Renault participa la o cursa a masinilor ecologice cu un concept Logan produs la Pitesti
Data publicarii: 15-11-2007 | AutoRenault participa cu un concept Logan produs la Pitesti la cursa masinilor ecologice "Michelin Challenge Bibendum" care incepe miercuri la Shanghai, in China, a anuntat producatorul francez.
Conceptul numit Renault Logan eco2 este o masina experimentala care are emisii de dioxid de carbon de 97 g/km, cu cateva zeci de procente mai reduse decat la modelul de serie. Eco2 este un apelativ pe care producatorul francez l-a adaugat unei game de vehicule, gandite a fi in acelasi timp si ecologice si acceptabile ca pret.
Conceptul a fost produs la Pitesti si este propulsat de un motor diesel de 1,5 litri si 85 de cai putere. Consumul mediu al masinii este de 3,8 litri la suta de kilometri.
Pentru a primi apelativul eco2, o masina trebuie sa indeplineasca trei criterii; sa fie produsa la o uzina din cadrul proiectului, sa emita mai putin de 140 g/km de dioxid de carbon (sau sa foloseasca biocombustibil), iar ultimul criteriu tine de faptul ca la sfarsitul vietii, automobilele trebuie sa fie reutilizabile in proportie de 95%, iar peste 5% din plasticul folosit trebuie sa provina din reciclare.
In prezent, 40% din versiunile gamei Renault au primit apelativul eco2, precizeaza comunicatul Renault.
Conceptul eco2 difera fata de masina de serie, la pistoane, sistem de injectie si aerodimamica. Evenimentul "Michelin Challenge Bibendum" se desfasoara intre 14 si 17 noiembrie la Shanghai si este o cursa anuala intre masini care utilizeaza tehnologii ecologice. Prima cursa a avut loc in 1998 intre orasele franceze Clermont - Ferrand si Paris. Tot in capitala franceza s-a tinut si editia de anul trecut, in timp ce Shanghai a mai fost gazda evenimentului acum trei ani.
Renault comercializeaza Logan in peste 50 de tari, iar din monentul lansarii a vandut peste 700.000 de unitati pe plan mondial.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere