicula si conditii de participare, va rugam sa accesatihttp://consultantamarketing.com/simulare-strategie-marketing/
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri