Patru firme vor sa intocmeasca strategia energetica a Bucurestiului
Data publicarii: 29-08-2007 | EconomiePatru firme au depus oferte pentru intocmirea studiului privind situatia energetica a Capitalei si pentru elaborarea unui plan de dezvoltare si gestionare a acestui domeniu de catre municipalitate, potrivit unui comunicat al Primariei Municipiului Bucuresti. Potrivit comunicatului, cei patru ofertanti sunt: asocierea MVV Consulting GmbH si SC Romair Consulting SRL - cu un pret ofertat de 4.411.765 lei fara TVA, IRM Integriertes Ressourcen Management GmbH - 4.990.643,20 de lei, asocierea ISPE SA si Parsons Brinckerhoff Ltd - 5.296.000 lei si Grontmij Carl Bro - 2.390.253,81 lei.
In luna mai, Primaria Municipiului Bucuresti a lansat licitatia pentru intocmirea studiului privind "Strategia energetica a Municipiului Bucuresti". Documentatia de atribuire a fost achizitionata initial de 12 firme, insa doar patru au depus oferte pana marti, 28 august, cand a avut loc sedinta de deschidere a ofertelor.
"Realizarea acestui studiu are ca scop identificarea situatiei actuale a Capitalei, din punct de vedere energetic, precum si elaborarea unui plan de dezvoltare si gestionare a acestui domeniu. Rezultatele acestui studiu vor sta la baza definirii principalelor directii de actiune ale municipalitatii, atat de ordin institutional, cat investitional", precizeaza reprezentantii Primariei Capitalei.
Acestia au mai aratat ca ofertele vor fi analizate de comisia de evaluare, pentru desemnarea castigatorului, iar anuntul de atribuire va fi facut public conform legislatiei in vigoare.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online