Ikea lanseaza un nou catalog de produse dupa o investitie de 1,3 milioane euro
Data publicarii: 16-08-2007 | AfaceriIkea a investit peste 1,3 milioane euro in realizarea unui catalog de produse care va fi valabil din septembrie anul acesta pina in august 2008 si va fi distribuit locuitorilor din Bucuresti si din imprejurimi, a anuntat managerul de marketing al companiei, Mihaela Muresan.
Campania de distributie incepe saptamana viitoare si va dura trei saptamani, timp in care fiecare familie din Bucuresti si din imprejurimi va primi gratuit la usa locuintei noul catalog Ikea 2008. "Catalogul Ikea 2008 va fi impartit in Bucuresti si imprejurimi, in orasele Pitesti, Targoviste, Urziceni, Ploiesti, si mergand pe DN1, pana la Comarnic. Vom distribui in total 950.000 de cataloage in toate aceste zone", a declarat managerul de retail al Ikea Romania, Cornel Oprisan.
Gama de produse Ikea 2008 va cuprinde aproximativ 25% de produse complet noi, ce vor fi introduse incepand cu septembrie 2007 si pe tot parcursul anului viitor, pana in august 2008. Catalogul Ikea 2008 va fi valabil din 1 septembrie 2007 si pana in august anul viitor, iar in cele 284 de pagini el cuprinde 3.000 de produse din cele aproximativ 7.000 din toata gama Ikea, dar si solutii practice pentru amenajarea casei. Odata cu lansarea noului catalog, compania reducere preturile la nivelul intregii game de produse pentru 2008 cu o medie de 12%.
"Odata cu deschiderea magazinului si inceperea efectiva a activitatii pe piata romaneasca, am estimat mult mai precis volumele viitoare de vanzare, ceea ce ne-a permis optimizarea traseului logistic, punctual. Astfel, prin scaderi cumulate ale costurilor, la nivelul intregii game de produse pentru 2008, am obtinut o scadere medie de 12% a preturilor, in conditiile in care preturile pe piata mobilei la nivel local sunt in crestere. Nu este vorba de o promotie sau o reducere de sezon, ci este rezultatul eforturilor noastre din ultimele luni", a adaugat Oprisan.
La nivel mondial au fost tiparite 191 milioane de cataloage care vor fi distribuite in 35 de tari. Marca Ikea a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia. Magazinul Ikea din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara. In 2006, pe toate cele patru continente unde exista magazine, numarul total al vizitatorilor a fost de 500 de milioane, iar numarul total al cataloagelor distribuite in anul respectiv de 174 de milioane. Asemeni celorlalte magazine Ikea din lume, magazinul din Romania este operat prin sistem de franciza de catre firma Moaro Trading S.R.L., in baza acordului cu Inter Ikea Systems B.V., detinatoarea conceptului Ikea si singura companie din lume in masura sa acorde dreptul de franciza.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Focus pe Ferentari
- Analiza EY: Evoluția pieței de fuziuni și achiziții din România în primele nouă luni din 2023
- EY România: Aplicarea beneficiilor fiscale ar contribui major la optimizarea fluxurilor financiare și la consolidarea fiscală a afacerilor din România
- Black Friday crește cu 20% numărul de joburi disponibile în piață
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor