Serviciul Alo 24 Banking BCR este disponibil non-stop
Data publicarii: 07-10-2010 | Finante-Banci
Banca Comerciala Romana (BCR) extinde, din aceasta luna, programul de functionare a serviciului Alo 24 Banking BCR, acesta putand fi accesat acum non-stop.
Alo 24 Banking BCR permite clientilor sa isi consulte oricand prin telefon soldul contului, sa isi verifice tranzactiile efectuate din conturi, sa plateasca facturi sau sa achite rata creditului imediat, prin simpla apelare a numerelor de telefon ale Contact Center BCR. Consilierii Contact Center sunt disponibili 24 din 24 de ore, 7 zile pe saptamana pentru a oferi clientilor informatiile solicitate si pentru a-i consilia in efectuarea operatiunilor bancare.
Tranzactiile prin serviciul Alo 24 Banking BCR se realizeaza in deplina siguranta, toate fiind semnate de client, prin codurile unice, valabile numai 36 de secunde, generate de dispozitivul token primit gratuit la achizitionarea serviciului. Imediat dupa efectuarea tranzactiei consilierul Contact Center BCR confirma realizarea acesteia prin comunicarea numarului de referinta al operatiunii in vederea identificarii ulterioare a acesteia in istoricul operatiunilor.
Alo 24 Banking BCR poate fi accesat selectand doar doua taste in meniul telefonic - tasta corespunzatoare limbii romane - 1, sau limbii engleze - 2, urmata de tasta 3. Numerele de telefon sunt:
0801.0801.227 apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat
021/407.42.00 apelabil din orice retea
*0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice