Serviciul Alo 24 Banking BCR este disponibil non-stop
Data publicarii: 07-10-2010 | Finante-Banci
Banca Comerciala Romana (BCR) extinde, din aceasta luna, programul de functionare a serviciului Alo 24 Banking BCR, acesta putand fi accesat acum non-stop.
Alo 24 Banking BCR permite clientilor sa isi consulte oricand prin telefon soldul contului, sa isi verifice tranzactiile efectuate din conturi, sa plateasca facturi sau sa achite rata creditului imediat, prin simpla apelare a numerelor de telefon ale Contact Center BCR. Consilierii Contact Center sunt disponibili 24 din 24 de ore, 7 zile pe saptamana pentru a oferi clientilor informatiile solicitate si pentru a-i consilia in efectuarea operatiunilor bancare.
Tranzactiile prin serviciul Alo 24 Banking BCR se realizeaza in deplina siguranta, toate fiind semnate de client, prin codurile unice, valabile numai 36 de secunde, generate de dispozitivul token primit gratuit la achizitionarea serviciului. Imediat dupa efectuarea tranzactiei consilierul Contact Center BCR confirma realizarea acesteia prin comunicarea numarului de referinta al operatiunii in vederea identificarii ulterioare a acesteia in istoricul operatiunilor.
Alo 24 Banking BCR poate fi accesat selectand doar doua taste in meniul telefonic - tasta corespunzatoare limbii romane - 1, sau limbii engleze - 2, urmata de tasta 3. Numerele de telefon sunt:
0801.0801.227 apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat
021/407.42.00 apelabil din orice retea
*0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Schneider Electric ocupă locul 1 în Top 25 Gartner(R) Supply Chain: Europa Top 15, pentru al treilea an consecutiv
- Studiu Deloitte: vizionarea programelor TV si a filmelor acasa ramane activitatea preferata de divertisment pentru consumatorii de toate varstele
- Deloitte Romania a asistat investitorul imobiliar Hili Properties in preluarea Baneasa Real Estate, proprietarul cladirii de birouri MIRO
- Sondaj EY România: Marile companii locale vor face investiţii pentru a se proteja de atacuri cibernetice şi impactul lor asupra datelor financiar-fiscale
- Opinie Deloitte: Schimbari majore la impozitarea in domeniul HoReCa si a microîntreprinderilor. Ce regim fiscal alegem?
- Studiu Deloitte: pesimism mai puternic decat la inceputul pandemiei vizavi de conditiile economice in randul firmelor de capital privat din Europa Centrala
- Cushman & Wakefield Echinox: DPD a închiriat 3.500 mp spații de depozitare în VGP Park Arad
- Consumatorii renunță mai ușor decât înainte de pandemie la un brand după doar o experiență negativă. Interacțiunea umană rămâne importantă pentru loialitate
- BASF are din nou o crestere puternica a veniturilor in ciuda preturilor in crestere la materii prime si energie
- Opinie Deloitte: Digitalizarea ANAF – ce obligatii au contribuabilii vizati de RO e-Transport?
- EY România: Importatorii europeni obligați să realizeze activități de “due diligence” pentru achizițiile de mărfuri rusești
- Psiholog, Elena Ungureanu: Gestionarea echilibrului dintre carieră și viața personală este o problematică de ordin psihic deoarece procesul în sine implică trasarea de limite
- Succes obtinut de Libra Internet Bank - peste 21 milioane de lei atrase printr-o noua emisiune de obligatiuni
- Accor anunță deschiderea The Emporium Plovdiv - MGallery Inbox
- Sondaj EY România: Marea majoritate a contribuabililor nu a solicitat niciodată dobânzi aferente rambursărilor de TVA întârziate