Intesa Sanpaolo Bank Romania si-a sporit profitul operational net cu 34% in 2008, la 35 milioane lei
Data publicarii: 20-03-2009 | Finante-BanciProfitul operational net al subsidiarei din Romania a Intesa Sanpaolo a crescut anul trecut cu 34% fata de 2007, pana la 35 milioane lei (9,5 milioane euro), pe fondul avansului portofoliuluide credite cu 63%, a anuntat, vineri, banca.
Activele bancii au crescut anul trecut cu 56%, pana la 2,79 miliarde lei (700 milioane euro).
Portofoliul de credite al Intesa Sanpaolo Bank Romania a ajuns la 1,832 miliarde lei la finalul anului trecut, in crestere cu 63% fata de decembrie 2007.
Banca si-a sporit anul trecut veniturile nete cu 75%, la 149 milioane lei.
Capitalul propriu al Intesa Sanpaolo Bank a crescut de peste trei ori anul trecut, pana la 543 milioane lei, de la 166 milioane lei, prin aport in numerar al bancii mama.
"Anul trecut este unul de referinta pentru dezvoltarea bancii noastre in Romania. Rebrandingul si primele campanii de imagine, dezvoltarea structurii comerciale si a portofoliului de produse si servicii, dublarea retelei si triplarea capitalului propriu sunt doar cateva dintre performantele bancii in 2008", a spus directorul general adjunct al bancii, Riccardo Parasporo, citat in comunicat.
La nivel de retea teritoriala, Intesa Sanpaolo Bank a lansat anul trecut, in premiera la nivel de grup, noul model de sucursala "open space", in Piata Unirii din Bucuresti. Acesta va fi extins anul acesta la nivelul intregii retele.
De asemenea, numarul angajatilor bancii a crescut cu 40% in 2008, se mai arata in comunicat.
Intesa Sanpaolo Bank este parte a grupului italian Intesa Sanpaolo, situat pe locul 5 in Europa si lider pe piata italiana. Grupul are circa opt milioane clienti in 13 tari din Europa Centrala si de Est si in Bazinul Mediteranean, din totalul de 20 milioane de clienti la nivel global.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI