Operatorul T-Mobile din Germania permite achizitionarea Apple iPhone fara abonament, pentru 999 euro
Data publicarii: 22-11-2007 | IT&COperatorul T-Mobile, parte a Deutsche Telekom, va comercializa telefonul Apple iPhone cu si fara abonament in Germania, dupa ce concurentul Vodafone a obtinut in instanta interzicerea restrictionarii vanzarii terminalului printr-un contract de exclusivitate, relateaza Reuters.
Apple iPhone poate fi achizitionat neblocat in reteaua T-Mobile pentru 999 euro (1.478 dolari) si va fi disponibil la vanzare in toate magazinele operatorului din Germania.
Aparatul va functiona si cu alte cartele SIM decat cele ale T-Mobile, insa nu va avea active toate functiile, cum ar fi posibilitatea de a asculta muzica ori de a naviga pe internet.
T-Mobile/Apple iPhone
T-Mobile a incheiat un contract de exclusivitate cu Apple privind comercializarea iPhone in Germnaia unde producatorul american nu are magazine. Pana in prezent clientii trebuiau sa semneze un contract pe 24 de luni cu T-Mobile, care costa cel putin 1.176 euro, pentru a putea achizitiona Apple iPhone la un pret de 399 euro.
Situatia s-a schimbat dupa ce o instanta germana a dat o interdictie preliminara impotriva blocarii cartelelor SIM cu care este comercializat iPhone in reteaua T-Mobile.
Operatorul german a spus ca se va conforma deciziei instantei pana la solutionarea completa a situatiei, in instanta.
Vodafone spera la randul sau sa obtina contracte de exclusivitate privind comercializarea iPhone in Europa, dar a pierdut in fata T-Mobile in Germania, in fata O2 (parte a Telefonica) in Marea Britanie si in fata Orange (parte a France Telecom) in Franta.
In Marea Britanie telefonul costa 269 lire (555 dolari) pe baza unui contract pe 18 luni care costa cel putin 35 de lire pe luna. In Franta Apple iPhone va fi comercializat incepand cu sfarsitul acestei luni.
Operatorul german Debitel a facut la si el o plangere la autoritatea in comunicatii din Germania impotriva T-Mobile, argumentand ca nu este acceptabil ca operatorul german sa conditioneze utilizarea iPhone doar in reteaua proprie.
Apple a lansat iPhone in iunie pe piata din SUA, iar la inceputul lui septembrie a anuntat ca a vandut un milion de unitati, cu cateva saptamani inainte de termenul planificat.
Apple a vandut 270.000 de unitati iPhone in doua zile de la lansare si apreciaza ca va vinde peste zece milioane de unitati pana la sfarsitul anului 2008.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online