Marii constructori auto isi prezinta la salonul din India noile masini de mici dimensiuni
Data publicarii: 05-01-2010 | AutoMarii constructori de automobile, printre care Toyota, Honda si Volkswagen, au decis sa prezinte la salonul AutoExpo de la New Delhi cele mai noi modele de masini de mici dimensiuni, piata de profil indiana fiind in plina expansiune, transmite AFP.
Cea mai mica masina, care este si cea mai ieftina din lume, Tata Nano, a fost lansata la salonul indian din 2008.
Astfel, Toyota si-a prezentat primul model compact realizat special pentru India si numit Etios. Autovehiculul ar urma sa fie lansat in acest an, potrivit grupului, care a precizat ca suspensiile au fost fabricate special pentru drumurile proaste din India. "Nu este vorba de o copie a unui model japonez sau european. Etios este fabricat special pentru consumatorii indieni", a spus vicepresedintele Toyota, Kazuo Okamoto.
La randu-i, Honda a prezentat marti noul concept de masina de mici dimensiuni, realizat special pentru India si alte tari emergente, care urmareste sa devina o masina familiala cu cinci locuri, ce ar urma sa fie lansata in 2011.
Volkswagen a prezentat automobilul Polo India, care ar urma sa fie lansat in martie, dar firma germana nu a precizat care va fi pretul acestuia.
India este a treia piata auto ca marime din lume, dupa China si Japonia, iar aparitia unei clase medii indiene si cresterea economiei Indiei din ultimii ani lasa sa se intrevada perspective bune pentru constructorii auto.
Modelele de mici dimensiuni reprezinta in prezent 78% din vanzarile de masini noi din India. Vanzarile de masini ar urma sa creasca de patru ori pana in 2016, potrivit estimarilor, reprezentand o piata de 145 miliarde dolari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI