Banca Transilvania si Aegon Romania lanseaza un produs de economisire cu asigurare de viata
Data publicarii: 10-09-2009 | Finante-BanciBanca Transilvania si Aegon Romania lanseaza un produs co-branded de economisire cu asigurare de viata, cu o durata a contractului de 20 de ani, pentru persoane cu varsta intre 18 si 50 de ani, au anuntat joi cele doua institutii.
Produsul, care este denumit Planul de Economisire si Protectie, este disponibil in lei, in doua variante - Basic si Premium - si se distribuie prin reteaua de unitati a Bancii Transilvania.
Clientii pun deoparte o suma de bani, periodic, partea investitionala fiind administrata prin fondurile mutuale BT Obligatiuni si BT Clasic ale companiei BT Asset Management, membra a grupului financiar Banca Transilvania.
Acest produs permite transferul banilor intre fondurile de investitii, in functie de optiunea clientilor. In cazul in care pe durata contractului au avut loc evenimente nefericite in viata acestora, deponentul sau familia sa vor primi o suma de bani.
"Avem un portofoliu de clienti in crestere, peste 1,3 milioane de persoane lucreaza cu noi si suntem puternici pe partea de retail", a declarat directorul general al Bancii Transilvania, Robert Rekkers.
La randul sau, directorul general al Aegon Romania sustine ca peste 60% dintre romani "sunt preocupati astazi de modul in care le va arata viitorul, sunt ingrijorati in privinta stabilitatii financiare".
In iunie 2009, Aegon a cumparat de la BT participatia de 50% pe care o detinea, la randul ei, in cadrul companiei si a devenit actionar unic. In Romania, grupul Aegon are doua linii de afaceri - pensii private si asigurari de viata.
Aegon Asigurari de Viata are un capital social de 39,18 milioane lei si este detinuta de Aegon Woningen Nova BV (99% din actiuni) si Aegon Tsjechie Holding BV.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI