BCR: Produsele de investitii si asigurarile de viata castiga teren intre preferintele romanilor
Data publicarii: Astazi, 14-10-2009 | Finante-BanciRomanii incep sa se orienteze mai mult spre produsele de investitii si asigurarile de viata decat spre depozitele la termen, care au fost favorite in perioada anterioara, a declarat directorul executiv responsabil de retail din Banca Comerciala Romana (BCR), Sorin Mititelu.
"Se observa o tendinta de trecere de la depozitele la termen catre fondurile de investitii si asigurarile de viata. La noi (BCR - n.r.) este vorba de o crestere de doua cifre. Totusi, depozitele la termen raman in continuare un produs de baza", a precizat Mititelu.
El a mai spus ca se asteapta ca, dupa trecerea crizei, romanii sa fie mult mai ponderati in ce priveste consumul, iar intre credit si economii sa se instaleze un echilibru, dupa ce in aceasta perioada are loc o inclinatie a populatiei catre economisire.
"Sumele atrase de la populatie vor continua sa creasca si in urmatorii ani", a mai spus Mititelu, care a adaugat ca 10% dintre clienti urmaresc cu multa atentie randamentele.
Potrivit unui studiu realizat de IMAS Austria, 46% dintre romani au o parere buna despre investitiile in obligatiuni, actiuni sau in fonduri de investitii, fiind pe primul loc la acest capitol, cu mult inaintea Ungariei (22%), Austriei (17%) ori Serbiei (24%).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște