Ikea lanseaza un nou catalog de produse dupa o investitie de 1,3 milioane euro
Data publicarii: 16-08-2007 | AfaceriIkea a investit peste 1,3 milioane euro in realizarea unui catalog de produse care va fi valabil din septembrie anul acesta pina in august 2008 si va fi distribuit locuitorilor din Bucuresti si din imprejurimi, a anuntat managerul de marketing al companiei, Mihaela Muresan.
Campania de distributie incepe saptamana viitoare si va dura trei saptamani, timp in care fiecare familie din Bucuresti si din imprejurimi va primi gratuit la usa locuintei noul catalog Ikea 2008. "Catalogul Ikea 2008 va fi impartit in Bucuresti si imprejurimi, in orasele Pitesti, Targoviste, Urziceni, Ploiesti, si mergand pe DN1, pana la Comarnic. Vom distribui in total 950.000 de cataloage in toate aceste zone", a declarat managerul de retail al Ikea Romania, Cornel Oprisan.
Gama de produse Ikea 2008 va cuprinde aproximativ 25% de produse complet noi, ce vor fi introduse incepand cu septembrie 2007 si pe tot parcursul anului viitor, pana in august 2008. Catalogul Ikea 2008 va fi valabil din 1 septembrie 2007 si pana in august anul viitor, iar in cele 284 de pagini el cuprinde 3.000 de produse din cele aproximativ 7.000 din toata gama Ikea, dar si solutii practice pentru amenajarea casei. Odata cu lansarea noului catalog, compania reducere preturile la nivelul intregii game de produse pentru 2008 cu o medie de 12%.
"Odata cu deschiderea magazinului si inceperea efectiva a activitatii pe piata romaneasca, am estimat mult mai precis volumele viitoare de vanzare, ceea ce ne-a permis optimizarea traseului logistic, punctual. Astfel, prin scaderi cumulate ale costurilor, la nivelul intregii game de produse pentru 2008, am obtinut o scadere medie de 12% a preturilor, in conditiile in care preturile pe piata mobilei la nivel local sunt in crestere. Nu este vorba de o promotie sau o reducere de sezon, ci este rezultatul eforturilor noastre din ultimele luni", a adaugat Oprisan.
La nivel mondial au fost tiparite 191 milioane de cataloage care vor fi distribuite in 35 de tari. Marca Ikea a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia. Magazinul Ikea din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara. In 2006, pe toate cele patru continente unde exista magazine, numarul total al vizitatorilor a fost de 500 de milioane, iar numarul total al cataloagelor distribuite in anul respectiv de 174 de milioane. Asemeni celorlalte magazine Ikea din lume, magazinul din Romania este operat prin sistem de franciza de catre firma Moaro Trading S.R.L., in baza acordului cu Inter Ikea Systems B.V., detinatoarea conceptului Ikea si singura companie din lume in masura sa acorde dreptul de franciza.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România