Birourile administrative ale operatorului UPC din Cluj-Napoca au fost puse sub sigiliu

Data publicarii: 04-11-2009 | Afaceri

Birourile administrative ale operatorului de telefonie si TV cablu UPC din Cluj-Napoca au fost puse sub sigiliu, miercuri, de catre inspectorii din cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Cluj, pentru practici comerciale incorecte, transmite corespondentul NewsIn.

Comisarul sef al CJPC Cluj, Mircea Radu, a declarat, miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca UPC a fost si amendata cu 30.000 de lei, iar practicile ilegale se refera la emiterea unor somatii de plata pentru facturi neplatite pe care operatorul nu le poate prezenta - aceste facturi ar fi ale unor consumatori care aveau contract cu firme achizitionate ulterior de catre UPC - precum si taxarea unor servicii de cablu care nu apareau in contractele incheiate cu consumatorii.

"E vorba de o serie de somatii de plata trimise mai multor consumatori din tara, pe o regiune mult mai extinsa, iar reprezentantii acestei societati comerciale nu pot face dovada provenientei acestei sume. E vorba de anii 2002-2007. Discutam de anumite achizitii de societati care au debitori si care UPC-ul s-a transformat in preluarea acestor facturi./..../Mai este vorba si de diferenta intre sumele facturate si suma prevazuta in actul aditional", a afirmat Radu, adaugand ca doar la nivelul judetului Cluj inspectorii pentru protectia consumatorului au primit in jur de 50 de reclamatii in ceea ce priveste facutrile si somatiile emise de UPC.

Seful CJPC Cluj mai sustine ca au fost emise somatii de plata si in cazul unor persoane decedate de sapte ani, iar unii clujeni s-au dus sa achite sumele, care pot fi cuprinse intre 64 sau chiar 500 de lei.

Acesta sustine ca sigiliu a fost pus doar pe birourile conducerii manageriale si va fi ridicat in momentul in care practicile comerciale incorecte pentru care UPC a fost amendata vor inceta.

Un alt motiv pentru care operatorul de cablu, telefonie si internet a fost amendat se refera la functionarea necorespunzatoare a call-center-ului de la nivel national, unde sesizarile nu sunt preluate in mod legal. "Am cerut anularea acestui call-center, care, din punctul meu de vedere, este total nefunctional si angajarea unui purtator de cuvant sau a unui reprezentant legal", a mai spus Radu.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro:
Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG