Noutati pe piata cardurilor de credit din Romania
Data publicarii: 26-08-2008 | Finante-BanciCardurile de credit, instrumente moderne de plata, se afla in plina ascensiune atat ca oferta, cat si in privinta cererii. Bancile si-au imbunatatit considerabil facilitatile si promotiile oferite la cardurile de credit. Astfel, acestea beneficiaza de perioada de gratie din ce in ce mai mare (maxim 60 de zile), iar majoritatea bancilor ofera o arie de acoperire atat nationala, cat si internationala.
In ceea ce-i priveste pe utilizatori, pentru cei care au nevoie de un imprumut care le poate sta in permanenta la dispozitie, cardul de credit reprezinta o solutie potrivita. In plus, numarul locurilor in care se poate plati cu cardul este tot mai mare, plata la comercianti fiind gratuita.
Cea mai noua aparitie pe piata cardurilor bancare este cardul BRD Praktiker, lansat de catre BRD Finance in parteneriat cu Praktiker Romania. Suma maxima care poate fi obtinuta este de 20.000 de RON, iar perioada de gratie este de minimum 18 zile si maximum 47 de zile. Cei care opteaza pentru acest card beneficiaza de reduceri la plata cu cardul a produselor achizitionate din magazinele Praktiker si nu mai sunt nevoiti sa plateasca un comision anual de administrare a cardului. In plus, detinatorii acestui card beneficiaza de asigurare de viata speciala, destinata acoperirii riscului producerii unor evenimente neprevazute, precum somaj, deces, invaliditate si incapacitate temporara de munca.
O noutate pe piata cardurilor de credit din Romania este si cardul Mastercard Forte, lansat de Banca Transilvania si destinat in exclusivitate medicilor. Fata de cardurile existente, acesta se diferentiaza prin culoarea alba a plasticului, posibilitatea de a personaliza numele detinatorului cu abrevierea calitatii profesionale si optiunea de a incheia o asigurare de malpraxis. Suma maxima care poate fi imprumutata este de 5.000 EURO si este oferita o perioada de gratie de pana la 55 de zile, atat pentru cumparaturi la comercianti, cat si pentru retragerile de numerar.
In ceea ce priveste promotiile la cardurile de credit, una dintre cele mai atractive promotii este cea oferita de catre Alpha Bank, care a lansat campania "AlphaCard Visa Credit - Secretul celor mai reusite vacante". Clientii care platesc prin intermediul cardului AlphaCard Visa Credit cel putin 2 bilete dus Bucuresti-Atena sau catre orice alta destinatie din Grecia beneficiaza de 1 bilet de intoarcere gratuit. Promotia este oferita prin compania Olympic Airlines si este valabila in limita disponibilului, pentru zborurile programate pana in 15 decembrie 2008. In plus, in aceasta vara au fost lansate de catre Unicredit Tiriac Bank si Alpha Bank primele servicii de schimbare a codului PIN la ATM. Optiunea este disponibila gratuit si are scopul de a oferi mai multa siguranta si protectie utilizatorilor de carduri bancare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial