Birourile administrative ale operatorului UPC din Cluj-Napoca au fost puse sub sigiliu
Data publicarii: Astazi, 04-11-2009 | AfaceriBirourile administrative ale operatorului de telefonie si TV cablu UPC din Cluj-Napoca au fost puse sub sigiliu, miercuri, de catre inspectorii din cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Cluj, pentru practici comerciale incorecte, transmite corespondentul NewsIn.
Comisarul sef al CJPC Cluj, Mircea Radu, a declarat, miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca UPC a fost si amendata cu 30.000 de lei, iar practicile ilegale se refera la emiterea unor somatii de plata pentru facturi neplatite pe care operatorul nu le poate prezenta - aceste facturi ar fi ale unor consumatori care aveau contract cu firme achizitionate ulterior de catre UPC - precum si taxarea unor servicii de cablu care nu apareau in contractele incheiate cu consumatorii.
"E vorba de o serie de somatii de plata trimise mai multor consumatori din tara, pe o regiune mult mai extinsa, iar reprezentantii acestei societati comerciale nu pot face dovada provenientei acestei sume. E vorba de anii 2002-2007. Discutam de anumite achizitii de societati care au debitori si care UPC-ul s-a transformat in preluarea acestor facturi./..../Mai este vorba si de diferenta intre sumele facturate si suma prevazuta in actul aditional", a afirmat Radu, adaugand ca doar la nivelul judetului Cluj inspectorii pentru protectia consumatorului au primit in jur de 50 de reclamatii in ceea ce priveste facutrile si somatiile emise de UPC.
Seful CJPC Cluj mai sustine ca au fost emise somatii de plata si in cazul unor persoane decedate de sapte ani, iar unii clujeni s-au dus sa achite sumele, care pot fi cuprinse intre 64 sau chiar 500 de lei.
Acesta sustine ca sigiliu a fost pus doar pe birourile conducerii manageriale si va fi ridicat in momentul in care practicile comerciale incorecte pentru care UPC a fost amendata vor inceta.
Un alt motiv pentru care operatorul de cablu, telefonie si internet a fost amendat se refera la functionarea necorespunzatoare a call-center-ului de la nivel national, unde sesizarile nu sunt preluate in mod legal. "Am cerut anularea acestui call-center, care, din punctul meu de vedere, este total nefunctional si angajarea unui purtator de cuvant sau a unui reprezentant legal", a mai spus Radu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial