Tariful maxim de interconectare pentru Vodafone si Orange ramane la 6,40 eurocenti pe minut
Data publicarii: 29-03-2008 | IT&CTariful maxim de interconectare pentru Vodafone si Orange ramane la 6,40 eurocenti pe minut, fara TVA, pentru 2008 si va fi de 5,03 eurocenti / minut din 2009, se arata intr-un comunicat al Autoritatii Nationale pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (ANRCTI).
Decizia presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii numarul 4774/2006 prin care se stabileau tarifele maxime ce pot fi percepute de Vodafone, la 6,40 eurocenti/minut, fara TVA, pentru anul 2008 si de 5,03 eurocenti/minut, fara TVA, incepand de la 1 ianuarie 2009, a fost atacata in contencios administrativ de catre Romtelecom, care a solicitat atat anularea, cat si suspendarea executarii acestei decizii pana la solutionarea definitiva si irevocabila a cererii de anulare.
De asemenea, in ceea ce priveste tarifele de interconectare practicate de Orange, Romtelecom a atacat in instanta si Decizia presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii numarul 4775/2006 privind tarifele maxime de interconectare care pot fi practicate de Orange la 6,40 eurocenti/minut, fara TVA, de la 1 ianuarie 2008, respectiv 5,03 eurocenti/minut, fara TVA, de la 1 ianuarie 2009.
Ulterior, Romtelecom si Net-Connect Internet (care formulase o cerere de interventie in interes propriu in acest proces) au depus cereri de renuntare la judecarea recursului impotriva sentintei civile pronuntate de Curtea de Apel Bucuresti cu privire la cererea Romtelecom de anulare a deciziei 4774/2006 si a deciziei 4775/2006.
Intrucat instanta a luat act de aceste cereri, sentinta civila mentionata mai sus, prin care s-a constatat temeinicia si legalitatea Decizilor nr. 4774/2006 si 4775/2006 ramane definitiva si irevocabila.
Tariful de interconectare in vederea terminarii la puncte mobile reprezinta pretul platit de un furnizor de servicii de telefonie fixa sau mobila unui operator de retele de telefonie mobila pentru transportul si terminarea apelurilor efectuate de proprii utilizatori catre reteaua acestuia din urma.
Acest cost se regaseste in tariful perceput de operatori utilizatorului final. Astfel, cu cat tariful de interconectare este mai mare, cu atat pretul perceput utilizatorului final pentru apeluri in afara retelei va fi mai mare.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI