Millennium Bank deschide un call center care va functiona nonstop
Data publicarii: 10-03-2008 | Finante-BanciDin data de 11 martie, Call Center-ul Millennium Bank va fi disponibil nonstop pentru clientii bancii, persoane fizice, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Prin apelarea numerelor: 0 801 000 111 (pentru reteaua Romtelecom) sau *2111 (pentru retelele Vodafone si Orange) - clientii persoane fizice pot efectua operatiuni, beneficiind de asistenta specializata din partea unui consultant Millennium Bank.
Serviciul Call Center poate fi utilizat pentru obtinerea de informatii privind soldurile, conturile, sau datele de scadenta ale ratelor, efectuarea de transferuri in lei sau in valuta, operarea de schimburi valutare, rambursarea sumelor utilizate din limita aferenta cardului de credit, inchiderea depozitelor la termen, schimbarea codului PIN pentru cardurile de credit/debit, activarea cardurilor noi, blocarea cardurilor pierdute/furate, se precizeaza in comunicatul bancii.
"Prin intermediul serviciul Call Center putem actiona eficient si rapid ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul clientilor la serviciile bancii. Apeland numarul de Call Center nu mai este necesara deplasarea la una dintre sucursalele noastre si pot fi rezolvate in timp real solicitarile clientilor", a declarat Jose Toscano, director general Millennium Bank.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025