Birourile administrative ale operatorului UPC din Cluj-Napoca au fost puse sub sigiliu
Data publicarii: 04-11-2009 | AfaceriBirourile administrative ale operatorului de telefonie si TV cablu UPC din Cluj-Napoca au fost puse sub sigiliu, miercuri, de catre inspectorii din cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Cluj, pentru practici comerciale incorecte, transmite corespondentul NewsIn.
Comisarul sef al CJPC Cluj, Mircea Radu, a declarat, miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca UPC a fost si amendata cu 30.000 de lei, iar practicile ilegale se refera la emiterea unor somatii de plata pentru facturi neplatite pe care operatorul nu le poate prezenta - aceste facturi ar fi ale unor consumatori care aveau contract cu firme achizitionate ulterior de catre UPC - precum si taxarea unor servicii de cablu care nu apareau in contractele incheiate cu consumatorii.
"E vorba de o serie de somatii de plata trimise mai multor consumatori din tara, pe o regiune mult mai extinsa, iar reprezentantii acestei societati comerciale nu pot face dovada provenientei acestei sume. E vorba de anii 2002-2007. Discutam de anumite achizitii de societati care au debitori si care UPC-ul s-a transformat in preluarea acestor facturi./..../Mai este vorba si de diferenta intre sumele facturate si suma prevazuta in actul aditional", a afirmat Radu, adaugand ca doar la nivelul judetului Cluj inspectorii pentru protectia consumatorului au primit in jur de 50 de reclamatii in ceea ce priveste facutrile si somatiile emise de UPC.
Seful CJPC Cluj mai sustine ca au fost emise somatii de plata si in cazul unor persoane decedate de sapte ani, iar unii clujeni s-au dus sa achite sumele, care pot fi cuprinse intre 64 sau chiar 500 de lei.
Acesta sustine ca sigiliu a fost pus doar pe birourile conducerii manageriale si va fi ridicat in momentul in care practicile comerciale incorecte pentru care UPC a fost amendata vor inceta.
Un alt motiv pentru care operatorul de cablu, telefonie si internet a fost amendat se refera la functionarea necorespunzatoare a call-center-ului de la nivel national, unde sesizarile nu sunt preluate in mod legal. "Am cerut anularea acestui call-center, care, din punctul meu de vedere, este total nefunctional si angajarea unui purtator de cuvant sau a unui reprezentant legal", a mai spus Radu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
- Studiu EY: Majoritatea directorilor generali se tem că recesiunea va fi mai gravă decât criza financiară - comunicat de presă
- Schneider Electric îl numește pe Marc Garner în funcția de Senior Vice President al diviziei Secure Power în Europa
- Sondaj Storia.ro: Proprietarii si cumparatorii din Romania fac un sumar al pietei imobiliare din 2022
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă