Tentativa de fraudare de pe cardurile clientilor BRD
Data publicarii: 21-08-2007 | Finante-BanciMai multe persoane au primit luni, aparent din partea BRD-Groupe Societe Generale, mesaje e-mail prin care sunt invitate sa participe la un sondaj de opinie, in care sunt cerute si date confidentiale despre cont, pe motivul transmiterii unei sume cadou. Mesajul cuprinde adresa unui site prin intermediul caruia este derulat sondajul online, vizitatorii fiind informati ca vor primi o suma cadou de 100 de lei, dupa ce raspund la intrebari privind serviciile bancii.
Dupa accesarea link-ului primit, utilizatorul este directionat catre o pagina de Internet, in care apare numele bancii scris gresit, si anume, "Groupe Socie Gerale". Pe pagina respectiva sunt cerute o serie de date, precum codul de securitate al cardului, data expirarii, numele si prenumele posesorului, precum si numarul cardului.
E-mail-uri asemanatoare, privind participarea la sondaje de opinie remunerate, au mai fost trimise, tot in numele BRD-Groupe Societe si in luna aprilie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial