Birourile administrative ale operatorului UPC din Cluj-Napoca au fost puse sub sigiliu
Data publicarii: 04-11-2009 | AfaceriBirourile administrative ale operatorului de telefonie si TV cablu UPC din Cluj-Napoca au fost puse sub sigiliu, miercuri, de catre inspectorii din cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Cluj, pentru practici comerciale incorecte, transmite corespondentul NewsIn.
Comisarul sef al CJPC Cluj, Mircea Radu, a declarat, miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca UPC a fost si amendata cu 30.000 de lei, iar practicile ilegale se refera la emiterea unor somatii de plata pentru facturi neplatite pe care operatorul nu le poate prezenta - aceste facturi ar fi ale unor consumatori care aveau contract cu firme achizitionate ulterior de catre UPC - precum si taxarea unor servicii de cablu care nu apareau in contractele incheiate cu consumatorii.
"E vorba de o serie de somatii de plata trimise mai multor consumatori din tara, pe o regiune mult mai extinsa, iar reprezentantii acestei societati comerciale nu pot face dovada provenientei acestei sume. E vorba de anii 2002-2007. Discutam de anumite achizitii de societati care au debitori si care UPC-ul s-a transformat in preluarea acestor facturi./..../Mai este vorba si de diferenta intre sumele facturate si suma prevazuta in actul aditional", a afirmat Radu, adaugand ca doar la nivelul judetului Cluj inspectorii pentru protectia consumatorului au primit in jur de 50 de reclamatii in ceea ce priveste facutrile si somatiile emise de UPC.
Seful CJPC Cluj mai sustine ca au fost emise somatii de plata si in cazul unor persoane decedate de sapte ani, iar unii clujeni s-au dus sa achite sumele, care pot fi cuprinse intre 64 sau chiar 500 de lei.
Acesta sustine ca sigiliu a fost pus doar pe birourile conducerii manageriale si va fi ridicat in momentul in care practicile comerciale incorecte pentru care UPC a fost amendata vor inceta.
Un alt motiv pentru care operatorul de cablu, telefonie si internet a fost amendat se refera la functionarea necorespunzatoare a call-center-ului de la nivel national, unde sesizarile nu sunt preluate in mod legal. "Am cerut anularea acestui call-center, care, din punctul meu de vedere, este total nefunctional si angajarea unui purtator de cuvant sau a unui reprezentant legal", a mai spus Radu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall