Serviciul Alo 24 Banking BCR este disponibil non-stop
Data publicarii: 07-10-2010 | Finante-Banci
Banca Comerciala Romana (BCR) extinde, din aceasta luna, programul de functionare a serviciului Alo 24 Banking BCR, acesta putand fi accesat acum non-stop.
Alo 24 Banking BCR permite clientilor sa isi consulte oricand prin telefon soldul contului, sa isi verifice tranzactiile efectuate din conturi, sa plateasca facturi sau sa achite rata creditului imediat, prin simpla apelare a numerelor de telefon ale Contact Center BCR. Consilierii Contact Center sunt disponibili 24 din 24 de ore, 7 zile pe saptamana pentru a oferi clientilor informatiile solicitate si pentru a-i consilia in efectuarea operatiunilor bancare.
Tranzactiile prin serviciul Alo 24 Banking BCR se realizeaza in deplina siguranta, toate fiind semnate de client, prin codurile unice, valabile numai 36 de secunde, generate de dispozitivul token primit gratuit la achizitionarea serviciului. Imediat dupa efectuarea tranzactiei consilierul Contact Center BCR confirma realizarea acesteia prin comunicarea numarului de referinta al operatiunii in vederea identificarii ulterioare a acesteia in istoricul operatiunilor.
Alo 24 Banking BCR poate fi accesat selectand doar doua taste in meniul telefonic - tasta corespunzatoare limbii romane - 1, sau limbii engleze - 2, urmata de tasta 3. Numerele de telefon sunt:
0801.0801.227 apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat
021/407.42.00 apelabil din orice retea
*0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an