ING Asigurari de Viata a inregistrat afaceri in scadere cu 9%, pana la 387,6 milioane lei
Data publicarii: 12-11-2009 | Finante-BanciING Asigurari de Viata a afisat pentru primele noua luni prime brute subscrise de 387,57 milioane lei (91,6 milioane euro), in scadere cu 9% fata de acelasi interval din 2008, in conditiile in care clientii si-au redus apetitul pentru produsele cu componenta investitionala , a anuntat ING.
Compania a obtinut in primele noua luni un profit brut de 75,5 milioane lei (17,85 milioane euro) din activitatea de asigurari de viata si de pensii facultative, de 2,33 ori mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand era 32,4 milioane lei.
In acelasi timp, valoarea beneficiilor platite de ING Asigurari de Viata pentru evenimente asigurate si contracte ajunse la maturitate in intervalul ianuarie-septembrie 2009 a fost de 39,4 milioane lei (9,3 milioane euro), in crestere cu peste 15% fata de perioada similara a anului precedent.
"Daca analizam preferintele celor care au incheiat o polita de viata la ING in primele noua luni, vedem ca dorinta de a le asigura copiilor un viitor financiar sigur este un obiectiv tot mai important, in conditiile in care ponderea acestor produse a crescut la 29% in 2009, fata de 25% in aceeasi perioada a anului trecut", a declarat Cornelia Aurelia Coman, director general ING Asigurari de Viata si presedinte al consiliului de administratie al ING Fond de Pensii.
Ea a precizat ca asiguratorul a continuat si in ultimele luni demersurile de eficientizare a activitatii si de imbunatatire a proceselor interne.
Compania avea active in administrare de 1,72 miliarde lei pe segmentul de asigurari de viata la sfarsitul lui septembrie, in crestere cu circa 11% fata de aceeasi perioada a anului trecut, se mai arata in comunicat.
Numarul total de contracte reziliate si rascumparate in intervalul iulie-septembrie s-a redus cu 17% fata de trimestrul al doilea, respectiv cu 23% fata de primele trei luni ale anului.
In septembrie, numarul clientilor care si-au repus in vigoare contracte s-a majorat cu 25% fata de luna august. Aceste evolutii pozitive au generat o crestere neta de 14% a portofoliului de contracte al ING Asigurari de Viata fata de trimestrul al doilea al anului.
In ceea ce priveste contractele noi, se remarca o accentuare a preferintelor pentru produsele care ofera protectie si randamente garantate, continuand tendinta manifestata inca de la inceputul anului, potrivit companiei.
Astfel, din totalul politelor nou incheiate la ING in primele noua luni din 2009, contractele de tip traditional detin o pondere de 58%, comparativ cu 34% in aceeasi perioada din 2008.
De asemenea, prima medie in lei pentru contractele unit-linked (cu componenta investitionala n.r.) a crescut in primele noua luni cu 6,5% fata de acelasi interval din 2008, iar la contractele de tip traditional s-a majorat cu aproximativ 5%.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall