Local in care poti sa spargi tot ce apuci, dedicat celor afectati de criza financiara
Data publicarii: 11-10-2008 | LifestyleStarea economiei ii face pe multi sa isi piarda cumpatul, mai ales pe cei impicati direct in piata financiara, precum brokerii sau bancherii. Cu putina imaginatie insa, poti transforma criza inrtr-o afacere atat de profitabila, incat iti vei dori sa nu se mai termine niciodata.
E ceea ce a facut Sarah Lavely in San Diego prin infiintarea clubului Smash Shack. Cu doar 10 dolari, patronii nemulumiti de evolutia afacerilor lor, si, in general, toti cei care au o apasare sufleteasca si vor sa scape de ea altfel decat recurgand la gesturi extreme, asemeni batranei din Statele Unite care s-a impuscat pentru ca nu mai putea sa isi plateasca ratele, se pot descarca aici facand praf intr-un interval de 15 minute tot ce le cade in mana. Trebuie mentionat ca proprietara localului a avut grija sa lase la indemana nervosilor doar farfurii si pahare.
Lavely nu vrea sa detalieze problemele clientilor sai, dar e de parere ca ar putea fi vorba despre constrangeri financiare sau despre faptul ca sunt prizonierii unor posturi la care nu pot renunta.
Brokerul de asigurari Adam DeWitt a venit impreuna cu sotia sa isi serbeze ziua de nastere. Ei si-au descarcat furia legata de faptul ca nu pot cumpara o casa din cauza blocajului bancar. "A fost cea mai buna investitie cu o valoare de 50 dolari din ultimii doi ani, mai buna decat un plin la masina sau decat o rata achitata", a declarat DeWitt.
Clientii clubului nu sunt stimulati nici cu alcool, nici cu mancare. Pe meniu se gasesc doar felurite modele de obiecte casabile din sticla si ceramica, aranjate cu grija pe rafturile localului, gata sa fie distruse intr-una dintre "camerele furiei", echipate cu cate un perete curbat acoperit cu otel.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI