Western Union lanseaza optiunea de plata pentru abonatii AdSense in noua tari, printre care Romania
Data publicarii: 29-11-2007 | IT&CWestern Union a anuntat miercuri ca a lansat un program prin care editorii de continut web din noua state, printre care si Romania, ce folosesc aplicatia AdSense a Google pot primi direct sumele de bani prin intermediul filialelor Western Union, conform Reuters.
Programul de publicitate Google AdSense ofera editorilor de continut posibilitatea de a introduce anunturi publicitare cu un continut asemanator cu cel al site-ului.
Atunci cand un vizitator al site-ului urmeaza link-ul publicitar, cei care au instalat programul AdSense primesc o suma de bani. Inainte de lansarea acestui program, editorii de site-uri web ce foloseau programul AdSense primeau platile prin cecuri sau transferuri electronice catre un cont bancar.
De la lansarea noului program in colaborare cu Western Union, editorii de continut din Chile, China, Columbia, Malaezia, Pakistan, Peru, Filipine si Romania pot primi sumele de bani prin intermediul filialelor WU.
In majoritatea cazurilor, sumele pot fi retrase in aceeasi zi in care au fost trimise.
Acest program va oferi multe beneficii utilizatorilor AdSense. Prin alegerea optiunii Quick Cash, clientii vor putea primi sumele de bani in dolari sau moneda locala la aproape orice filiala Western Union din statele ce participa la acest program.
In plus, abonatii nu vor avea nevoie de conturi bancare pentru a primi fondurile, putand reduce astfel cheltuielile implicate de deschiderea unui cont si timpul indelungat necesar uneori confirmarii unor cecuri.
"La Western Union, una dintre strategiile de baza este de a facilita comertul si a extinde oferta de servicii din lumea intreaga", a declarat directorul executiv adjunct al Western Union Payment Services, Royal Cole.
Conform spuselor responsabilului Western Union, acest program a inregistrat succese, grupul planuind extinderea suplimentara a acestuia in 2008.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online