Millennium Bank deschide un call center care va functiona nonstop
Data publicarii: 10-03-2008 | Finante-BanciDin data de 11 martie, Call Center-ul Millennium Bank va fi disponibil nonstop pentru clientii bancii, persoane fizice, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Prin apelarea numerelor: 0 801 000 111 (pentru reteaua Romtelecom) sau *2111 (pentru retelele Vodafone si Orange) - clientii persoane fizice pot efectua operatiuni, beneficiind de asistenta specializata din partea unui consultant Millennium Bank.
Serviciul Call Center poate fi utilizat pentru obtinerea de informatii privind soldurile, conturile, sau datele de scadenta ale ratelor, efectuarea de transferuri in lei sau in valuta, operarea de schimburi valutare, rambursarea sumelor utilizate din limita aferenta cardului de credit, inchiderea depozitelor la termen, schimbarea codului PIN pentru cardurile de credit/debit, activarea cardurilor noi, blocarea cardurilor pierdute/furate, se precizeaza in comunicatul bancii.
"Prin intermediul serviciul Call Center putem actiona eficient si rapid ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul clientilor la serviciile bancii. Apeland numarul de Call Center nu mai este necesara deplasarea la una dintre sucursalele noastre si pot fi rezolvate in timp real solicitarile clientilor", a declarat Jose Toscano, director general Millennium Bank.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online