Negritoiu (ING): Rezolvarea problemelor clientilor nu inseamna iertarea datoriilor
Data publicarii: 07-10-2010 | Finante-BanciPresedintele ING, Misu Negritoiu, a declarat joi, pentru The Money Channel, ca rezolvarea problemelor clientilor care nu isi pot plati ratele inseamna o rescadentare sau o amanare a unei rate sau doua, si nu iertarea datoriilor, si ca OUG 50 nu rezolva aceste probleme.
Potrivit lui Negritoiu, sunt si clienti care se plang fara sa aiba probleme reale.
"In primul rand, trebuie sa discutam pe baza problemelor reale ale clientilor. Sunt si clienti care se plang fara sa aiba probleme reale. Rezolvarea in termeni bancari inseamna o rescadentare sau o amanare a unei rate sau doua. Datoriile nu se iarta. Cine a imprumutat bani trebuie sa-i dea inapoi. Trebuie sa invatam sa ne limitam la ceea ce ne putem permite. Asta trebuie sa fie o lectie pentru viitor. Au fost clienti carara le- am explicat de ce, cateodata, nu e bine sa platesti imprumutul in avans si de aceea comisionul de plata in avans nici nu ar trebui sa-i intereseze, dar este o chestiune reala", a spus Negritoiu.
Guvernul a aprobat pe 9 iunie Ordonanta de Urgenta privind contractele de credit pentru consumatori, care a fost publicata pe 11 iunie in Monitorul Oficial.
Printre prevederile OUG 50 se numara limitarea comisionului de rambursare anticipata la 1%, daca perioada de timp ramasa pana la scadenta finala este mai mare de un an, respectiv la 0,5% in cazul in care rambursarea anticipata are loc cu mai putin de 1 an inainte de scadenta, precum si posibilitatea consumatorului de a renunta la contract in termen de 14 zile calendaristice.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online